?>
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 22:59
کد خبر : 26202

وقتی ساعد سهیلی و گلوریا هاردی همه را غافلگیر کردند+عکس

وقتی ساعد سهیلی و گلوریا هاردی همه را غافلگیر کردند+عکس

دیروز، ساعد سهیلی، بازیگر مشهور سینما، تصویری از پسر دوم خود، تئو، را در یک پست منتشر کرد. این خبر قبلاً توسط ساعد سهیلی و گلوریا هاردی، زوج محبوب سینما، که اعلام کرده بودند که خانواده آنها به چهار نفر افزایش یافته است. اما تا آن لحظه هیچ عکسی از پسر دومشان منتشر نشده بود

دیروز، ساعد سهیلی، بازیگر مشهور سینما، تصویری از پسر دوم خود، تئو، را در یک پست منتشر کرد. این خبر قبلاً توسط ساعد سهیلی و گلوریا هاردی، زوج محبوب سینما، که اعلام کرده بودند که خانواده آنها به چهار نفر افزایش یافته است. اما تا آن لحظه هیچ عکسی از پسر دومشان منتشر نشده بود و انتشار تصویر او، که یک خردسال بود، برای کاربران غافلگیر کننده بود. در این پست در فضای مجازی، ساعد سهیلی تصویری از خود و پسرانش، هامون و تئو، منتشر کرد که توسط بسیاری از کاربران استقبال شد. در کپشن پست، او پرچم ایران و فرانسه را نشان داد و اشاره کرد که پسر دومش شباهت زیادی به گلوریا هاردی، همسر دو رگه او، دارد. جالب است بدانید که تا قبل از سال ۱۴۰۰، هیچ عکسی از فرزند اول گلوریا هاردی و ساعد سهیلی منتشر نشده بود و این زوج هنری به طور ناگهانی فرزند خود را معرفی کردند و سریعاً طرفداران فراوانی در فضای مجازی به دست آوردند.

 

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی به همراه پسرانش عکس از سمیرا بختیاری

مختصر بیوگرافی ساعد سهیلی و همسر گلوریا و پسرانش

ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد است. پدرش سعید سهیلی کارگردان و مادرش مهناز منتظمی خانه دار می باشد، ساعد سهیلی دو خواهر به نام های صبا و سارا و یک برادر به نام سینا دارد که هر سه در زمینه هنر و سینما فعالیت می کنند.

ساعد سهیلی متاهل است، او در جشنواره فیلم در پاریس با گلوریا هاردی آشنا شد که این آشنایی در سال ۱۳۹۴ منجر به ازدواج گشت. گلوریا هاردی دورگه فرانسوی – ایرانی است که در فرانسه متولد شده و دارای مادری ایرانی و پدری فرانسوی است که در فیلم هایی چون کیمیا، سرباز و… ایفای نقش نموده است.

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی دارای دو فرزند به نام های هامون متولد سال ۱۳۹۶ و تئو متولد سال ۱۴۰۱ می باشند.

ساعد سهیلی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است که بواسطه پدر کارگردانش سعید سهیلی وارد دنیای هنر شد و با ایفای نقش در گشت ارشاد و کلاشینکف، لاتاری، ۵۰ کیلو آلبالوو … به شهرت رسید.

#ساعد_سهیلی
#پسردوم
#تئو
#زوج_محبوب_سینما
#فرزند_اول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.