?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 11:48
کد خبر : 15604

یورش نوکیا به لشگر آیفون / سردار نوکیا مجیک مکس وارد میدان می شود

یورش نوکیا به لشگر آیفون / سردار نوکیا مجیک مکس وارد میدان می شود

یکی از قابل توجه ترین شایعات پیرامون نوکیا مجیک مکس، قدرت دوربین آن است.

 

نوکیا مجیک مکس ۲۰۲۳: در دنیای همیشه در حال تحول تلفن های هوشمند اندرویدی ، نوکیا همیشه در خط مقدم نوآوری بوده است.

سرویس علم و فنآوری چمدون ، تعهد آنها به ارائه فناوری پیشرفته و تجربیات کاربر برتر قابل ستایش است.

اخیراً شایعاتی در مورد گوشی هوشمند مورد انتظار HMD Global به نام Nokia Magic Max منتشر شده است .

این مطلب را از دست ندهید👇

نگاهی متفاوت به نوکیا مجیک مکس غول چراغ جادوی نوکیا

هدف این مقاله بررسی ویژگی ها و مشخصات هیجان انگیزی است که برای این دستگاه آینده حدس زده شده است و توجه علاقه مندان به فناوری در سراسر جهان را به خود جلب می کند.

Honor X6a گوشی جدید و ناشناخته آنر در اروپا عرضه شد

رونمایی از نوکیا مجیک مکس

انقلاب دوربین: حس ۲۰۰ مگاپیکسل

blank

نوکیا مجیک مکس، قدرت دوربین آن است. اعتقاد بر این است که این گوشی هوشمند با دوربین خیره کننده ۲۰۰ مگاپیکسلی عکاسی موبایل را متحول خواهد کرد.

اگر این حدس و گمان درست باشد، جهشی قابل توجه در قابلیت های عکاسی با گوشی های هوشمند خواهد بود.

کاربران می‌توانند انتظار کیفیت تصویر بی‌نظیر را داشته باشند و حتی کوچک‌ترین جزئیات را با وضوح و دقت استثنایی ثبت کنند.

از مناظر خیره‌کننده گرفته تا عکس‌های پیچیده ماکرو، دوربین Nokia Magic Max آماده است تا نحوه ثبت و حفظ لحظات ارزشمندمان را دوباره تعریف کند.

عملکرد‌ نوکیا با  Powerhouse: 12 گیگابایت رم

نوکیا مجیک مکس علاوه بر دوربین پیشگامانه خود، شایعه شده است که یک جانور عملکردی است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با داشتن ۱۲ گیگابایت رم، قابلیت چندوظیفه‌ای بی‌نظیر، ناوبری اپلیکیشن‌ها و سرعت پردازش بسیار سریع را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه سه رقیب جدی Redmi 12 5G، Oppo A58 و Galaxy M14 /چه کسی برنده است ؟

خواه از علاقه مندان به بازی، حرفه ای خلاق یا علاقه مند به انجام چند کار باشید، انتظار می رود Nokia Magic Max تجربه کاربری روان و پاسخگو را ارائه دهد که فراتر از همه انتظارات است.

نوکیا مجیک مکس و نمایشگر و طراحی همه جانبه

گمان می رود نوکیا مجیک مکس دارای صفحه نمایشی جذاب باشد که کاربران را مجذوب خود کند.

در حالی که جزئیات خاص کمیاب است، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند از طراحی صفحه‌نمایش لبه به لبه استفاده کند.

صفحه نمایش واقعی را به حداکثر برساند و یک تجربه تماشای فراگیر را ارائه دهد.

چه در حال پخش فیلم های مورد علاقه خود باشید، چه بازی های گرافیکی فشرده انجام دهید یا صرفاً در حال مرور وب باشید.

صفحه نمایش Nokia Magic Max احتمالاً رنگ های زنده، کنتراست های واضح و وضوح قابل توجهی را ارائه می دهد.

دوام تاکید داشته است. شایعه شده است که نوکیا مجیک مکس این سنت را ادامه می‌دهد و دارای ساختاری براق و درجه یک است که پیچیدگی را به نمایش می‌گذارد.

با توجه دقیق به جزئیات، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند یک دستگیره راحت و زیبایی بصری چشم‌گیر ارائه دهد که هر کجا که می‌روید سرتان را برمی‌گرداند.

