?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 8:23
کد خبر : 25121

کاپیتان استقلال از راه نرسیده می رود / بازگشت به روزهای اوج آقای دروازه بان

کاپیتان استقلال از راه نرسیده می رود / بازگشت به روزهای اوج آقای دروازه بان

کاپیتان استقلال تنها چند روز بعد از حضور در المپیک آسیایی هانگژو حالا به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده و همراه شاگردان قلعه نویی به اردن می رود   بازگشت سیدحسین حسینی به دوران اوج خود در هفته های گذشته و عملکرد درخشان او در ترکیب استقلال و همچنین بازی های آسیایی هانگژو باعث شد تا امیر قلعه نویی

کاپیتان استقلال تنها چند روز بعد از حضور در المپیک آسیایی هانگژو حالا به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده و همراه شاگردان قلعه نویی به اردن می رود

 

بازگشت سیدحسین حسینی به دوران اوج خود در هفته های گذشته و عملکرد درخشان او در ترکیب استقلال و همچنین بازی های آسیایی هانگژو باعث شد تا امیر قلعه نویی بار دیگر او را در لیست مدعوین به تیم ملی قرار بدهد.

حسینی در شرایطی یکی از سه دروازه بان دعوت شده به تیم ملی(در کنار بیرانوند و نیازمند) است که امیر قلعه نویی در اردوی قبلی و برای دو دیدار دوستانه با بلغارستان و آنگولا به او استراحت داد.

با توجه به اینکه از قبل مشخص شده بود سیدحسین همراه با تیم ایران به هانگژو می رود و یکی از بازیکنان حاضر در المپیک آسیایی است، سرمربی تیم ملی او را در اردوی قبلی دعوت نکرد و حالا مزد زحمات این دروازه بان را به او داده است.

سید حسین حسینی کاپیتان استقلال به تیم ملی دعوت شد

سیدحسین حسینی گلر و کاپیتان استقلال_چمدون

کاپیتان استقلال که در بازی اخیر تیمش مقابل مس رفسنجان نیز نمایش درخشانی داشت و با چند سیو خوب هم دروازه اش را بسته نگه داشت و هم مانع از هدررفتن سه امتیاز شد، در فصل جاری عملکردی فوق العاده داشته است. او در ۵ بازی ای که برای استقلال انجام داده ۴ بار دروازه اش را بسته نگه داشته و یکی از بازیکنان خوب استقلال بوده است.

حسینی همچنین در هانگژو نیز نمایش های خوبی اجرا کرد و توانست در مجموع ۵ بازی ۴ بار کلین شیت کند. به عبارت بهتر سیدحسین در ۱۰ بازی اخیر خود فقط در دو بازی گل خورده که آماری کم نظیر است.

گلر شماره یک استقلال دو سه روز بعد از بازگشت از چین همراه استقلال به رفسنجان رفت و حالا در بازگشت به تهران باید خودش را آماده سفر به امان اردن برای حضور در تورنمنت چهارجانبه کند. با این حال او با انگیزه زیاد کار خودش را با پیراهن ایران جلو می برد و رقیبی سرسخت برای علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند در این اردو خواهد بود.

 

ورزش ۳

 

بیشتر بخوانید:

فیلم دلبری سیدحسین حسینی در باری استقلال برابر ملوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.