?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 8:44
کد خبر : 6101

چگونه سریع آرایش کنیم؟/ راهکارهایی برای یک آرایش ۵ دقیقه ای

چگونه سریع آرایش کنیم؟/ راهکارهایی برای یک آرایش ۵ دقیقه ای

سرویس مد و لباس چمدون  ،برخی از خانم ها آرایش ۵ دقیقه ای کاری ندارد و این کاری است که هر روز انجامش می دهند. اما برای برخی دیگر فقط آرایش ابروها به تنهایی ۵ دقیقه زمان می برد. اگر شما هم در دسته ی دوم قرار دارید آرایش کامل صورت در زمانی که دیرتان شده،

سرویس مد و لباس چمدون  ،برخی از خانم ها آرایش ۵ دقیقه ای کاری ندارد و این کاری است که هر روز انجامش می دهند. اما برای برخی دیگر فقط آرایش ابروها به تنهایی ۵ دقیقه زمان می برد.

اگر شما هم در دسته ی دوم قرار دارید آرایش کامل صورت در زمانی که دیرتان شده، مطمئنا کار سختی است و کار شما را برای رفتن به دانشگاه یا محل کارتان پیچیده می کند. خیالتان راحت باشد که هنوز امید باقی مانده است. ما با آرایشگران مشهوری صحبت کرده ایم و از آن ها در این مورد راهنمایی خواسته ایم تا بتوانید سریع و بی عیب آرایش کنید.

blank

راهکارهای آرایش ۵ دقیقه ای

پوست تان را مرطوب کنید

پوست شما با مرطوب کننده های خوب، بهتر بنظر رسیده و می درخشد. بنابراین استفاده از آن شما را تا حدی از چیزهای دیگر بی نیاز می کند. به دست آوردن چنین درخششی، اگر از یک مرطوب کننده استفاده نمی کنید سخت می شود. پس محصولاتی برای آرایش خود استفاده کنید که به صورت شما رطوبت اضافه کرده و در عین حال کرم پودر یا کانسیلر را نیز چرب نکنند. اگر مرطوب کننده را با حرکات چرخشی بر روی صورت بمالید و سپس از سرم چشم یا کرم برای از بین بردن پف آن ناحیه استفاده کنید باعث می شود کانسیلر شما به صورت مناسب و برابر، بر روی صورت شما بنشیند و خودش را نشان دهد. هدف شما باید این باشد که به پوست خود ظاهری درخشان بدهید و پس از آن کاری کنید که چشمان شما هوشیارتر به نظر برسند.

blank

نواحی از صورت را که نیاز به پوشش دارد، پنهان کنید

اگر در آرایش ۵ دقیقه ای تان، وقتی برای کرم پودر ندارید، مشکلی نیست. یک کانسیلر می تواند به هر جایی از پوست شما که به کرم پودر نیاز دارد کمک کند. آن را در زیر چشم ها و بر روی هر نوع لکه ای بکشید و بعد با استفاده از اسفنج آرایشی نم دار یا قلم موی آرایشی با رنگ صورت خود ترکیب کنید.

از خط چشم مایع دور شوید

اگر می توانید در زمانی که عجله دارید دست خود را بدون لرزش نگاه دارید، از یک خط چشم مایع استفاده کنید. در غیر این صورت نوعی از آن را انتخاب کنید که اگر لازم بود بتوانید به عنوان سایه چشم از آن استفاده کنید و به زیادی خوب کشیدن خط چشم در زمانی که وقت ندارید فکر نکنید. آن را لک و تیره کنید تا خطی که کشیدید مشخص بوده اما خیلی دقیق نباشد. نتیجه ی نهایی خیلی زیبا و باحال به نظر می رسد

blank

روی ابروها نیز یا از یک پماد برای سریع شکل دادن آن ها استفاده کنید یا اگر قوس آنها ساده است، سعی کنید با یک قلم مو کمی ژل ابروی تنها به ابرو بزنید یا با کمی ریمل ابرو، کار را تمام کنید.

آرایش خود را ساده نگاه دارید

این مسئله بسیار مهم است که زمانی که می خواهید آرایش ۵ دقیقه ای داشته باشید، وحشت زده نشوید و سعی نکنید آرایشی کامل یا زیاد پیچیده انجام دهید. یکی از اشتباهی که مردم مرتکب می شوند این است که می خواهند همه چیز را در آن مدت زمان کم، درست مانند زمانی که وقت بیشتری دارند انجام دهند؛ در نتیجه نشانه هایی از عجله کردن در آرایش شما نمایان خواهد شد. زمانی که وقت ندارید سعی کنید آرایشی انجام ندهید که به دقت بالایی نیاز دارد؛ در عوض آرایش خود را ساده کنید. با توجه به این موضوع در چنین وضعیت هایی محصولاتی که چند کار را با یکدیگر انجام می دهند بهترین انتخاب شما هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.