این مطلب را از دست ندهید :

حمله شیائومی به سامسونگ و اپل / تمام میان رده ها با دوربین ۲۰۰ مگا پیکسلی عرضه می شوند

نوکیا مجیک مکس و نرم افزار و ویژگی های پیش بینی شده

در حالی که اطلاعات خاص در مورد نرم افزار و ویژگی های Nokia Magic Max محدود است.

انتظار می رود این دستگاه بر روی آخرین نسخه اندروید اجرا شود و دسترسی کاربران را به اکوسیستم گسترده ای از برنامه ها و خدمات فراهم کند. نوکیا سابقه استفاده از تجربه‌های اندرویدی با حداقل bloatware را دارد که از یک رابط کاربری تمیز و کارآمد اطمینان می‌دهد.

 

Nokia Magic Max ویژگی های امنیتی پیشرفته ای مانند تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت یکپارچه را برای محافظت از داده های حساس شما و دسترسی سریع و راحت به دستگاه شما ارائه می دهد.

هدف این اقدامات امنیتی ارائه آرامش خاطر و محافظت از حریم خصوصی شما در دنیای دیجیتالی فزاینده است.

نشانه‌های مختلف حاکی از آن است وضعیت نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند به‌زودی تغییر خواهد کرد و افراد هنگام خرید گوشی هوشمند جدید، محصولات این شرکت را نیز مدنظر قرار خواهند داد.

لوگو و رابط کاربری جدید

نوکیا اخیراً از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است. این شرکت همچنین رابط کاربری جدیدی برای محصولات خود طراحی کرده است که تغییرات زیادی در انیمیشن‌ها و ظاهر آن اعمال می‌کند.

شرکت فنلاندی درحال ایجاد تعدادی تغییر دیگر است که می‌تواند به بهبود وضعیت نام تجاری آن در بازار کمک کند. گیزچاینا می‌گوید نوکیا اکنون درحال آماده‌شدن برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار است. این شرکت قصد دارد گوشی پرچم‌دار قدرتمندی بسازد که از طراحی جذاب و رابط‌ کاربری جدیدی بهره ببرد.

رندر نوکیا Magic Max قرمز

براساس گزارش‌های قبلی، گوشی پرچم‌دار آینده‌ی نوکیا، Magic Max نام خواهد داشت. شنیده‌ها حاکی از آن است این دستگاه اولین گوشی نوکیا خواهد بود که با رابط‌ کاربری Pure UI عرضه خواهد شد. برخی منابع دیگر ادعا می‌کنند پوسته‌ی اندرویدی نوکیا احتمالاً برای سایر محصولات این شرکت دردسترس قرار نخواهد گرفت که البته امیدواریم چنین خبری واقعیت نداشته باشد.

نوکیا مجیک مکس از طراحی منحصربه‌فرد ولی آشنا استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود نمایشگر این دستگاه از نوع بدون حاشیه و چیدمان دوربین پشتی آن شبیه آیفون‌های اپل خواهد بود.

گوشی نوکیا Magic Max همچنین از لبه‌های تخت بهره خواهد برد که این ویژگی نیز احتمالاً از آیفون ۱۴ الهام گرفته است. البته لبه‌های بدنه‌ی پشتی پرچم‌دار بعدی نوکیا کمی‌ گردتر از آیفون است که باعث خواهد شد با در دست گرفتن آن حس بهتری به شما القا کند.

طبق گزارش‌های قبلی، نوکیا مجیک مکس از نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED بهره خواهد برد و حاشیه‌های آن بسیار نازک خواهد بود. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و وضوح آن ۱۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اعلام شده است. دوربین سلفی ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه خواهد شد.

رندر نوکیا Magic Max آبی

قلب تپنده‌ی نوکیا Magic Max، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود. از طرفی این دستگاه احتمالاً در چند نسخه با رم ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت UFS 4.0 دردسترس قرار خواهد گرفت.

ماژول دوربین پشتی نوکیا Magic Max نیز شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. اگر گزارش‌های منتشرشده واقعیت داشته باشند، این محصول از باتری غول‌پیکر ۷۵۰۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد.

