?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 1:16
کد خبر : 23327

در شب بد رونالدو و یارانش چه کسی مسئول باخت پرسپولیس است ؟

در شب بد رونالدو و یارانش چه کسی مسئول باخت پرسپولیس است ؟

سوت داور بازی پرسپولیس و النصر آب سردی بود بر پیکر داغ حاشیه های عجیب و غریب این بازی که از احتمالش از همان زمان حضور رونالدو در عربستان گمانه زنی می شد . واقعا علت باخت پرسپولیس در شب بد رونالدو و ستاره های النصر چه کسی است ؟ یحیی گل‌محمدی و کادر فنی

سوت داور بازی پرسپولیس و النصر آب سردی بود بر پیکر داغ حاشیه های عجیب و غریب این بازی که از احتمالش از همان زمان حضور رونالدو در عربستان گمانه زنی می شد .

blank

واقعا علت باخت پرسپولیس در شب بد رونالدو و ستاره های النصر چه کسی است ؟ یحیی گل‌محمدی و کادر فنی ؟ یا بازیکنان پرسپولیس که گویا مسخ شده بودند در تمام نود دقیقه این بازی ! یا شاید هم کیفت بد زمین چمن آزادی و عدم حضور تماشاگران.

blank

شاید تمام علل بالا هرکدام به اندازه ای در این باخت بزرگ مؤثر باشند اما بیایید باور کنیم که یکی از اصلی ترین علل شکست پرسپولیس بمب باران خبری و القای آستری و هیجان کاذب در فضای مجازی بود .

در شبی که رونالدو و سادیو مانه و …هیچ نشانی از آن بازیکنان تمام کننده بزرگ شاغل در لیگ های اروپایی نداشتند بازیکنان پرسپولیس قبل از هر چیزی به ترس و استرس قرار گرفتن در مقابل این نام های بزرگ باختند.

blank

هرچند که دست خالی یحیی در نوک حمله پرسپولیس و عدم حضور چند بازیکن بزرگ در پست های کلیدی هم به شدت احساس می شد .

شهاب زاهدی بازیکن این بازی بزرگ نبود و اخراج و مصدومیت هم کلکسیون مشکلات عجیب و غریب پرسپولیس را تکمیل کرد.

یحیی گل‌محمدی اگر به فکر صعود از این گروه می باشد باید دست به تغییرات اساسی بزند وگرنه آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است .

انتهای پیام

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.