?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 11:20
کد خبر : 524

چه رنگ هایی به پوست سبزه میاد؟

چه رنگ هایی به پوست سبزه میاد؟
اگر عاشق مد و و لباس هستید باید اطلاعات دقیقی درباره رنگ ها و ترکیب اونها با پوست خودتان داشته باشید

کسانی که رنگ پوست آنها سبزه است؛ باید لباس هایی که رنگ گرم و تند دارند را انتخاب کنند، که بیشتر به استایل آنها می آید و برایشان مناسب تر است.رنگ های گرم بهترین گزینه برای افرادی که رنگ پوست سبزه است و لباس هایی که رنگ آنها سرد است با پوست سبزه تناسب خوبی ندارند.

اگر تمایل به خرید لباس های زنانه رنگ سرد هم دارید؛ می توانید این لباس ها را با رنگ های گرم بپوشید تا چهره ای جذاب و زیبا داشته باشید. رنگ های تند هم برای افرادی که پوست سبزه دارند مناسب است. حتی این رنگ های تند برای افرادی با پوست سفید هم مناسب هستند. افرادی که رنگ پوست آنها سبزه است، بهتر است از انواع رنگ های تند مانند: رنگ های زرد و سبز چمنی و حتی نارنجی در لباس خود استفاده کنند. اما یادتان باشد هیچگاه از رنگ های مات استفاده نکنید.

ست کردن رنگ لباس برای پوست سبزه

رنگ لباس های مشکی: این رنگ پادشاه رنگ ها است و یک رنگ فوق العاده، کلاسیک، شیک و همه نوع پسند است که می تواند برای انواع لباس های مجلسی و لباس دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ مشکی می تواند شما را کمی لاغرتر نشان دهد، پس اگر زیاد لاغر هستید سعی کنید کمتر از این رنگ استفاده کنید.

رنگ لباس های زرد: شاید تا بحال خیلی شنیده باشید که این رنگ یکی از بهترین رنگ ها است که برای افراد سبزه مناسب تر است و جذابیت خاصی به فرم صورت آنها می دهد. لباس مجلسی با رنگ زرد و روشن می تواند انتخاب فوق العاده، ایده آل و مناسب برای این افراد باشد.

 

رنگ لباس برای پوست سبزه

رنگ لباس زرشکی: زرشکی از انواع رنگ هایی است که می تواند برای فصل های سرد مورد استفاده قرار بگیرد. برای لباس مجلسی افرادی با رنگ پوست سبزه می تواند بسیار مناسب باشد و می تواند ظاهری فوق العاده به آنها بدهد. این رنگ یک رنگ بسیار عالی برای لباس های مجلسی است که افراد سبزه رو می توانند از آن استفاده کنند.

رنگ لباس سفید: سفید از رنگ هایی است که زیبایی و جذابیت بسیار زیادی دارد و با رنگ پوست سبزه می تواند جذابیت بسیار زیادی را خلق کند. بهتر است خانم هایی که پوست آنها سبزه است برای انتخاب رنگ شلوار و لباس مجلسی یا مانتوی خود از این رنگ استفاده کنند.

رنگ لباس بنفش: رنگ ارغوانی و بنفش بسیار زیبا و سلطنتی است و می تواند، رنگ پوست زیتونی و سبز را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد.

رنگ های خنثی: این رنگ ها را هیچگاه به تنهایی نپوشید؛ این رنگ ها مانند: سفید، سیاه، خاکی، کرم و بژ رنگ های خوبی برای شما هستند، اما نباید این رنگ ها را به تنهایی بپوشید، بلکه بهتر است؛ تکه ی اصلی لباس را از رنگ خنثی انتخاب کنید و ملزومات دیگری به رنگ های تند بپوشید، مثلا تی شرت مشکی را با یک شال نخی زرد یا شلوار زرشکی ست کنید یا مانتوی سفید را با یک روسری سبز ست کنید.

