?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 18:50
کد خبر : 24225

این زن با چهره ی فوق زیبایش به عنوان عروسکی ترین خانم بازیگر سینما شناحته شد

این زن با چهره ی فوق زیبایش به عنوان عروسکی ترین خانم بازیگر سینما شناحته شد

هستی مهدوی فر متولد آذر ۱۳۷۰ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر است. او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است اما با سریال مادرانه مشهور شد. هستی مهدوی عاشق فیلمسازی است. هستی مهدوی با سریال مادرانه شناخته شد. هستی مهدوی به طور تصادفی وارد عرصه بازیگری شده است. هستی مهدوی

هستی مهدوی فر متولد آذر ۱۳۷۰ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر است. او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است اما با سریال مادرانه مشهور شد. هستی مهدوی عاشق فیلمسازی است. هستی مهدوی با سریال مادرانه شناخته شد.

blank

هستی مهدوی به طور تصادفی وارد عرصه بازیگری شده است. هستی مهدوی فر بازیگر جوان و مستعد کشورمان فعالیت در زمینه بازیگری را از سال ۱۳۸۹ شروع کرد. او بطور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و نخستین تجربه اش را در مجموعه تلویزیونی “جراحت” ساخته ی محمدمهدی عسگرپور بدست آورد.

blank

بعد از آن جهت پیشرفت کارش در کلاس های آموزش بازیگری آقای تارخ شرکت کرد و دوره های بازیگری را گذراند. بعد از جراحت در دو فیلم سینمایی به نام های سوت پایان و زبان مادری ایفای نقش نمود. تصویری جدید از هستی مهدوی فر بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.

blank

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.