?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 6:23
کد خبر : 5400

زنم بهم خیانت کرده و من بین زمین و آسمان موندم / حالا باید چکار کنم ؟

زنم بهم خیانت کرده و من بین زمین و آسمان موندم / حالا باید چکار کنم ؟

سرویس گوناگون چمدون ،سلام من به تازگی متوجه شدم همسرم با یه مرد دیگه تماس داشته. بعد از اینکه من متوجه شدم همسرم میگه که پسره چند بار تماس گرفته و همسرم و دوستش برای شیطنت شروع کردن از پسره په عنوان هدیه پول گرفتن هزار جور قسم میخوره که تا حالا دست هیچکس بهش

سرویس گوناگون چمدون ،سلام من به تازگی متوجه شدم همسرم با یه مرد دیگه تماس داشته. بعد از اینکه من متوجه شدم همسرم میگه که پسره چند بار تماس گرفته و همسرم و دوستش برای شیطنت شروع کردن از پسره په عنوان هدیه پول گرفتن هزار جور قسم میخوره که تا حالا دست هیچکس بهش نخورده ولی تو متن پیامهایی که من خوندم پسره دعوت کرده به خونش و زن من گفته بخاطر اینکه مادر شوهرم هست نمیتونم بیام.

خلاصه شدید فکر و روانم به هم ریخته. از طرفی دوتا بچه دارم پسر ۶ ساله و دختر دو ساله. حالا شدیدا بین زمین و هوا موندم با تمام این فکر و خیال که آیا زنم بهم خیانت جنسی کرده یا خیانت عاطفی و فکرهایی که ثانیه به ثانیه ولم نمیکنن و شرم دارم عنوان کنم.

نمیدونم باید چیکار کنم بخاطر بچه هام ذوب شدن خودم و ببینم و نذارم بچه هام بی مادر بشن یا به خاطر خودم جدابشم و برم دنبال یه شروع تازه!

از طرفی وقتی خانمم همه چی رو ده بار توضیح داده من نمیتونم باور کنم اصلا چطور میشه باور کرد چطور میتونم بهش اعتماد کنم حتی اگر باور کنم که خیانت جنسی نبوده چطور با خیانت عاطفی کنار بیام و هزار تا سوال این مدلی؟

اگر خودم تنها بودم تصمیم نهاییم فقط و فقط جدایی بود ولی بچه هام و حس پدر بودنم واقعا تو یه دوراهی سخت قرارم داده اینم بگم که چند روزه فهمیدم و اصلا هیچ بحث و جدل و دعوایی نمیکنم که بچه هام مضطرب بشن خشمم ثانیه به ثانیه بیشتر میشه فکرهای احمقانه به سرم میزنه و بدتر از همه این قضایا اینکه مردی که همسرم باهاش تماس داشته مستاجر خونه خودمه و میشناسمش. چند بار تا یک قدمی خونه پسره رفتم که بزنمش بکشمش نمیدونم به جرم تعرض بکشمش دادگاه باز بخاطر اینکه اسم بچه هام سر زبونا نیفته و نگن که مادرشون فلان و بهمان برگشتم لطفا کمک کنید.

پاسخ مشاور به پرسش  ” آیا با زنی که خیانت کرده میشود زندگی کرد؟ “

دوست عزیز سلام

احساسات شما کاملا درست و قابل درک است. متاسفانه بسیاری از مردان همانند شما مورد خیانت قرار گرفتن از طرف زن خود را تجربه می کنند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، خیانت زن یکی از مهمترین علل طلاق از دیدگاه روانشناسی است.

بر طبق تحقیقات صورت گرفته، مرد بعد از خیانت زن یکی از سخت ترین آسیب های روانی را در زندگی تجربه می کند. این تجربه تلخ و احساسات بهم ریخته باعث می شود تا مرد به فکر طلاق بیافتد. تا با این کار برای رهایی از افکار منفی مبارزه کند. اما فکر تحمل زندگی به خاطر بچه ها موجب می شود در مرد با شک و دودل بودن در طلاق مواجه شود.

در پاسخ به سوال این مرد آسیب دیده از خیانت زن باید گفت، هیچیک راه مناسبی برای رهایی از افکار ناراحت کننده بعد از خیانت زن نیست. در حقیقت افکار و احساساست ریشه در درون شما دارد و فقط با تغییر نگرش و تبدیل افکار منفی به مثبت است که می توانید به آرامش درون برسید.

به عبارتی شما باید واقع بین باشید و این موضوع را شخصی نکنید. درست است که شما اکنون سرشار از احساسات منفی غم، خشم، کینه، ترس از آینده، انتقام و بی اعتمادی به همسر هستید اما این شمایید که می توانید با آگاهی و تمرین، مهارت مقابله با احساسات منفی را در خود تقویت کنید. به عبارتی، تا زمانیکه کنترل افکار و احساساتتان را در دست نگیرید، قادر به گرفتن تصمیم درستی در مقابله با خیانت زن تان نخواهید بود.

با مطالعه و افزایش آگاهی، خواهید دانست که دلایل زیادی برای خیانت زن به مرد وجود دارد. حتما همسر شما هم بنابر دلیلی وارد یک رابطه نامشروع شده است. بی توجهی مرد به زن و برآورده نشدن نیازهای عاطفی زن از طرف شوهر، اعتیاد شوهر، بی تفاوتی شوهر از دلایل سرد شدن زن از مرد است.

ادامه زندگی با زنی که خیانت کرده

سرد شدن زن به مرور منجر به طلاق عاطفی و گاهی خیانت زن می شود. خوشبختانه در مورد شما، به نظر نمی رسد خیانت جنسی اتفاق افتاده باشد اما این زنگ خطری در مورد ادامه زندگی مشترک شماست.

بهتر است از طریق گفتگو با همسر و تقویت مهارت ارتباط صحیح با همسر از نیازهای روحی و عاطفی همدیگر آگاه شوید. مطمنم هم شما و هم همسرتان حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن دارید و اکنون فرصت مناسبی است تا از طریق احساس همدلی و گذشت، تصمیم به تغییر بگیرید و به خاطر همسر و فرزندان زندگی دوباره سرشار از عشقی را در کنار هم آغاز کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.