?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 19:16
کد خبر : 3034

خطر صمیمیت با کسی که با او ازدواج نکرده اید

خطر صمیمیت با کسی که با او ازدواج نکرده اید
احساس صمیمیت با جنس مخالفی که قصد ازدواج و تشکیل خانواده با شما را ندارد خطرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت

وقتی صحبت از صمیمیت و دوستی نزدیک به میان می آید، باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. یکی از مهمترین عوامل این است که آیا شما با فردی که با او صمیمیت دارید ازدواج کرده اید یا نه. ازدواج فواید زیادی دارد، اما داشتن یک رابطه صمیمی با کسی که شوهر شما و یا همسر شما  نیست، خطراتی نیز در پی دارد .

 

 

blank

بارداری ناخواسته یک خطر بالقوه  است که باید جدی گرفته شود. کسانی که اهل ازدواج نیستند ممکن است کمتر از افراد متاهل از روش های پیشگیری از بارداری به طور مداوم یا مداوم استفاده کنند.

حاملگی های ناخواسته از نظر روانی و مالی و قانونی  می تواند اثرات زیان باری در پی داشته باشد . بارداری که برنامه ریزی نشده بود ممکن است باعث تنش در یک رابطه شود، اگر منجر به پایان آن نشود.

علاوه بر همه اینها، خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی زمانی که شما ازدواج نکرده اید وجود دارد.

blank

بر اساس WebMD، بیماری های مقاربتی  می توانند عواقب وخیم و گاها جبران ناپذیری برای هر دو شریک جنسی  داشته باشد.

برخی از افرادی که به بیماری های مقاربتی مبتلا می شوند ممکن است دارای عوارض تهدید کننده زندگی باشند. دررابطه   با کسی که شوهر شما نیست، استفاده از کاندوم برای جلوگیری از گسترش بیماری های مقاربتی مهم است.

blank

همچنین در صورت وارد شدن به روابط خارج از ازدواج، خطر آسیب عاطفی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که زوج های مجرد به اندازه زوج های متاهل تلاش نکنند. ممکن است در نتیجه سوء تفاهم، حسادت و سایر احساسات منفی ایجاد شود. گاهی این نارضایتی ها می تواند آخرین نی باشد که کمر شتر رابطه را می شکند.

خطر مشکلات قانونی زمانی افزایش می‌یابد که فردی با شخصی که با او ازدواج نکرده است، برخورد جنسی داشته باشد. تعارضات بر سر نفقه، حضانت و حتی مالکیت دارایی می تواند زمانی رخ دهد که دو فرد مجرد درگیر فعالیت های جنسی شوند. حل تعارض از طریق سیستم حقوقی می تواند پرهزینه و وقت گیر باشد و به احساس اضطراب و استرس در حال حاضر طرفین می افزاید.

با کسی که باعث ناراحتی تان شده چه رفتاری می‌کنید؟

هنگام شرکت در فعالیت های جنسی با فردی که با او ازدواج نکرده اید، خطرات زیادی وجود دارد. خطرات شامل بارداری ناخواسته، بیماری های مقاربتی، ناراحتی عاطفی و مسائل قانونی است. باید فواید تماس جنسی با کسی که با او ازدواج نکرده‌اید را در مقابل خطرات آن به دقت بررسی کرده و بسنجید

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.