?>
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 17:08
کد خبر : 14736

پاسخ عجیب اشپیتیم آرفی به سئوال چرا ایران موندی؟خودتون ببینید

پاسخ عجیب اشپیتیم آرفی به سئوال چرا ایران موندی؟خودتون ببینید

اشپیتیم آرفی Shpejtim Arifi بازیگر ۱۸۲ سانتی متری متولد سال ۱۹۷۱ میلادی در پریشتینا در یوگسلاوی است. در ایران با نام های اشپیتین آرپی هم شناخته می شود. او بازیکن فوتبال آلبانیایی تبار اهل جمهوری کوزوو است و شهروند آلمان محسوب می شود. دوران بازیگری خود را از سال ۲۰۰۱ میلادی برای تیم ام اس

اشپیتیم آرفی Shpejtim Arifi بازیگر ۱۸۲ سانتی متری متولد سال ۱۹۷۱ میلادی در پریشتینا در یوگسلاوی است. در ایران با نام های اشپیتین آرپی هم شناخته می شود. او بازیکن فوتبال آلبانیایی تبار اهل جمهوری کوزوو است و شهروند آلمان محسوب می شود. دوران بازیگری خود را از سال ۲۰۰۱ میلادی برای تیم ام اس وی لودویگشافن آغاز کرد و در سال ۲۰۰۸ میلادی به پیام خراسان آمد.

 

سپس از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ میلادی برای پرسپولیس ها توپ زد و از آنجا به تراکتور سازی تبریز رفت و یک فصل برای تراختور به میدان رفت. مسیر بعدی اشپیتیم آرفی ابومسلم خراسان بود. وی در فصل ۸۸-۸۹ در ۱۱ بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت، ۱ گل به ثمر رساند. در فصل ۸۹-۹۰ نیز در ۱۴ مسابقه، ۴ گل در لیگ برتر و ۲ گل در جام حذفی به ثمر رساند.

 

اشپیتیم آرفی مثل پژمان جمشیدی که سابقه بازیگری و هنرپیشگی سینما دارد، در فیلم سینمایی آوار و سریال های دیوار به دیوار و لژیونر نقش آفرینی کرده است. در فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم نیز هم بازی مهران مدیری و لیلا حاتمی و دیگران شد. اشپیتیم آرفی از همسر خود طلاق گرفته و یک فرزند دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.