?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 8:10
کد خبر : 27073

سیر تا پیاز پست جدید مورینیو با استفاده از تصویر خودش با سردار آزمون

سیر تا پیاز پست جدید مورینیو با استفاده از تصویر خودش با سردار آزمون

مسابقه دیشب ساسولو و رم اگرچه با یک اخراج و یک ضربه پنالتی در نهایت به سود رمی‌ها به پایان رسید، اما تیم سرخ‌پوش نمایش آن‌چنان دلپذیری در طول مسابقه نداشت.

ژوزه مورینیو سرمربی رم همچنان مهم‌ترین عضو این باشگاه و برند اصلی سرخ‌پوشان رومی است که امشب با بارانی سرمه‌ای و شلوار طوسی در کنار زمین تیمش را به جلو هدایت می‌کرد. بازی مقابل ساسولوی سختکوش اما خوب پیش نرفت و میزبان با یک گل از رم پیش افتاد؛ با این حال دست حوادث در نیمه دوم بازی را به سمتی برد که نتیجه به سود رم بچرخد.

ابتدا یک بی‌احتیاطی محض از دنیل بولوکا، هافبک دفاعی سبز و مشکی پوش که پای چپ دیپائول را با کف با استوک مورد هدف قرار داد و سپس یک خطا روی دیبالا و یک ضربه پنالتی و در نهایت ضربه کریستینسن که با برخورد با پای مدافع حریف وارد دروازه ساسولو شد.

1962148

نکته جالب در مورد گل دوم رم این بود که سردار در موقعیت خوب در انتظار گرفتن پاس از کریستینسن بود که ضربه الله بختکی بازیکن رم به طرز عجیبی به داخل دروازه ساسولو چرخید تا خود سردار اولین بازیکنی باشد که کریستینسن را برای شادی گل تعقیب کند.

آزمون که آشکارا به آمادگی مطلوب برگشته، در این بازی از ابتدای نیمه دوم به جای ادواردو بووه وارد زمین شد و نمایش مطلوبی داشت؛ اگرچه کمتر از سوی بازیکنان هم‌دسته تغذیه شد. او به خصوص یکی، دو بار فرصت این را داشت تا با جای‌گیری خوب در محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربات هم‌دستی‌ها از جمله الشراوی که کمی خودخواهانه توپ را به در و دیوار ورزشگاه تیم میزبان می‌فرستاد.

1962149

آزمون که امیدوار است بازی‌های خود را با توجه به تاثیر غیر مستقیمش در پیروزی امشب رفته رفته بدل به مهره فیکس خط حمله رم بشود، کمی دور از دروازه و پشت روملو لوکاکو بازی می‌کرد و یک بار هم او را در موقعیت گلزنی قرار داد.

1962147

او در لحظات پایانی مسابقه در یک صحنه کنترل خود را از دست داد و برخورد شدیدی با سرمربی ساسولو در کنار زمین پیدا کرد که شرایط بازی به او اجازه نداد بابت این برخورد از آلسیو دیونیسی عذرخواهی کند. با این حال وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، او پس از شادی با بازیکنان رم و خوش و بش با مورینیو، نزد هواداران رم در ضلع جنوبی ورزشگاه رفت و پیراهن خود را به یکی از آنها هدیه داد؛ جالب اینکه در سرمای ورزشگاه، آزمون کاپشن آدیداس مشکی خود را به تن کرد، زیپ را زیپ را کیپ تا زیر گلو بست تا بدون سرماخوردگی به رختکن برگردد؛ او آخرین بازیکن رم بود که زمین مسابقه را ترک کرد.

حالا یکی، دو ساعت بعد از بازی ژوزه مورینیو، سرمربی نامدار رمی‌ها با انتشار پستی با سردار آزمون، این پیروزی را به پسرانش تبریک گفته است. مورینیو که هفته گذشته در نشست مطبوعاتی از سردار خواست تا تمرینات را بیشتر جدی بگیرد و روی خصوصیات دفاعی و بدنی خود کار کند، با این پالس مثبت به سردار مسیر پیشروی را نشان می‌دهد، او از مهاجم ایرانی‌اش راضی است و با این پست اینستاگرامی به نوعی نگاه ویژه‌ترش به آزمون را نشان می‌دهد و شاید در آینده بیشتر او را به کار بگیرد.

1962146

شاگردان مورینیو با این برد و با توجه به شکست سه بر صفر ناپولی مقابل اینترمیلان به رده چهارم جدول رسیدند و می‌توانند‌ با ادامه این روند تا پایان فصل به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم برسند و از سوی دیگر باید به فکر گرفتن جایگاه سوم میلان باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.