?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 13:47
کد خبر : 27187

اگر الدحیل را ببریم و صعود نکنیم حداقل پیش هواداران سربلندیم

اگر الدحیل را ببریم و صعود نکنیم حداقل پیش هواداران سربلندیم

مرتضی کرمانی مقدم، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم اگر مقابل الدحیل شکست هم خورد با برد در دربی می تواند همه چیز را جبران کند.

کرمانی مقدم با اشاره به دیدار حساس فردا پرسپولیس مقابل الدحیل تاکید کرد: بازی الدحیل و پرسپولیس حساس شده به خاطر اینکه ما خودمان حساسش کردیم. به نظر من باید برای برد به زمین برویم و اول فکر برد در بازی خودمان باشیم بعد از آن توجه کنیم نتایج سایر بازی ها چگونه شده است. اما در وهله نخست خودمان باید بازی که پیش رو داریم را ببریم.

 

وی ادامه داد: اگر الدحیل را ببریم و صعود هم نکنیم حداقل می توانیم در پیش چشم هواداران سربلند باشیم که با برد حذف شدیم. ضمن اینکه مسابقه دربی حساس تر است اگر بازی با الدحیل را نبریم و در عوض در دربی پیروز شویم همه چیز فراموش می شود.

او اضافه کرد: پرسپولیس صددرصد باید پیروز شود. صددرصد با انرژی مضاعفی که یحیی گل محمدی به بازیکنان می دهد آنها باید به فکر کسب پیروزی باشند. البته بازی در زمین خودمان است معمولا با یک مهاجم بازی می کند اما در این بازی باید با دو مهاجم بازی کند چراکه بازی با دو مهاجم باعث می شود روبه جلو تر بازی کنیم. البته من به خاطر اینکه مربی هستم به نظر یحیی گل محمدی احترام می گذارم.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در چند بازی گذشته لیگ قهرمانان آسیا و فراز و فرود های که در این رقابت ها داشته است گفت: پرسپولیس در بازی رفت مقابل النصر چند بازیکن مصدوم داشت و در جریان بازی هم مجبور شد ترابی تعویض کند اما یکسری مسایل باعث شد که ما در زمین خودمان در ورزشگاه آزادی احساس کنیم که مهمان هستیم اینقدر که به موضوع رونالدو و بازیکنان سرشناس تیم حریف پرداختند. بازی رفت پرسپولیس مقابل النصر ضعیف ترین بازی چند سال اخیر این تیم بود. اما در بازی برگشت ۴-۵ فرصت مقابل الدحیل از دست دادند.

 

کرمانی مقدم در خصوص اینکه پرسپولیس در گلزنی ضعف دارد و باید مهاجمان گلزنی جذب کند کند اظهار داشت: بله صددرصد. مشکل گلزنی پرسپولیس را ما دوسال است که می گوییم امسال هم در خط حمله فرصت های خوبی را از دست می دهیم یک مهاجم آوردند(اشاره کرمانی مقدم باهویی است) که من الان بهتر از او هستم. این مهاجم مثل بقیه خارجی ها بی کیفیت است که می آیند پول کلان قرار داد می بنند و شکایت می کنند و پولشان را می گیرند ولی کجایی دنیا یک مهاجم را بدون اطلاع سرمربی جذب می کنند. بالاخره به مسایل پشت پرده مربوط است و پول هایی که رد و بدل می شود. انشاءالله پرسپولیس در بازی امروز و در دربی موفق شود و هواداران خوشحال شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.