?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 14:16
کد خبر : 23632

نگار نیکدل ستاره سریال زخم کاری کیست؟

نگار نیکدل ستاره سریال زخم کاری کیست؟

نگار نیکدل، بازیگر ۲۶ ساله و جذاب ایرانی که این روزها او را با ایفای نقش شیدا شفاعت در فصل دوم سریال «زخم کاری» می‌بینیم، یکی از ستاره‌های نوظهور و خوش‌استایل سینماست که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده‌است. این بازیگر که پیش از این نقش کوتاهی را در سریال «رحیل» ایفا کرده بود،

نگار نیکدل، بازیگر ۲۶ ساله و جذاب ایرانی که این روزها او را با ایفای نقش شیدا شفاعت در فصل دوم سریال «زخم کاری» می‌بینیم، یکی از ستاره‌های نوظهور و خوش‌استایل سینماست که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده‌است.

blank

این بازیگر که پیش از این نقش کوتاهی را در سریال «رحیل» ایفا کرده بود، در سریال جدیدش نیز با استایل‌های جذابی در شبکه نمایش خانگی حضور دارد. به همین بهانه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از تیپ‌های شیک نگار نیکدل. با چی بپوشم همراه باشید.

اطلاعات شخصی نگار نیکدل

 

  • نام و نام خانوادگی: نگار نیکدل
  • تاریخ تولد: ۳۱ تیر ۱۳۷۶
  • محل تولد: تهران
  • سن نگار نیکدل: ۲۶ سال
  • قد نگار نیکدل: ۱۶۸ سانتی متر
  • وزن نگار نیکدل: ۵۸ کیلوگرم
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • صفحه اینستاگرام نگار نیکدل: negarnikdel@

بیوگرافی نگار نیکدل

نگار نیکدل در آخرین روز تیرماه سال ۱۳۷۶ به دنیا آمد. مادر او میترا بهرامی گوینده، روانشناس و مجری تلویزیونی است. خانم نیکدل از سن کم به بازیگری علاقه نشان داد و پس اتمام تحصیلات خود در دبیرستان، وارد رشته بیولوژی در دانشگاه شد و مدرک خود را نیز اخذ کرد. درباره زندگی خصوصی نگار نیکدل اطلاعات زیادی در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که او اکنون در کنار پدر و مادرش زندگی می‌کند و مجرد است. در نتیجه عنوان همسر نگار نیکدل صحت ندارد.

blank

زندگی شغلی نگار نیک دل

این بخش بیوگرافی نگار نیکدل را به مرور کارنامه هنری اختصاص می‌دهیم.

شروع کار هنری

در این بخش از بیوگرافی نگار نیکدل باید بگوییم که او از کودکی عشق عجیبی به بازیگری داشت و تئاتر را نیز از سن کم شروع کرد. اطلاعات زیادی از تئاترهای نگار نیکدل نیست زیرا این آثار اکثرا در سطن اولیه بازیگری او بودند و به شهرت نرسیدند. خانم نیکدل بازیگری را از سال ۱۳۹۷، به طور رسمی با فیلم کوتاه رهایی شروع کرد. سپس در سریال رحیل نیز ایفاگر نقشی مکمل بود.

حضور در زخم کاری

زندگی شغلی نگار نیک دل / سریال های نگار نیکدل

اما زخم کاری ۲ در واقع نقطه شروع حرفه‌ای این بازیگر است که به واسطه ایفای نقش در آن، این روزها توجهات زیادی معطوف به اوست. او در زخم ‌کاری: بازگشت نقش شیدا شفاعت، دختر رضا شفاعت (با بازی مهران غفوریان)، را ایفا می‌کند. شیدا دختری زیبا، بی‌پروا و رک و راست است که در مقابل میثم مالکی در این سریال قرار گرفته و گویا ماجرایی عاشقانه بین این دو شخصیت در حال رخ دادن است. برخی از ‌کاربران فضای مجازی از اینکه عاقبت شیدا مثل مائده شوند می‌ترسند و برخی دیگر فکر می‌کنند این دختر نقشه‌ای در سر دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.