?>
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 15:45
کد خبر : 24892

از هتل بازی میلیاردی محسن کیایی تا نیسان آبی ۲ یکتا ناصر

از هتل بازی میلیاردی محسن کیایی تا نیسان آبی ۲ یکتا ناصر

محسن کیایی با فیلم کمدی «هتل» ساخته مسعود اطیابی حضور موفقی در گیشه دارد. این فیلم با بازی پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و صدف اسپهبدی که از پنجم مهرماه اکران شده، فعلا حدود ۱۶ میلیارد و۴۵۰ میلیون تومان فروخته و ۳۱۱ هزار مخاطب داشته است. پوران درخشنده در جمع داوران سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

محسن کیایی با فیلم کمدی «هتل» ساخته مسعود اطیابی حضور موفقی در گیشه دارد. این فیلم با بازی پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و صدف اسپهبدی که از پنجم مهرماه اکران شده، فعلا حدود ۱۶ میلیارد و۴۵۰ میلیون تومان فروخته و ۳۱۱ هزار مخاطب داشته است.

پوران درخشنده در جمع داوران سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دارد. او به همراه چهره‌هایی مانند رسول صدرعاملی، جهانبخش سلطانی و امرا… احمدجو، آثار بلند داستانی در بخش مسابقه این جشنواره را قضاوت و ارزیابی خواهد کرد.

یکتا ناصر این روزها مشغول بازی در سریال کمدی «نیسان آبی ۲» به کارگردانی مسعود اطیابی است. یوسف صیادی، بهناز جعفری، گیتی قاسمی و ایمان صفا از دیگر بازیگران حاضر در این فصل هستند. فصل اول «نیسان آبی» را منوچهر هادی جلوی دوربین برده بود.

فاطمه گودرزی از چهارشنبه با سریال «سایه‌باز» ساخته علی یاور به نمایش خانگی می‌آید. این مجموعه با بازی مهدی هاشمی، نیما شعبان‌نژاد و شقایق فراهانی در پلتفرم آپرا منتشر می‌شود. این سریال پس از «ممنوعه» دومین تجربه حضور گودرزی در نمایش خانگی است.

امیرحسین صدیق در سریال «رخنه» ساخته علی غفاری بازی کرده است. به گزارش مهر، این مجموعه فضایی معمایی دارد و دیگر بازیگران آن خسرو شهراز، نادر فلاح و سپیده خداوردی هستند. صدیق آخرین‌بار سال ۱۴۰۰ با «نوار زرد ۲» در تلویزیون حضور داشت.

حسین مهری که در مسابقات مافیایی حضور پررنگی داشته، در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به سابقه بازیگری‌ خود، توضیح داده است که مسابقاتی مانند «شب‌های مافیا» و «زودیاک» دغدغه اصلی او نیست و صرفا به دلیل مسائل مالی در آن‌ها شرکت کرده است.

 

بیشتر بخوانید: 

استوری محمدرضا گلزار خبر ساز شد / آیا او آیسان را طلاق داده است ؟+عکس

فریبرز عرب نیا : خانم مهناز افشار تو هیچ جوره به ما نمی‌خوری !

سلنا گومز مهمانی داد و همه را مات و مبهوت استایل خودش کرد + عکس

رونمایی هانیه غلامی، بازیگر چشم درشت و زیبای ایرانی از خاله بلاگرش + عکس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.