مدل پایه نوکیا Magic Max با قیمت بسیار رقابتی ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد. این دستگاه احتمالاً در چهار رنگ شامل قرمز، مشکی، طلایی و سبز دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. نوکیا تاکنون هیچ بیانیه‌ی رسمی درمورد این محصول منتشر نکرده است اما طبق گزارش‌های متعدد، گوشی مذکور در آگوست ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.

نتیجه

Nokia Magic Max به دلیل شایعات دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و مشخصات سخت افزاری قدرتمند، سر و صدای زیادی در جامعه فناوری ایجاد کرده است.

در حالی که این جزئیات هنوز حدس و گمان هستند، تصویر امیدوارکننده ای از گوشی هوشمند نوکیا را ارائه می دهند.

نوکیا مجیک مکس با فراتر گذاشتن مرزهای عکاسی با موبایل و ارائه عملکرد استثنایی، این پتانسیل را دارد که کاربران را مجذوب خود کند و موقعیت نوکیا را به عنوان پیشرو در صنعت مستحکم کند.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

گوشی نوکیا مجیک مکس قیمت امروز ( ۲۶ مردادماه) + مشخصات جدید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 66 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضا جمعه , ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

خدایی دم نوکیا گرم خیلی سالار بود کاش دوباره به اوج برگرده و بزنه تودوزی اپل و سامسونگ

محمد یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۶

اما در هرصورت گوشی فقط فقط هواوی g610 u20
هرکی موافقه نظر بده

سعید طباطبائی شنبه , ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۶

تا وارد بازار نشه و استفاده کننده های جهانی پیدا نکنه نمیشه صد درصد در مورد آن حرف زد ولی رقابت با آیفون و سامسونگ کار سختی است.

امیر یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

بنظرتون این مشهصات نمیدونم رام ۱۲ دوربین فلانو پردازنده قیمت ۴۰۰ دلاری کم نی براش؟

نجمه سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۹

میشه لطفا شما نظرتون رو برا خودتون نگه دارید؟
مثلا آیفون که ۱۰۰ میلیونه خیلی خوبه،، به چ درد میخوره،،، آخه گوشی که قیمتش بالا باشه و خیلی افراد کمی خرید کنن چ فایده داره؟
به نظر من تمام شرکتا، چ اپل چ سامسونگ چ نوکیا و چ شیائومی، زمانی خوبن که بتونن بهترین گوشیاشون در اختیار همه مردم قرار بدن، هم قشر پایین جامعه هم قشر بالا،، که البت قشر بالا ککشم نمیگزه،، اما وقتی این شرکتا بهترین گوشیاشونو جوری قیمت گذاری کردن ک هر کسی گفت وای چقدر خوبه بخرمش وقتی به قیمتش نگاه کرد تا آخر عمرش حسرتشو نخوره🙂

