?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 9:17
کد خبر : 25757

لیلا بلوکات: مجردم چون از شوهر …/تفریح خانوادگی و استایل فوق ورزشی خانم بازیگر

لیلا بلوکات: مجردم چون از شوهر …/تفریح خانوادگی و استایل فوق ورزشی خانم بازیگر

لیلا بلوکات بازیگر مشهور ایرانیه که اصولا خیلی اهل ورزشه از نوع سختتتش و اینبار تصاویری ازخود به اشتراک گذاشت که جنجالی بودن! لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن

لیلا بلوکات بازیگر مشهور ایرانیه که اصولا خیلی اهل ورزشه از نوع سختتتش و اینبار تصاویری ازخود به اشتراک گذاشت که جنجالی بودن!

blank

لیلا بلوکات کلا این مدلیه که خیلی ورزش میکنه که البته این موضوع تنها مختص این چهره نیست و این روزا بازیگرای خانوم زیادی هستند که با این روند قصد دیده شدن و عقب نموندن دارند.

blank

البته اشخاصی مثل لیلا بانو هستند که ورزش رو به شدت حرفه ای دنبال می کنن و اهل انتشار عکس و فیلم از خودشون در فضای باشگاه نیز هستند که در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که نظر کاربران رو به خود جلب کرده بود.

لیلا بلوکات ابتدا با بازی در سریال “یوسف پیامبر” بود که خیلی به دل مخاطب نشست اما طولی نکشید که خانوم بازیگر شد لیلا بلوکاتِ اسم و رسم دار اما چندان در سینما ایفای نقش نداشت و نداره، بلکه در همون تلویزیرون و جعبه جادویی بیشتر لیلا بلوکات رو می بینیم

علت مجرد ماندن

blank

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست .

تفریحات جالب لیلا بلوکات به همراه خواهرانش در پاریس

blank

لیلا بلوکات هنرمند معروف سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی با نقش آفرینی در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید. جالب است بدانید که لیلا بلوکات موسس خیریه مهر لیلاست. خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. در قسمت زیر تصویری از تفریحات لاکچری لیلا بلوکات و خواهرانش در پاریس مورد توجه قرار گرفت.

blank

تصویری از لیلا بلوکات و خواهرانش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.