?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 7:53
کد خبر : 26813

هوآوی نوا۱۲ اولترا لو رفت + برگ برنده هوآوی به زودی معرفی می شود

هوآوی نوا۱۲ اولترا لو رفت + برگ برنده هوآوی به زودی معرفی می شود

هوآوی گوشی جدید خود از سری نوا را به زودی معرفی خواهد کرد .نوا ۱۲ اولترا جهش قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خود داشته است .

علاقه مندان به هواوی دسامبر هیجان انگیزی را در پیش دارند.

غول فناوری چینی برای برگزاری یک کنفرانس جداگانه پس از کنفرانس صحنه کامل هوآوی در ۲۸ نوامبر آماده می شود.

انتظار می رود که کانون توجه این رویداد بر روی سری مورد انتظار Nova 12، به ویژه Nova 12 Ultra باشد.

طراحی‌های لو رفته توسط یک وبلاگ نویس برجسته، شناسه ظاهری تازه‌ای را برای Nova 12 Ultra نشان می‌دهد که دارای یک تنظیم متمایز دوربین سه‌گانه است که به صورت عمودی مرتب شده است، با لوگوی برجسته برند تصویربرداری XMAGE در مجاورت ماژول لنز. شایان ذکر است، گنجاندن تصویربرداری XMAGE، که معمولاً برای دستگاه‌های پرچمدار هوآوی محفوظ است، نشان‌دهنده بهبود قابل توجهی در قابلیت‌های دوربین سری Nova 12 است و آن را به عنوان یک نقطه فروش کلیدی قرار می‌دهد.

در زیر قاب ، سری Nova 12 قرار است تراشه Kirin جدید هواوی را در سراسر خط تولید خود به نمایش بگذارد. پیش‌بینی می‌شود که نوا ۱۲ اولترا به‌ویژه پردازنده‌ای مشابه با سری میت ۶۰ هواوی داشته باشد که نوید عملکردی قدرتمند را می‌دهد. علاوه بر این، شایعه شده است که Nova 12 Ultra از ویژگی های پیشرفته ای مانند پیام رسانی ماهواره ای دو طرفه Beidou، شیشه Kunlun و موارد دیگر پشتیبانی می کند و قدرت فناوری آن را ارتقا می دهد.

 

 که در دستگاه هایی مانند سری میت ۶۰، میت ایکس ۵ و میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی دیده می شود که همگی از آخرین پردازنده های داخلی Kirin پشتیبانی می کنند . ادغام فناوری پیشرفته در سری Nova 12 نشان‌دهنده یک حرکت استراتژیک توسط هواوی برای گسترش ویژگی‌های ممتاز به مخاطبان گسترده‌تر است.

از آنجایی که سری Nova 12 در مرکز توجه قرار می گیرد، به نظر می رسد هوآوی آماده است تا موجی از محصولات جدید را راه اندازی کند که نشان دهنده یک گذار پویا برای مدل های میان رده و پایین رده این برند است.

 با انبوهی از نوآوری‌هایی که انتظار می‌رود بین پایان سال جاری و آغاز سال آینده رونمایی شود، 

 

#هوآوی_نوا_۱۲_اولترا

#هوآوی

#هوآوی_نوا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.