کیوان جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

درود و احترام ،بانو، نجمه:
.دقیقا،،، کاملا با نظر شما موافق هستم،،. / گوشی حالا هر برندی، با هر مشخصاتی،، قوی،،متوسط، پایین، و و و ….، تا زمانی که امکان خرید /درواقع مردم قدرت و توان خریدش رو نداشته باشند)حداقل۸۰% مردم ؟….عملااا،به هیچ دردی که نمیخوره،هیچ///_-_-_-پیامد های چند بُعدی، و چند جانبه ی منفی و اثر گذاری کاملا محسوس آنو در جامعه)هر کشوری( / و بویژه ایران، و کشور های مثل ایران،. با این وضعیت اقتصادی و تورم چند صد ٪!!!، و اونم با سیر صعودی،، !!!؟/ که داریم، وقتی از کل جمعیت واقعی کشور ، تنها حددداااکککثثثر، : ۵ / الی نهایتا۱۰% افراد توانایی خرید ،اون گوشی رو داشته باشند؟؟….
دقیقا همانطور که سرکارالیه، فرمودند تازه این یک وجه تاثیر ءدار منفی در جامعه /و روانشناسی جامعه شناسی = اکثریت مردم، وقتی گوشی )حال هر برندی و ..( رو میبینند و توانایی ها ،و آپشن ها و و … و بعد قیمتش رو با حقوق کارمندی )کارمنده رده متوسط و در اکثر حالات حتی یک کارمند رده بالای اداری – دولتی /ارگانی، سازمانی…/ وقتی میبینه نه خودش ، و نه مثلا فرزندش، یا برادر یا خواهر کوچکش، که مثلا در محیط و جامعه کوچکی مثل مدرسه /یا دانشگاه، اون مدل گوشی رو در دست تنها یک الی نهایتا دو نفر از کلا ساختمان دانشکده و بلکه نیمی از جمعیت کل دانشجویان کل آن دانشگاه، فقط دارند؟ و چشم به دست فرد بزرگتر خانواده )پدر_برادر خواهر ،_ مادر و و ..(که وظیفه تامین علاوه بر مایحتاج ضروری منزل )خرید کلی منزل +مرغ و گوشت!!!!=آنهم گوشت؟!!=که ..دیگه همه ما وضعیتش رو میدونیم در جامعه!!( خلاصه علاوه بر تامین مایحتاج اصلی خانه،، به نوعی بلاخره یک پدر برای فرزندش،، یا همسر برای همسرش و و و … ،بخواد حال، کادویی، هویه تولدی/سالگرد، چیزی از جمله امروزه که تکنولوژی و بویژه گوشی های این چنینی،و انواع تبلت ها و آی پد ها و ایر پاد ها و وو و ….) /// وقتی شخص میبینه که در تامین این یک مورد ! ناتوانه؟
مشخصا ضربات چند گانه ای چه برای فرد تامین کننده منزل،/ و چه بر روحیه اون عضو خانواده که چشم به دستان بزرگ خانواده دوخته اند، و ناتوانی و عدم امکان فراهم کردنش،رو متوجه میشند،،=قطعا مشکلاتی و اثرات مخربی در ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه و هم در بیرون از کانون خانواده، ،،در همان محیط مثلا دانشگاه،، یا کلا،،،دوستان و اطرافیان سخص،، که مثلا تنها یک نفرشان توان خرید یک همچین چیزی ، یا یک آیفون صد میلیونی رو دارند،….= همین میشه که چه بانوان ،نوجوان و جوان،… و چه پسران نوجوان و جوان ،،، به نوعی دچار سر خوردگی روحی ، حتی اگر هم به ظاهر و به روی خود ندارند…. ،/ تازه این یکی از معضلات میباشد!!!
حال فکر کنید ،منجر به..: چه بزهکاری ها /انواع فساد ها )چه بانوان و چه آقایان).. موبایل قامیوها،،زور گیریها و و و ….///
حال گوشی های ۱۰۰ میلیونی،،و ۲۰۰ میلیونی و و و … بیارید !!!/
ومجددا،،این تنها یکی دو مورد….از بازتابهای ناتوانی در تهیه نه فقط گوشی.، کلا…اینروزها ..هر وسیله ای،،یخچال! که از لوازم مهم منزل محسوب میشه؟!و به مراتب اولویتش از گوشیه آخرین مدل ،واجب تر هست،.. ساید بای ساید =۵۰۰…۶۰۰ میلیون؟؟!/
بعد در رسانه های چه داخلی و چه خارجی،،،می‌گویند: چرا زوج ها
(و کاری هم در ضمن به میزان کاملا قابل توجهی به کاهش ازدواج ها + فرزند نه !آوری ها و و و )…/، برای رسانه ها و و و سوال و سوژه خبری می‌شود که چرا روند رو به افزایش خرید جهیزیه و / کلا لوازم منزل در یکی دو سال اخیر بخصوص از سمساری ها!!= به طرز قابل توجهی سیر صعودی پیدا کرده است!…،///

سپاس و بدرود.

یاسر یکشنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۶

حق با شماست آقا امیر
این مشخصات قیمتش خیلی بالاتر از این حرفهاست
یخورده واقع بین باشید

پیمان ی یکشنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

سلام گل گفتی واقعا دمت گرم

محمد یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

آقا عالی من هنوز دارمش این گوشیو واقعا خوب کار میکنه

سینا یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

بذار حالا بیاد بعد داشته باشیش😂😂🤡 هنوز عرضه نشده چطوری داریش نابغه بعدش احتمال وارد شدن این گوشی به کشور کمه. بیاد خیلی محدود وارد میکنن

