?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 23:03
کد خبر : 25547

جنیفر لوپز و استایل اعجاب انگیزش در یکشنبه های خرید+ عکس

جنیفر لوپز و استایل اعجاب انگیزش در یکشنبه های خرید+ عکس

جنیفر لوپز و اِمه مونیز یکشنبه وقت خود را در بازار فروش سپری کردند. این دو در لس آنجلس دیده شدند، دست در دست هم در حالی که راه می رفتند و خرید می کردند و از اوقات خود با هم لذت می بردند. لوپز و مونیز ۱۵ ساله با پوشیدن لباس راحت دیده شدند.

جنیفر لوپز و اِمه مونیز یکشنبه وقت خود را در بازار فروش سپری کردند. این دو در لس آنجلس دیده شدند، دست در دست هم در حالی که راه می رفتند و خرید می کردند و از اوقات خود با هم لذت می بردند.

#جنیفر_لوپز و مونیز ۱۵ ساله با پوشیدن لباس راحت دیده شدند. مونیز یک پیراهن خاکستری، شورت مشکی و کفش ورزشی ونس داشت. او نگاه را با کلاهی به عقب گرد کرد. لوپز یک جوراب شلواری خاکستری، یک ژاکت سفید بزرگ، یک کیف پول و عینک آفتابی پوشیده بو که استایل او شگفت انگیز به نظر می رسید. او ظاهر خود را با کفش کتانی سفید کامل کرده بود.

در یک عکس از آنها در حال صحبت عکس گرفته شده است، در حالی که در عکس دیگر در حال خندیدن با هم دیده شده اند.

blank

خانواده جنیفر لوپز و بن افلک ادغام شدند

جنیفر لوپز و بن افلک با اکثر بچه هایشان در لس آنجلس زندگی می کنند. لوپز و مارک آنتونی دوقلوهای اِمه و مکس را دارد، در حالی که افلک دارای فرزندان ویولت، سرافینا و ساموئل با جنیفر گارنر است.

در طول یک سال گذشته، لوپز درباره والدین و مشکلات تربیت کودکانی که در حال بزرگ شدن و تبدیل شدن به افراد خودشان هستند، صحبت کرده است. او در یک حضور در The View گفت: «این زمانی است که بچه‌ های شما نمی‌ خواهند با شما صحبت کنند، و به نوعی از شما جدا می‌ شوند و این همه ضروری است. “و از نظر عقلانی، من آن را درک می کنم.”

زمانی که در مورد فرزند پروری افلک صحبت می شد، لوپز فقط چیزهای خوبی برای به اشتراک گذاشتن داشت. او گفت: “او پدر شگفت انگیزی است، اشک در چشمان من جاری می شود.” صادقانه بگویم که او بهترین پدری است که تا به حال دیده ام.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.