?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 14:44
کد خبر : 13263

سه حرکت اشتباه خانم ها برای جلوگیری از خیانت همسر

سه حرکت اشتباه خانم ها برای جلوگیری از خیانت همسر
هیچ زنی تحمل خیانت دیدن را ندارد اما بعضی خانم‌ها برای جلوگیری از این اتفاق تلخ، راهکارهای اشتباهی را در پیش می‌گیرند.

برخی از زن ها روش هایی برای جلوگیری از خیانت شوهرها اتخاد می کنند، مثلا برداشت‌های او از کارت‌های اعتباری‌اش، تماس‌ها و پیامک‌های تلفن همراهش، فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی و حتی لایک‌هایش را بررسی می‌کنند. می خواهند با این شیوه، خیال‌شان راحت باشد که اگر شوهرشان خیانت کرد، فوری می‌فهمند! حالا سوال این است که آیا استفاده از چنین روش‌هایی از لحاظ روان‌شناسی توصیه می‌شود و مانع خیانت‌کردن شوهر خواهد شد؟

 ♨️نه به نقش زندان بانی در زندگی مشترک

خیانت و بی‌وفایی از طرف همسر، مشکل بسیار جدی و غیر قابل‌تحملی به‌نظر می‌رسد که هیچ فردی، توانایی تحمل و تجربه آن را ندارد. متاسفانه عده‌ای در زندگی‌مشترک متعهد نیستند و خیلی ساده قید تعهد داشتن در ازدواج را می‌زنند. بعضی خانم‌ها برای این‌که به زعم خودشان بتوانند همسر را حفظ کنند، دقیقا نقش زندان بان را بر عهده می‌گیرند یعنی دایم در حال رصد کردن شوهرشان و رفتارهایش هستند. بنابراین چنین خانم‌هایی در نقش زندان‌بان یک زندانی در زندگی‌مشترک بوده‌اند، فقط همین و یک زندانی هم همیشه دنبال راه فرار و نجات خود از زندانش است! این وسط یک بازی بچگانه و خنده‌دار به راه می‌افتد که نتیجه‌اش هرچه باشد، داشتن خیال راحت از خیانت نکردن شوهر نخواهد بود.

♨️خانم هایی همیشه نگران و مشوش و آشفته

چنین خانم‌هایی، تلفن شوهر، رفت‌و‌آمد و جاهایی که می‌رود، تعقیب او و هزاران مدل رفتارهای این‌چنینی در شبانه‌روز را انجام می‌دهند و در آخر اظهار می کنند که از خیانت شوهرم جلوگیری کرده‌ام! به این افراد ابتدا باید یک خسته نباشید گفت چون با این رفتارها دیگر هیچ توان و انرژی از خودشان باقی نخواهند گذاشت تا به شوهرشان محبت و توجه مثبت داشته باشند. این دسته از خانم‌ها با چنین رفتارهایی به افرادی خسته چه به لحاظ روحی و چه جسمی، همچنین همیشه نگران و مشوش و آشفته تبدیل می‌شوند.

♨️راهکاری منطقی به‌جای بررسی‌های سختگیرانه

پایه و اساس یک زندگی مشترک سالم، اعتماد داشتن زن و شوهر به یکدیگر است. این‌طور هم نیست که اگر شوهری خیانت کرد، بگوییم که حتما مشکل از خانم او و رفتارهایش بوده است. توجه داشته باشید که راهکارهای منطقی برای جلوگیری از خیانت عبارتند از: به شوهرتان بگویید که به او اعتماد دارید، رابطه‌تان را در اولویت قرار دهید، از نق زدن و سرزنش‌کردن‌های افراطی بپرهیزید، نشان دهید قدر او را می‌دانید، گاهی‌اوقات به او اجازه دهید که با خودش خلوت کند، در خانه ظاهر زیبا و آراسته داشته باشید، برای او دلبری کنید، رابطه زناشویی رضایت‌بخشی داشته باشید، در طول روز گاهی به او پیام عاشقانه و عاطفی بدهید، تعامل و ارتباط صمیمانه‌ای داشته باشید، اختلاف‌نظرها را به درستی حل و فصل کنید، از همان ابتدا به شوهرتان بفهمانید که خیانت را نمی‌توانید تحمل کنید و … .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.