?>
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 19:33
کد خبر : 30091

قانون جدید معافیت از سربازی ابلاغ شد/این پسرها از انجام خدمت سربازی معاف خواهند بود

قانون جدید معافیت از سربازی ابلاغ شد/این پسرها از انجام خدمت سربازی معاف خواهند بود

بنا بر ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح، این آقاپسرها اگر برادر تنی باشند، از خدمت دوره ضرورت معاف دائم می‌شوند.

مرد بودن را زندگی می‌کنند و وقتی بزرگتر می‌شوند باید برای یک خانواده مردانگی کنند؛ درست مثل آن‌هایی که خانواده معلول دارند و دوشادوش پدر و مادر برای امرار معاش تلاش می‌کنند. اما چرا این‌ها را گفتیم؟ چون می‌خواهیم پیک خوش خبری باشیم برای آقا پسرهایی که تنها فرزند ذکور خانواده هستند و خواهر و برادری معلول دارند. خبر رسیده بنا بر ابلاغیه ستادکل نیروهای مسلح، این آقاپسرها اگر برادر تنی باشند، از خدمت دوره ضرورت معاف دائم می‌شوند.
واجدین شرایط می‌توانند با اخذ فرم معافیت مذکور از سازمان بهزیستی، درخواست خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت، ثبت و از رده وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود پیگیری کنند.

وقتی بنیاد کرامت هوای پدران بیمار را دارد

در روز ولادت مولایی که خودش سلطان کرامت بوده و پدر همه ایتام کوفه، شنیدن اخباری از جنس دستگیری و مهربانی آن هم در حق بیماران صعب العلاج که با آلام بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، عجیب به جان آدم می‌نشیند؛ پس بشنوید خبری از بنیاد کرامت و اتفاقی مبارک همزمان با ولادت امیرالمومنین (ع).
خبر از این قرار است که بنیاد کرامت امام رضا (ع) طبق روال همیشه، دست به کار شده تا اینبار به مناسبت روز پدر، حامی پدرانی باشد که به سبب بیماری‌های سخت در بستر افتاده‌اند و شاید دلشان شاد و لبشان خندان نباشد. تهیه تعدادی بسته ارزاق به ارزش دو میلیون و پانصد هزارتومان شامل میوه و شیرینی و گوشت و…، اقدامی است که توسط این بنیاد انجام و با کمک خیرین و خدام به این خانواده‌ها اهدا شده است. بیایید در این روز مبارک، همه با هم امن یجیب المضطر اذا دعاه… بخوانیم به نیت شفای همه بیماران.

پلیس‌هایی که آرزوی کودکان پروانه‌ای را برآورده کردند

دربین تمام مشغله‌های روزمره و چالش‌هایی که نیروهای پلیس هر روز و هر لحظه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، از این قشر زحمتکش برای اقدامات جانبی انتظار چندانی وجود ندارد، اما با این حال، مردان امنیت کشورمان به همان اندازه که در کارشان جدی و مجری قوانین هستند، به همان اندازه نیز در روابط انسانی خود منعطفند و از هیچ تلاشی برای خدمت به همنوعانشان دریغ نمی‌کنند. نمونه این خدمات آنقدر زیاد است که خیلی اوقات در همین بسته خبری از آن‌ها برایتان گفته‌ایم و اما امروز می‌خواهیم به یک اقدام ارزشمند دیگر اشاره کنیم. به تلاش پلیس‌های اصفهانی برای خشنودی دو کودک پروانه ای.

موضوع از این قرار است که دو کودک پروانه ای، پیش‌تر علاقه خود برای پلیس شدن را اعلام کرده و آرزو داشتند لباس پلیس برتن کنند، بنابراین مردان همیشه درصحنه با اطلاع از خواسته کودکان موردنظر، اینبار نه برای یک ماموریت امنیتی، بلکه برای یک خدمت انسانی، عزمشان را جزم کردند و ضمن دیدار با این کودکان، لباس همیار پلیس بر تن بچه‌ها کردند تا آرزویشان روی زمین نماند.

امروز روز آشتی‌کنان است

امروز دیگر دور کینه و کدورت را خط بکشید و قهر و جدایی را بگذارید برای آن‌هایی که بویی از ولایت نبرده اند. اگر خودتان را پیرو راه امیرالمومنین (ع) می‌دانید، اما مدتی است به خاطر کدورت‌های خانوادگی، از پدرتان بی‌خبرید، وقتش رسیده به توصیه رسول اکرم مبنی بر خشوع در برابر خشم پدر عمل کنید و به برکت ولادت امیرالمومنین (ع)، به دستبوسی پدرانتان بروید. امروز روز آشتی‌کنان است، تا دیر نشده، دست بجنبانید! مطمئن باشید آرام گرفته و خداوند هم هوایتان را خواهد داشت.

 

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.