?>
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 23:27
کد خبر : 24047

بدل ایرانی آنجلینا جولی بستری شد/رامانا سیاحی کیست؟

بدل ایرانی آنجلینا جولی بستری شد/رامانا سیاحی کیست؟

رامانا سیاحی، بدل ایرانی آنجلینا جولی در بیمارستان بستری شد. به گفته دوستانش این روزها به دلیل حملات پانیک و فشار عصبی در بیمارستانی روانی در فرانسه، بستری شده است. وی علت بستری شدنش را فشارهای روانی ناشی از فوت مادربزرگش و اتفاقاتی که برای مادرش افتاده است عنوان کرد. رامانا بدل ایرانی آنجلینا جولی

رامانا سیاحی، بدل ایرانی آنجلینا جولی در بیمارستان بستری شد. به گفته دوستانش این روزها به دلیل حملات پانیک و فشار عصبی در بیمارستانی روانی در فرانسه، بستری شده است. وی علت بستری شدنش را فشارهای روانی ناشی از فوت مادربزرگش و اتفاقاتی که برای مادرش افتاده است عنوان کرد.

blank

رامانا بدل ایرانی آنجلینا جولی متولد ۱۳۶۹ در شهر تهران است که در کودکی به کانادا مهاجرت کرده است. او در رشته گرافیک تحصیل نموده است و در حال حاضر به عنوان مدلینگ در شهر تورنتو فعالیت میکند. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب کرده است.

blank

اولین بار در ۱۸ سالگی با اشاره مادرش به تلویزیون که چقدر این زن شبیه تو هست فهمید که با یکی از بازیگران هالیوود شباهت چهره دارد اما آن زمان زیاد برایش مهم نبودکم کم شباهت به این چهره او را وارد عرصه مدلینگ کرد، ابتدا در فرانسه برای محصولات آرایشی کار مدل می کرد تا اینکه مدتی به ایران آمد و فتومدل لباس بود.

blank

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.