?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 22:56
کد خبر : 24707

بازی ویشکا آسایش در فیلم عربی جنگجوی صحرا Desert Warrior

بازی ویشکا آسایش در فیلم عربی جنگجوی صحرا Desert Warrior

ویشکا آسایش بازیگر زن سینمای ایران خبرساز شد . فیلم سینمایی «جنگجوی صحرا» Desert Warrior به کارگردانی روپرت وایت با موضوع «جنگ ذوقار» و شکست خسرو پرویز از اعراب، این روزها در حال آماده‌سازی برای اکران است. طبق اعلام سایت imdb، در این فیلم بن کینگزلی که پیش از این نیز بارها در نقش شخصیت‌های

ویشکا آسایش بازیگر زن سینمای ایران خبرساز شد .

فیلم سینمایی «جنگجوی صحرا» Desert Warrior به کارگردانی روپرت وایت با موضوع «جنگ ذوقار» و شکست خسرو پرویز از اعراب، این روزها در حال آماده‌سازی برای اکران است.

blank

طبق اعلام سایت imdb، در این فیلم بن کینگزلی که پیش از این نیز بارها در نقش شخصیت‌های ایرانی همچون «ابوعلی سینا» مقابل دوربین رفته، نقش خسرو پرویز پادشاه ساسانی را ایفا می‌کند. همچنین در لیست بازیگران «جنگجوی صحرا» نام ویشکا آسایش، در نقش ماریا (مریم، همسر خسرو پرویز) به چشم می‌خورد.

جنگ ذوقار به جنگی گفته می‌شود که پیش از ظهور اسلام، بین سپاه خسرو پرویز و قبایل بکر بن وائل، در جنوب عراق درگرفت. در این جنگ سپاه ساسانی که متشکل از چند قشون بود، در نزدیکی پایتخت لخمی‌ها، حیره که امروزه شهر کوفه نامیده می‌شود، از چند طایفهٔ عربی شکست خوردند.

blank

این فیلم با همکاری mbc و بودجه ۱۵۰ میلیون دلار به زبان انگلیسی و در صحرای نئوم عربستان سعودی فیلمبرداری شده است. آنتونی مک‌کی، غسان مسعود، عایشه هارت و نعمان بن منذر از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع : پارسینما

بیشتر بخوانید:

سارا حاتمی با این میکاپ باورنکردنی در جشن حافظ حاضر شد + دختر ریزآبادی های زخم کاری چه کرده

بهرام رادان و استخر بازی همراه با عشق و حال سنگین / چه ویووی داره

می دانستید ورزشکار رو دست لاله مرزبان نیامده؟/همه را شوکه کرده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.