?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 18:09
کد خبر : 25682

آیا قلعه نویی از بازی با کره و ژاپن می ترسد !؟

آیا قلعه نویی از بازی با کره و ژاپن می ترسد !؟

تیم ملی فوتبال ایران در حالی عنوان قهرمانی تورنمنت اردن را به خود اختصاص داد که تا کمتر از سه ماه دیگر باید در جام ملت‌ها شرکت کند و حضور هرچه بیشتر در بازی‌های تدارکاتی و شرکت در چنین تورنمنت‌هایی می‌تواند به حضور هرچه بهتر و منسجم‌تر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر

تیم ملی فوتبال ایران در حالی عنوان قهرمانی تورنمنت اردن را به خود اختصاص داد که تا کمتر از سه ماه دیگر باید در جام ملت‌ها شرکت کند و حضور هرچه بیشتر در بازی‌های تدارکاتی و شرکت در چنین تورنمنت‌هایی می‌تواند به حضور هرچه بهتر و منسجم‌تر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر کمک بسزایی کرده و کمک‌حال امیر قلعه‌نویی و کادرش برای انتخاب بهترین‌ها به‌منظور حضوری پرقدرت در جام ملت‌ها باشد.

مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم ملی در مورد وضعیت شرکت تیم ملی ایران در تورنمنت شرق آسیا (کره جنوبی یا ژاپن) در مصاحبه تلویزیونی جمعه صبح عنوان کرده بود: «این مساله هنوز قطعی نشده است. آنها دنبال دعوت از تیم‌های بزرگ هستند و قرار است دو تیم بزرگ به همراه ایران در این مسابقات شرکت کنند. اگر در این تورنمنت حضور داشته باشیم، باید بدون لژیونرها برویم، چون آبان آخرین فیفادی ما قبل از جام ملت‌های آسیا خواهد بود.»

از نکات قابل توجه درباره رقابت‌های تدارکاتی تیم ملی تا قبل از جام ملت‌ها می‌توان به پیشنهاد کره جنوبی برای دیدار دوستانه با تیم ملی ایران اشاره کرد. در این خصوص شنیده می‌شود فدراسیون کره جنوبی در چند مقطع از فدراسیون ایران درخواست می‌کند تا دو تیم قبل از جام ملت‌ها در دیداری تدارکاتی به مصاف هم بروند که هر بار این پیشنهاد از سوی کادرفنی تیم ملی رد شده است. بر همین اساس شنیده‌ها از اطرافیان تیم ملی حاکی از آن است که کره‌ای‌ها در آخرین پیشنهاد خود از فدراسیون ایران درخواست می‌کنند که این دیدار پشت درهای بسته و چند روز باقی مانده به جام ملت‌ها برگزار شود که قلعه‌نویی این درخواست را هم نمی‌پذیرد تا به این ترتیب روی دست رقیب سنتی ایران آب پاکی ریخته باشد.

کاربران فوتبال دوست در فضای مجازی هم دلیل بازی نکردن تیم ملی با ژاپن و کره جنوبی را ترس از شکست سنگین می‌دانند.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.