?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 8:44
کد خبر : 28644

بی احترامی لوییس فیگو به فوتبال ایران / ما هم تو را نمی شناسیم آقای فیگو

بی احترامی لوییس فیگو به فوتبال ایران / ما هم تو را نمی شناسیم آقای فیگو

کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال اظهار نظر جالبی در خصوص فوتبال ایران داشت که غیرمنتظره بود.

در شرایطی که بعضی سایت‌های خبری بابت نفس کشیدن لژیونرهای ایرانی در اروپا هم تیترهای حماسی می‌زنند و خودشان را به در و دیوار می‌کوبند، لوییس فیگو ستاره پیشین بارسلونا و رئال مادرید در حاشیه حضور کوتاه‌مدتش در تهران یک واقعیت تلخ و غم‌انگیز را برملا کرد. او در گفتگو با یکی از روزنامه‌ها و در پاسخ با این سوال که کدام بازیکن و مخصوصا لژیونر ایرانی را می‌شناسد، گفته است: «هیچ‌کس»!

این پاسخ تامل‌برانگیز در حالی بر زبان فیگو جاری شده که مهدی طارمی سال‌هاست در کشور زادگاه او توپ می‌زند و حتی عنوان آقای گلی را هم به دست آورده، اما گویا لیگ پرتغال حتی برای یکی از مهم‌ترین اسطوره‌های تاریخ این باشگاه آنقدر اهمیت ندارد که طارمی را بشناسد! آدم یاد اظهارنظر چندی قبل کریس رونالدو می‌افتد که گفته بود: «همین الان هم لیگ عربستان از لیگ پرتغال بهتر است.»

کاری نداریم به این که ادعای رونالدو اغراق‌آمیز هست یا نه، اما اظهارنظر فیگو واقعا تکان‌دهنده بود و جایگاه دقیق صادرات فوتبال ایران را به رخ می‌کشید. یک لحظه تصور کنید فیگو سون هیونگ مین را نشناسد؛ ایا چنین اتفاقی امکان‌پذیر است؟ طارمی به کنار؛ سردار آزمون را به یاد بیاورید که از هر ۱۰ خبر منتشر شده پیرامون او در ایران، ۸ خبرش مربوط می‌شود به لایک و کامنت گذاشتن‌های او و دیبالا برای هم!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.