?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 14:20
کد خبر : 3607

پیش بینی عجیب یک کارشناس در خصوص قیمت دلار/خیلی مراقب باشید

پیش بینی عجیب یک کارشناس در خصوص قیمت دلار/خیلی مراقب باشید
دلار بالا می رود ؟ دلار پائین می آید ؟دلار بخریم ؟ دلار بفروشیم ؟پیش بینی قیمت دلار ؟اینها سئوال های مهمی هستند که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است

سرویس گوناگون چمدون ؛قیمت روز دلار ؟دلار بالا می رود ؟ دلار پائین می آید ؟دلار بخریم ؟ دلار بفروشیم ؟پیش بینی قیمت دلار ؟اینها سئوال های مهمی هستند که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است .کامران سلطانی‌زاده، رئیس کانون صرافان، در گفتگو با صداوسیما اظهار داشت: با افزایش عرضه ارز از طریق ورود صرافی‌ها به معاملات ارز، شاهد کاهش قیمت ارز در بازار هستیم.

blank

سلطانی‌زاده ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با افزایش عرضه ارز و حمایت بانک مرکزی، ریزش قیمت انواع ارز با سرعت بیشتری رخ دهد و ارز با قیمت مناسب به همه گروه‌های متقاضی پرداخت خواهد شد.

رئیس کانون صرافان تاکید کرد: علت ریزش قیمت ارز، افزایش تعداد صرافی‌هایی است که در حال معامله ارز هستند و آغاز طرح ارائه ارز توسط صرافی‌های سراسر کشور با حمایت بانک مرکزی بوده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت‌ها در بازار، افزود: همواره به مردم عرض کرده ایم که از ورود به بازار ارز و بازار‌های مالی متشنج که با صعود ناگهانی همراه بوده اند، خودداری کنند.

سلطانی زاده تصریح کرد: با توجه به ادامه ریزش قیمت ارز در بازار، ممکن است با ضرر بیشتری مواجه شوند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.