دیناموزاگرب صادق محرمی ۲۷ ساله را در پست دفاع راست از سال ۲۰۱۸ در خدمت دارد و این ستاره برای تیم کروات نزدیک به ۱۵۰ بازی انجام داده است. این بازیکن که در ۱۰ بازی این فصل هم برای دینامو به میدان رفته است، در آستانه انتقال به لیگ عربستان و باشگاه الشباب بود اما پس از اخراج ایگور بیسکان- سرمربی کروات- این انتقال به نتیجه نرسید. دیناموزاگرب در این پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال مدافع راست جدید است که در صورت یافتن آن از حضور محرمی بی‌نیاز خواهد شد.
این بازیکن ایرانی تا تابستان ۲۰۲۵ قرارداد دارد و هم اکنون به همراه تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا تمرین می‌کند. در این مدت دیناموزاگرب در حال کار روی انتقال یوسف گازی بیگوویچ خواهد بود. اگر هماهنگی‌های لازم برای انتقالش بموقع انجام شود، گازی بیگوویچ جای این ستاره ایرانی را در ترکیب خواهد گرفت. آن وقت است که صادق محرمی می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.
چند هفته قبل بحث بازگشت محرمی به پرسپولیس مطرح بود که خیلی زود تکذیب شد. حالا با جدی شدن بازگشت برانکو به پرسپولیس، شاید صادق محرمی هم به گزینه حضور در لیگ ایران فکر کند. برانکو اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های محرمی داشت و در حضور رامین رضاییان، او را به عنوان مدافع راست ثابت پرسپولیس به زمین می‌فرستاد. حتی بعدها برانکو، محرمی را به باشگاه دیناموزاگرب پیشنهاد داد تا این انتقال انجام شود. حالا هم با توجه به ارتباط خوب برانکو با باشگاه کروات، این احتمال وجود دارد که در صورت جذب دفاع راست جدید، رضایتنامه قرضی محرمی صادر شود و او بتواند همراه ایوانکوویچ به پرسپولیس برگردد. البته همه این مسائل در شرایطی جدی می‌شود که برانکو با پرسپولیس به توافق برسد و جانشین یحیی گل‌محمدی شود.