?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 19:29
کد خبر : 27264

علیرضا دبیر بازهم خبر ساز شد / این بار مجمع کمیته ملی المپیک

علیرضا دبیر بازهم خبر ساز شد / این بار مجمع کمیته ملی المپیک

اعتراض علیرضا دبیر به رئیس کمیته اخلاق کمیته ملی المپیک با حمایت هادی ساعی و اینچه درگاهی باعث ترک مجمع از سوی فروتن شد.

در جریان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک مشاجره لفظی بین علیرضا دبیر و نماینده سازمان بازرسی که رئیس کمیته اخلاق کمیته ملی المپیک هم هست، به وجود آمد.

فروتن نماینده سازمان بازرسی پیشنهاد مرکز حکمیت و داوری ورزش را مطرح کرد و گفت: ما احساس کردیم که این خلا در ورزش کشور وجود دارد و آن را با خسروی وفا مطرح کردیم و ایشان گفتند این بحث را در جلسه مطرح کنید. وجود این مرکز در ورزش مغفول مانده است. در ٩ کشور این مرکز تاسیس شده است، در ایران هم پیشنهاد شده این مرکز با همکاری فدراسیون‌ها تشکیل شود. اساسنامه هم سه ماه بعد از تشکیل توسط هیئت اجرایی بررسی و تصویب شود.

علیرضا دبیر نسبت به این مسئله انتقاد کرد و گفت: جای مطرح کردن این موضوع در اینجا نیست، اساسنامه هم نباید در هیئت اجرائی بررسی شود، خواهشم این است اصلا اینجا مطرح نشود، فدراسیون‌ها خودشان کمیته انضباطی دارند، چرا هر کسی قدرت دارد می‌خواهد قدرتش را بیشتر کند، کمیته کمیسیون دارد.

در ادامه محمود خسروی نسبت به صحبت‌های دبیر اقدام به توضیح کرد اما مانیتورهایی که تصاویر مجمع را پخش می کردند صدا را قطع کرد!

زهرا اینچه درگاهی در مورد کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک به مسائل فدراسیون‌ها گفت: با پیشنهاد دبیر موافق هستم. ورود کمیسیون اخلاق به فدراسیون‌ها به این شکل نیست. هر فدراسیون کمیسیون اخلاق داشته باشد و کمیسیون اخلاق هر فدراسیون در صورت لزوم با کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک در ارتباط باشد.

در ادامه این جلسه علیرضا دبیر در حال پاسخ‌گویی به دفاعیات فروتن از طرح تاسیس مرکز حکمیت و داوری در ورزش و نیز تشکیل کمیته اخلاق بود که صدای صحبت‌های او برای خبرنگاران قطع شد. این صحبت‌ها با مشارکت هادی ساعی هم همراه شد و در ادامه مناف هاشمی به موضوع ورود کرد.

درحالی‌که مانیتور خبرنگاران بعد از بالا گرفتن بحث علیرضا دبیر و هادی ساعی با فروتن نماینده سازمان بازرسی و رئیس کمیسیون اخلاق قطع شد، از درون مجمع خبر رسید که فروتن به دلیل انتقاداتی که از او مطرح شد، جلسه مجمع را به حالت قهر ترک کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.