امیرحسین دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

منظورش اینه نوکیا دیگه ای داره

جواد پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۲۹

رققا نخرید هنگ میکنه

بهار سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

هوای خیلی مزخرفه اتفاقا

وحید یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۲

کی میاد بریم بخریم

ماهان دوشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۷

حق

‌‌mohammed sadat جمعه , ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

کیی میاد بیرون

امید شنبه , ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

بخدا اگه قوی برگرده همه این ک.س.ش.ر.ا از جمله اپل و سامسونگ باید جمع کنن

حمید شنبه , ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

نوکیا رو دستت میگیری احساس می‌کنی یه ترمیناتوری خیلی خفنه و خاص

Mozakker یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۴

همه چیزو گفتی جز حدود قیمت

حسین جمعه , ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۳

۴۰۰ دلار

شهرام یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۰۷

نوکیا تو میتونی

یاشار،بلوچ یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

ابوهت داشت اسمش یادش بخیـــــــر

یاشار،بلوچ یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

ابوهت داشت اسمش یادش بخیـــــــر،،

مهراب یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

خداییش نوکیا همیشه پرچم دار بوده و هست🤞

امید یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

کی میاد

مرتضی یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

ایواله به سازنده نوکیا کاش دوباره نوکیا بعدازچندسال اوج بگیرد ووارددنیای دیجیتال بشه باقیمت مناسب

سید ایمان عقیلی مهر دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

خداییش اسمشو نگاه کن. ابهت و بزرگی ازش میباره

مرتضی یکشنبه , ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

ایواله به سازنده وشرکت نوکیا بعدازچندسال وارددنیای دیجیتال میشه انشااله باقیمت مناسب وبه صرفه

ناشناس دوشنبه , ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

اینجاست ک گودرت نوکیا معلوم میشه🗿💪

روشنک پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

یه ظاهرشو درست کرده فقط ، منوی نوکیا آخه با منوی آی او اس برابری میکنه ؟؟؟؟ الان همه گوشی های متفرقه ورژن اندرویدن ، یعنی همه سر و ته یه کرباسن ، یه منو و صفحه نمایش با پایین ترین کیفیت استایلیزوشن بوردر میخواد بیاد چی بگه ؟ هر چی پول بیشتر بدی اش بیشتری میخوری ، کیفیت هزینه داره و اپل هم داره پول کیفیتش رو میگیره ، چون کسی به حداقلی قانع میشه دلیل بر این نیست که اون حداقلی رو با بهترین مقایسه کنه ! حالا یه دو سالم گوشی جدید نوکیا بیاد ، باز دیگه خبری نشه تا ۱۰ سال دیگه که تکنولوژی امروزو میخواد ۱۰ سال بعد بده دست مشتری 😏 سر و صدای زیاد ؟ از قدیم گفتن سنگ بزرگ نشانه نزدنه ، ما هم بی صبرانه منتظریم 🤣

امیر پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

تنها مزیت آیفون از نظر من داشتن دوربین بهتره و هیچیش بهتر از بقیه نیست. البته همون دوربینش هم الان در رتبه بندی کم میاره و میمونه صفحه نمایش که بازم با رقبایی قدرتمندی همچون سامسونگ چیزی برای گفتن نداره. و فقط بدرد عکس جلوی آینه میخوره.
از لحاظ نرم افزاری هم که اصلا حرفی برای گفتن نیست چون اضلا قابل قیاس با اندروید نیست.
به کیفیتم باشه نوکیا ساده از ۲۰ سال پیش تا الان هستش

مهدی چهارشنبه , ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

اصلان افتضاحه از بس هنگ میکنند یکیش رو گرفت جونم رو در آورد تا خراب شد انداختنش دور

اسماعیل یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۷

به یاری خدا میخرم

نیما سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

خوش بحالت خدایی من که مگر تو خاب ببینم

فرهاد رضایی یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

اگه این گوشی واردایران بشه نوکیا مجیک مکس جمع اولین نفرا من این گوشی میگرن.ههه

رضا یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

حساب کردم شد،۱۶,۸۰۱,۰۰۰

علی دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۷

خوشبحالتون که ب فکر خرید گوشی با این قیمتایید. من تو حسرت یه گوشی معمولی در حد سه چهار میلیون مونده به دلم.

محمد خانی سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

من نوکرتم قربون اسم قشنگت برم ، ایمیل بزن نوکرت یه گوشی میگیرم تقدیمت میکنم. نوکرتم هستم.

