?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 9:26
کد خبر : 29495

اظهارات اماراتی‌ها درباره جام ملت‌های آسیا

اظهارات اماراتی‌ها درباره جام ملت‌های آسیا

اعضای یکی از حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا درباره این مسابقات اظهارنظر کردند.

تیم ملی فوتبال امارات در گروه C جام ملت‌های آسیا با ایران، فلسطین و هنگ‌کنگ رقابت خواهد کرد. این تیم در نخستین بازی‌اش رودرروی هنگ‌کنگ قرار خواهد گرفت.

یاسر سالم، مدیر تیم ملی فوتبال امارات در آستانه جام ملت‌های آسیا در قطر گفت: امارات با توجه به دستاوردهای اردوی ابوظبی و دو بازی دوستانه اخیر برابر قرقیزستان و عمان آماده حضور در جام ملت‌های آسیاست. پائولو بنتو (سرمربی امارات) به دنبال ایده خاصی در سبک بازی امارات است و بازیکنان به دستورات این سرمربی پرتغالی پایبند بودند. امیدوارم اتمسفر مثبت تیمی و روحیه رقابتی بازیکنان در بازی‌های جام ملت‌های آسیا به خوبی نمایان شود و نتیجه‌بخش باشد.

طحنون الزعابی، بازیکن تیم ملی فوتبال امارات هم اظهار داشت: بدون توجه به شکست اخیرمان برابر عمان آماده حضور در جام ملت‌های آسیا هستیم. آماده‌سازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم، هر چند در دیدار با عمان عملکرد خوبی نداشتیم. اکنون تمرکزمان روی بازی‌های پیش‌رو و رویارویی با هنگ‌کنگ است. کسب نتیجه خوب در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا بسیار مهم است.

عبدالله رمضان دیگر بازیکن تیم ملی امارات گفت: با وجود باخت به عمان نتایج اردوی ابوظبی مثبت بود و بازیکنان جوان و با تجربه‌ای عناصر تیمی امارات را تشکیل می‌دهند. اکنون تمرکز خود را به کسب یک نتیجه خوب در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا معطوف کرده‌ایم و منتظر حمایت هواداران‌مان در قطر هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.