?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 7:53
کد خبر : 25011

الناز شاکردوست هم عروس شد/ خانم بازیگر از ازدواجش می نویسد + عکس

الناز شاکردوست هم عروس شد/ خانم بازیگر از ازدواجش می نویسد + عکس

در ادامه بخش هایی از فیلم آخرین تولد با بازی الناز شاکردوست را مشاهده می کنید الناز شاکردوست یکی از بازیگران محبوب ایرانی است که با بازی در فیلم های سینمایی متفاوت شهرت خاصی پیدا کرده است .الناز شاکردوست با بازی در فیلم سینمایی وقتی که ماه کامل شد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فجر شد.الناز شاکردوست اخیرا

در ادامه بخش هایی از فیلم آخرین تولد با بازی الناز شاکردوست را مشاهده می کنید

الناز شاکردوست یکی از بازیگران محبوب ایرانی است که با بازی در فیلم های سینمایی متفاوت شهرت خاصی پیدا کرده است .الناز شاکردوست با بازی در فیلم سینمایی وقتی که ماه کامل شد برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فجر شد.الناز شاکردوست اخیرا در مراسم عروسی بازیگر معروف شرکت کرده بود که استایل متفاوت او نظر کاربران را به خود جلب کرده است.در ادامه تیزر تبلیغاتی (آخرین تولد) به کارگردانی نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست ،پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان،سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی را مشاهده می کنید که در این فیلم الناز شاکردوست نقش یک زن افغان را بازی کرده است.

زندگی نامه الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر مطرح کشورمان ۷ تیرماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد.او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد.خانم شاکردوست فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی، طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.رتبه ۱۱ کنکورالناز شاکردوست دانش آموز درس خوانی بوده به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه ۱۱ رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

blank

الناز شاکردوست اصالتا اهل کجاست

الناز شاکردوست اصالتا اهل تهران است و در پاسداران بزرگ شده است. این بازیگر در یکی از فیلم‌هایش در نقش دختری آذری زبان ایفای نقش کرد و اجرای خوب او این تصور را برای بسیاری به وجود آورد که اصالت آذری دارد.

اتفاق مهم زندگی الناز شاکردوست از زبان خودش

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال ۱۳۹۰ به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد

blank

گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.گل یخ در ۱۹ اسفند ۱۳۸۲ بر روی پرده سینما رفت و در ۵۶ روز نمایش ۱۶۳ میلیون فروش کرد.

ترگل(الناز شاکردوست) که زندگی خانوادگی خوبی ندارد دلبستهٔ عباس(محمدرضا گلزار) است، اما پدرش با ازدواج آن ها مخالف است ترگل از خانه می گریزد و با عباس ازدواج می کند. عباس که قصد دارد برای کار به جزیره کیش برود، ترگل را نزد مادرش به روستا می فرستد…البته داستان این فیلم شباهت زیادی به فیلم قدیمی سلطان قلب ها با بازی مرحوم محمد علی فردین دارد.

تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.الناز شاکردوست با بازی در فیلم بی وفا در مقابل حمید گودرزی بسیار درخشید و در این فیلم آرایشگری است که به جای دکتر پوست معرفی می شود تا مادر خواستگار عاشق پیشه اش او را بپسندد.الناز شاکردوست سال گذشته برای ادامه تحصیل به لندن انگلیس مهاجرت کرد.blank

حضور الناز شاکردوست در فیلم شبی که ماه کامل شد را می‌توانیم به عنوان درخشان‌ترین و تاثیرگذارترین بازی او در کارنامه هنرش‌اش در نظر بگیریم. این فیلم در سال ۱۳۹۷ به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار ساخته شد که بر اساس داستان واقعی زندگی عبدالحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی بود. الناز شاکردوست در این فیلم نقش «فائزه منصوری» همسر عبدالحمید ریگی را به زیبایی هر چه تمام‌تر ایفا کرد و مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

جشنواره ها و جوایز الناز شاکردوست

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن باد در علفزار می پیچد

۱۳۸۵ کاندید تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن چه کسی امیر را کشت

۱۳۸۴ کاندید تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن مجردها

۱۳۸۷ تندیس زرین جشن خانه سینما بازیگر نقش مکمل زن در میان ابرها

۱۳۹۴ لوح تقدیر و جایزه جشنواره فیلم سان فرانسیسکو آمریکا بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم تابو

الناز شاکردوستورزش مورد علاقه الناز شاکردوست

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند ، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است.

بیشتر بخوانید:

یک فیلم دیگر ترانه علیدوستی لو رفت /نسخه قاچاق اورکا پخش شد

ویشکا آسایش تکذیب کرد/ من در هیچ پروژه خارجی بازی نکردم

جیجی حدید،خوشگل و زیبا اما نچسب ! قبول دارید؟ + استایل جدید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.