محمد خانی سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

راستی شمارتم بفرست تماس بگیرم ایمیل نوکرت اینه: khanmahmd1302@gmail.com

نیما سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

ماشالله خداحفظت کنه همچین انسان با کرامتی هستی مرحبا به غیرتت

isaahmadi دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۲۵

داداش اگه برا شوخی گفتی که دمتگرم 👌🤣 وگرنه شما کلا حساب کتاب زندگیتو بده یکی دیگه انجام بده…دلار ۵۰ تومنه چطور ۴۰۰ دلار میشه ۱۶۸۰۰😐 تازه هزینه گمرک و ریجستری و مالیات بر ارزش افزوده و سود بازرگانی واردکننده و سود فروشنده هم باید لحاظ بشه

Hsi دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

۴×۵=۲۰پس میشه ۲ ملیون😐😂😂

صفدرقلی یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

هنوز تولید نشده که نظری بدیم

م ا ه ا ن یکشنبه , ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

خداست خدا

کامران دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۷

سلام من زردشو میخام اگه اومد کسی زردشو نخره من میخامش گفته باشم گوشاتونو میبرم هااا

آرش دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۲۰

۲۰میلیون میشه به چهارصددلارفکرکنم تا برسه به دست مصرف کننده ایرانی حتی به ۲۵میلیون هم برسه که جزئی ازمردم ایران میتونن استفاده کنن حالا فکرش کن دلال های ایرانی بخوان گوشی ۴۰۰دلاری واردکنن حتی باده میلیون سودهم راضی نمیشن ولی کشورهای دیگه با همون قیمت واردشده به فروش میره مثل امارات عربستان قطرآمریکا

آرش دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۲۱

۲۰میلیون میشه به چهارصددلارفکرکنم تا برسه به دست مصرف کننده ایرانی حتی به ۲۵میلیون هم برسه که جزئی ازمردم ایران میتونن استفاده کنن حالا فکرش کن دلال های ایرانی بخوان گوشی ۴۰۰دلاری واردکنن حتی باده میلیون سودهم راضی نمیشن ولی کشورهای دیگه با همون قیمت واردشده به فروش میره مثل امارات عربستان قطرآمریکا

مهرداد عقیلی دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۵۱

سه سال است میشه که نوکیا مجیک مکس آمدنی هست شاید نوکیا هیچ خبر نباشه شما خیال پردازی دارین.

امین دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

من همیشه از نوکیا خوشم میومد و همش نوکیا میخریدم چون سیستم عاملش منحصر بفرد بود و مختص خودش، اما وقتی غرور خودشو شکست و رفت سمت اندروید، دیگه هرکاری کنه اون نوکیا قبلی نمیشه، ابهتش شکسته شد.

سیاوش دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

تا اون موقع-اوتقد گوشی های جدیدتر میاد ک این نوکیا میشه پ ش م فقط ایفون و تمام هیچ چیز نمتونه جلشو بگیره گول طاهرشو نخورید چون شبیه ایفون هست همه میرن دنبالش وگرنه اندروید تو دنیا همش یجوره و تمام. بنده خودم ایفون پرو مکس دارم میگم واقعا قدرتمنده

سیاوش دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

تا اون موقع-اوتقد گوشی های جدیدتر میاد ک این نوکیا میشه پ ش م فقط ایفون و تمام هیچ چیز نمتونه جلشو بگیره گول طاهرشو نخورید چون شبیه ایفون هست همه میرن دنبالش وگرنه اندروید تو دنیا همش یجوره و تمام. بنده خودم ایفون پرو مکس دارم میگم واقعا قدرتمنده

سیاوش دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

تا اون موقع-اوتقد گوشی های جدیدتر میاد ک این نوکیا میشه پ ش م فقط ایفون و تمام هیچ چیز نمتونه در حد واندازش باشه گول طاهرشو نخورید چون شبیه ایفون هست همه میرن دنبالش وگرنه اندروید تو دنیا همش یجوره و تمام. بنده خودم ایفون پرو مکس دارم واقعا قدرتمنده ایفون

