?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 2:47
کد خبر : 26238

آیا واقعا خانم ها بیشتر از آقایان به خرید کردن علاقمند هستند؟

آیا واقعا خانم ها بیشتر از آقایان به خرید کردن علاقمند هستند؟

مسلما در هر جامعه‌ای هستند مردان و زنانی که از این قاعده کلی پیروی نمی‌کنند، البته به این امر خیلی عجیب نیست! به همین خاطر بعضی از مراکز خرید دیگر رفاهی نیستند، بلکه مکان‌هایی هستند که خدماتی برای رفع خستگی و کلافگی مردان فراهم کرده‌اند. برای این مردم راحتی و خوشبختی مهم است، اصلاح‌طلبانه نمی‌شود این موضوع!

باور کنید یا نه، اینجا اصلاً هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد خانم ها بیشتر از آقایان خرید می کنند. اما بیشتر زنان از خرید لذت می برند، به خاطر اینکه آقایان بعد از گذشت ۲۶ دقیقه از آغاز خرید، خسته و بی حوصله میشوند در حالی که خانم ها بعد از گذشت چیزی حدود ۲ ساعت کلافه میشوند. بر اساس یک مطالعه با جامعه آماری ۲۰۰۰ نفری، ۸۰ درصد آقایان به همراهی همسرشان در زمان خرید علاقه ای ندارند و ۴۵ درصدشان حاضرند به هر قیمتی از زیر بار خرید فرار کنند. این مطالعه همچنین نشان می دهد که از هر دو زوج، یکیشان با مشاجره خرید را پایان می دهد.

آیا واقعا خانم ها بیشتر از آقایان به خرید کردن علاقمند هستند؟

البته که نمی‌توان این مورد را به کل افراد جامعه نسبت داد! چه حرفیه؟ مسلما در هر جامعه‌ای هستند مردان و زنانی که از این قاعده کلی پیروی نمی‌کنند، البته به این امر خیلی عجیب نیست! به همین خاطر بعضی از مراکز خرید دیگر رفاهی نیستند، بلکه مکان‌هایی هستند که خدماتی برای رفع خستگی و کلافگی مردان فراهم کرده‌اند. برای این مردم راحتی و خوشبختی مهم است، اصلاح‌طلبانه نمی‌شود این موضوع!

مردان عزیز چرا اینقدر از یک فعالیت اساسی مانند کار خانه  بهمون غر میزنند؟ اصلا چه مشکلی دارید که …

 

به گفته‌ی یک نظریه عجیب و غریب، از هزاران سال قبل، شرطی سازی (یعنی شکار و جمع‌آوری غذا) باعث شده که زن و مرد اینجوری رفتار کنند. آب جانم، اجدادمون که تو غار زندگی می‌کردند، مردا برای شکار حیوانات بیرون می‌رفتن و زنا از جنگل موادغذایی جمع می‌کردن. این مردها باید همیشه بدونن شکار بکنن و سریعا به غار برگردن که محل سکونتشون رو امن نگه دارن. اما زنا فقط تو کهکشان نبودن و مجبور بودن با زنای دیگه قبیله‌ها هم در ارتباط باشن و هر بوته و درختی رو با دقت بررسی کنن و بهترین کیفیت موادغذایی رو انتخاب کنن. چه بی‌احترامانه و تحقیرآمیز!

آیا واقعا خانم ها بیشتر از آقایان به خرید کردن علاقمند هستند؟

با تکامل حس نیاز به جمع آوری مواد غذایی در خانم ها، و تغییر یکباره در سبک زندگی، زنان دوره پیشین که بیشتر زمان خود را برای جستجوی موادغذایی در میان بوته ها و درختان می گذراندند، این بار غریزه خود را به شکلی دیگر در بازار و مراکز خرید ادامه می دهند. احسنت به این زنان که بعد از صدها سال، هنوز هم در حال پیدا کردن غذا هستند! خب، این دیگه به خودش می ارزه!

به همین ترتیب مردان با توجه به تاریخ هزاران ساله؛ علاقه ای به یکجا ماندن و دقت زیاد ریز بینانه از خود نشان نمی دهند و آن ها را کلافه خواهد کرد پس دلیل علاقه خانم ها به خرید و تنفر آقایون از خرید ریشه در درون هر کدام از آنها دارند و جزو خصلت هایی است که به واسطه زن و مرد بودنشان دارند، یعنی نمیتوان گفت مردی که از خرید بدش می آید فرد خسیسی است و دوست ندارد برای همسرش هزینه کند بله او از قرار گرفتن در چنین شرایطی دچار کلافگی می شود. باور کنید، این آقایون عجیب و غریب به این نکته دست پیدا کردند که خرید کردن زنانه است! چه سختی هایی برایشان!

با توجه به این توضیحات و به پشتوانه علم رفتارشناسی، یک خانم باید شوهر خود را درک کرده و بداند که او بیش از نیم ساعت کلافه می شود؛ همچنین یک آقا نیز باید بداند که خانم ها براساس طبیعت خود نیاز به دقت و جستجوی کافی در مراکز خرید دارند. برای خدا، این زنان چه ترسناکند! به شوهر خودتان بگویید که شما فقط نیم ساعت کلافه می شوید و نیاز به دقت و جستجو دارید. البته اگر او توانایی تحمل این حقیقت ترسناک را دارد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.