?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 13:47
کد خبر : 24122

ماجرای عجیب سرقت پول های ریوالدو در استقلال + عکس

ماجرای عجیب سرقت پول های ریوالدو در استقلال + عکس
ریوالدو مدعی شد دلیل اصلی فسخ قراردادش دروغی بود که برخی افراد به او گفته‌اند

چند روز پس از این‌که پرویز مظلومی در تابستان سال ۹۴ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، قرار بر این گردید تا برای تقویت استقلال از وجود بازیکنان خارجی استفاده شود و یک فوتبالیست به نام ریوالدو (با ریوالدوی معروف برزیلی اشتباه نشود) به تهران آمد تا برای آبی‌پوشان پایتخت بازی کند اما از اواخر شهریور سال ۹۴ بحث‌هایی مبنی بر عدم تمایل او برای ماندن در ایران مطرح شد و سرانجام این بازیکن طی یک افشاگری که نهم مهرماه همان سال در خبرورزشی منتشر شد، دلیل جدایی خود را به صراحت اعلام کرد.

blank

ریوالدو ابتدا به مدیران فدراسیون گفت برخلاف شایعاتی که مطرح شده، همسرش هیچ مشکلی برای سفر به ایران ندارد و این‌که می‌گویند چون خانم او نمی‌خواهد به ایران بیاید این بازیکن دوست دارد قراردادش را فسخ کند صحت نداشته و اصلا واقعی نیست.

ریوالدو همچنین مدعی شد دلیل اصلی فسخ قراردادش دروغی بود که برخی افراد به او گفته‌اند.

blank

این بازیکن تاکید کرد یک سند برای دریافت قسمتی از مطالبات خود را امضا کرد و پس از آن ۳۰هزار دلار به او پول دادند اما چند روز بعد متوجه شد به موجب این سند ۸۰هزار دلار باید در اختیارش قرار می‌گرفت.

در واقع او ۵۰هزار دلار کمتر از چیزی که امضا کرده بود دریافت کرد و به همین خاطر تصریح کرد بخشی از دستمزدش دزدیده شده و در چنین فضایی دیگر تمایلی به ماندن ندارد!

ادعای این فوتبالیست خارجی سر و صدای بسیار زیادی در اوایل پاییز سال ۹۴ به راه انداخت اما پس از مدتی قضیه فروکش کرد و هنوز هم رسانه‌ها نمی‌دانند چه کسانی در این ماجرا نقش داشتند و چه برخوردی با آن‌ها شد!

 

منبع: خبر ورزشی

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.