نجمه سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۱

هرکسی بنا بر جیب مبارک خودشون نظر میده انگار🙂
من خودم میخاستم آیفون بگیرم … اطرافیانم همه آیفون دارن،، هیچ کسم راضی نیس، فقط میگن دوربینش خوبه منم منصرف شدم،
آیفون فقط اسم در کرده،، اما گوشی اندرویدی هایی دیدم ک واقعا از همه لحاظ عالیه
امیدوارم این گوشی واقعا طبق گفته هاش خب در بیاد، و جوری باشه که همه ی مردممون بتون خریداری کنن

پویا دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

گوشی فقط z fold4

نجمه سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۷

ببخشید جریان اینکه، یجا گفته شده ۲۰۰ مگاپیکسل یجا گفته شده ۱۴۴ مگاپیکسل و یجای دیگه گفته ۱۰۸ مگاپیکسل چیه؟ خاهشا توضیحی بدین
ممنون🥀

نجمه سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۸

نمیدونم نظرم بررسی میشه یا نه،، اصن واقعا ب نظرات مردم اهمیت میدین یا نه،
اما اگه واقعا نظرات براتون مهمه خاهش میکنم اگه واقعا گوشی خوبی هست این نوکیا مجیک پس قیمتشم جوری بزارید ک همه ی قشرها بتونن خریداری کنن،،
مردممون خیلی سختی میکشنن واقعا خیلی گناه دارن پس حقشونه اگه چیزی رو ک میخان بتونن خریداری کنن.
من خودم شاهد بودم که یه نفر (هستن این یه نفرهایی ک اطرافمونن) سال ها سختی کشید زجر کشید تا بتونه اون چیزی رو ک بچش میخاد رو تهیه کنه اما متاسفانه تا اومد جور کنه اون چیز قیمتش رفته بود بالاتر،، یک دنیا شرمندگی پدر و یک عمر حسرت بچه💔🥀
پس خاهشا ما مردم باید با خودمون خوب باشیم نه بیگانگان🙂

حسام الدین پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۵

عالی

علی مرام پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۵۷

من از همین دارم خیلی هنگ میکنه زنگ زدم نمایندگی گفت برات یه دونه نو میفرستیم گفتم نمیخوام من گوشی خودمو میخوام هیچی دیگه کار به فحش و فضیحت کشید از خواب پریدم دیدم تو پیج نظر دهی هستم . شب بخیر بخوابید فردا هزار تا کار داریم

جواد پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۳۱

رفقا نخرید هنگ میکنه خیلی پشیمون شدم

یعقوب پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۹

سالم

بهزاد پنجشنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت همه دوستان امیدوارم این گوشی همونی که باشه مد نظر کاربران عزیز هست و همه از خریدش راضی هستند توی نظراتی که خواندم نظر نجمه خانم گل خیلی نظرم رو جلب کرد و واقعا نظرات ایشون رو دوست داشتم و به ایشون خیلی تبریک میگم به خاطر این که اینقدر خوش‌قلب و به فکر همه مردم هستن و همین نیت خبر و‌ خوش قلبی باعث میشه که در زندگی هم به هر چی میخوان برسند نجمه خانم گل و دوست داشتنی براتون اول از همه آرزوی سلامتی و بعد هم آرزوی شادی دل خوش و موفقیت در تمام مراحل زندگی رو دارم براتون آرزوی بهترینها رو دارم

Mehtas جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۸

آخه چقد ساده لوحین. دوربین ۲۰۰ مگا پیکسل با رم ۱۲؟؟ اونم فقط ۴۰۰ دلار؟ تازه اونم نوکیا که سیستم ساختش رو گوشی دکمه ای با لمسی اش یکیه. یک کم تحقیق کنید بعد بیاین نظرات مزخرفتون رو بگین.

آیدا شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۱

هفته ی پیش دوسپسرم شیائومی خریده بود من خیلی ناراحت شدم گفتم چهل میلیون میتونستی بدی یه ایفون بخری ولی بعدش با گوشیش بازی کردم و گیم کردم اصلن هنگ نکرد داغ هم نکرد برای گیم های سنگین فقط شیایومی بخرید خیلی گوشیه قوی ای هست

مهدی شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

خدا وکیلی نوکیا برگرده سامسونگ اپل شیایومی همشون دست به یکی میکنن از بازار اخراجش کنن حالا ببین چی گفتم

[…] نوکیا مجیک مکس (Nokia Magic Max) یکی از محبوب ترین گوشی‌های هوشمند برای مردم […]