تیره و روشن را ترکیب کنید: برای جذابتر به نظر رسیدن پوستتان و اینکه شما برنزه به نظر بیایید و سیاه دیده نشوید، لباس هایی با ترکیب روشن و تیره مانند سیاه و سفید بپوشید تا کنتراست پوستتان با سیاه و سفید مشخص شود، اما به هیچ وجه رنگ خاکستری را انتخاب نکنید.

چه رنگ مانتویی به پوست سبزه می آید؟

اگر پوست شما سبزه است و به دنبال مانتویی مناسب با رنگ پوست خود هستید، استفاده از رنگ های تیره را کمتر کنید و سعی کنید به سمت مانتوهایی با رنگ روشن بروید تا چهره ی شما از یکنواختی بیرون بیاورد و شما را جذابتر نشان دهد. در انتخاب رنگ مانتو برای پوست های سبزه از رنگ های سرد خودداری کنید؛ چون این رنگ ها چهره ی شما را کدر نشان می دهد.

 

رنگ لباس مناسب پوست سبزه

اما اگر علاقه دارید از رنگ های سرد استفاده کنید، حتما آنها را با یک رنگ گرم مثل قرمز یا سبز تیره ترکیب کنید. رنگ های تندی چون زرد، نارنجی، سبز، روشن، بنفش و زرشکی به عنوان رنگ مانتو برای پوست سبزه انتخاب خوبی هستند و بهتر است که جنس آنها کمی براق باشد. رنگ سفید بهترین رنگ مانتو برای پوست های سبزه است و زیبایی خانم های سبزه رو را دو چندان می کند. خانم هایی با رنگ پوست سبزه از مانتوهایی با رنگ آبی روشن غافل نشوند. آبی روشن زیبایی خاصی به ظاهر آنها می دهد. یکی از زیباترین رنگ های مانتو برای پوست سبزه، رنگ سبز زیتونی است و جزو رنگ های گرم محسوب می شود و با پوست سبزه همخوانی زیادی دارد.

 

هنگام خرید مانتو یا انتخاب رنگ مناسب لباس برای پوست های سبزه و موهای قهوه ای، رنگ صورتی روشن و هلویی را در نظر داشته باشید. اگر جزو افرادی هستید که پوست شما سبز ی مایل به گندمی است و موهای بلوند یا قرمز دارید، رنگ مناسب مانتو برای شما رنگ های روشن مثل: یاسی، آبی روشن، سبز و فیروزه ای است.

مناسب ترین رنگ مانتو برای پوست سبزه با تناژ قهوه ای، رنگ های صورتی، زرد، قرمز، بژ روشن و مرجانی هستند. هیچوقت در انتخاب رنگ مانتو برای پوست های سبزه از رنگ قهوه ای استفاده نکنید، به دلیل این که این رنگ به رنگ پوست شما نزدیک است و شما را، گرفته و پیر نشان می دهد. رنگ سبز پسته ای و رنگ خاکی و رنگ خاکستری را هیچگاه انتخاب نکنید، چرا که رنگ شما را بی روح و کدر نشان می دهد.

سخن پایانی

در این نوشته با خیلی از رنگ های گرم و همچنین رنگ های سرد و رنگ پوست سبزه آشنا شدید و اینکه این نوع رنگ ها را چگونه ست کنید. رنگ ها بیشمارند و شما می توانید همیشه رنگ های متضاد را با هم ست کنید و از انتخاب تان راضی و خرسند باشید. امیدوارم که این مطلب مورد توجه شما خواننده ی عزیز قرار بگیرد و برای شما مفید و موثر باشد.

شما می توانید از بین این رنگ ها بهترین لباس مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید و از پوشیدن آن نهایت لذت و استفاده را ببرید. البته همیشه سعی کنید مدل لباسی که می پوشید به رنگ صورتتان هم بیاید تا جذابتر باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.