?>
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 21:39
کد خبر : 24010

دروازه بان الاتحاد عاشق اصفهان شده است /استوری جالب گلر عرب ها

دروازه بان الاتحاد عاشق اصفهان شده است /استوری جالب گلر عرب ها

برای برگزاری دیدار مهم فردا بین تیم الاتحاد و سپاهان، کاروان الاتحاد با پروازی به اصفهان رفت تا دو تیم در استادیوم نقش جهان به مصاف یکدیگر بروند. به دلیل محدودیت در استفاده از بازیکنان خارجی و با توجه به نظر نونو اسپریتو سانتو، عبدالله المعیوف به عنوان سنگربان الاتحاد در این دیدار دروازه را

برای برگزاری دیدار مهم فردا بین تیم الاتحاد و سپاهان، کاروان الاتحاد با پروازی به اصفهان رفت تا دو تیم در استادیوم نقش جهان به مصاف یکدیگر بروند. به دلیل محدودیت در استفاده از بازیکنان خارجی و با توجه به نظر نونو اسپریتو سانتو، عبدالله المعیوف به عنوان سنگربان الاتحاد در این دیدار دروازه را نگه خواهد داشت به جای مارسلو گروهه، بازیکن برزیلی.

گلر الاتحاد از چه چیزی در اصفهان شوکه شد؟

عبدالله المعیوف، که سال‌ها در دروازه الهلال حضور داشت و عناوین مختلفی از جمله قهرمانی در مسابقات آسیایی را به دست آورده بود، در تابستان امسال پس از ورود یاسین بونو به تیم آبی‌های ریاض، به تیم بزرگ دیگری در عربستان پیوست.

بازیکن مذکور تصویری از منظره خارجی هتل اقامت خود را در صفحه شخصی اسنپ چت خود به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، او دمای ۲۴ درجه و هوای خنک اصفهان را نیز در همین تصویر ذکر کرده و یکی از صفحات هواداری پرطرفدار الاتحاد نیز در این خصوص نوشته است: “عبدالله المعیوف به نظر می رسد از حال و هوای خوشایند اصفهان لذت می برد.”

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.