?>
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 16:15
کد خبر : 17895

مسیح

زمان بیداری شما در مورد سلامتی شما چه می گوید!

زمان بیداری شما در مورد سلامتی شما چه می گوید!

وقتی نیمه شب از خواب بیدار می شوید، ممکن است نشانه ای در مورد سلامتی شما باشد آیا تا به حال نیمه شب از خواب بیدار می شوید یا بی خوابی را تجربه می کنید؟ در واقع ممکن است نشانه ای از نوعی مشکل اساسی سلامتی باشد. طبق طب چینی، زمانی که از خواب بیدار می‌شوید می‌تواند

وقتی نیمه شب از خواب بیدار می شوید،

ممکن است نشانه ای در مورد سلامتی شما باشد

آیا تا به حال نیمه شب از خواب بیدار می شوید یا بی خوابی را تجربه می کنید؟ در واقع ممکن است نشانه ای از نوعی مشکل اساسی سلامتی باشد. طبق طب چینی، زمانی که از خواب بیدار می‌شوید می‌تواند به این معنی باشد که سلامتی شما مشکلی دارد. و شما نباید این سیگنال ها را نادیده بگیرید. 

زمان

طبق طب چینی، اندام های بدن ما روی یک ریتم ۲۴ ساعته تنظیم شده اند. این بدان معناست که اندام های ما همه به طور همزمان فعال نیستند. هر دو ساعت یک عضو مختلف فعال ترین اندام است. اندامی که دوازده ساعت قبل از آن بیشترین فعالیت را داشت، در مرحله استراحت خواهد بود. بر اساس این نظریه، شما می توانید ساعت را بررسی کنید تا ببینید کدام اندام ها در ساعات مختلف روز بیشتر فعال هستند.

هنگامی که شما یک بیماری یا بیماری را تجربه می کنید، به این معنی است که اندام های شما در زمان اوج فعالیت خود در حال فعالیت هستند. و هنگامی که در طول شب از خواب بیدار می شوید، به این معنی است که اندام های شما ممکن است سعی کنند چیزی در مورد سلامت شما به شما بگویند. ما زمان ها و معنای آنها را در زیر فهرست کرده ایم:

بین ساعت ۱۱ شب تا ۱ بامداد

اگر بین ساعت ۱۱ شب تا ۱ بامداد از خواب بیدار می شوید، ممکن است با مشکل کیسه صفرا خود مواجه شده باشید. اگر نمی توانید بخوابید و بیدار بخوابید و در حال چرخش هستید، کیسه صفرا ممکن است به شما بگوید که باید غذاهای چرب کمتری بخورید یا به اندازه کافی قهوه یا الکل ننوشید.

بین ساعت ۱ تا ۳ بامداد

در این مدت، کبد شما بیشترین فعالیت را خواهد داشت. اگر در این مدت زیاد از خواب بیدار می شوید، ممکن است مشکلی در کبد شما وجود داشته باشد.

بین ساعت ۳ تا ۵ صبح

اگر همیشه در نیمه های شب، بین ساعت ۳:۰۰ صبح تا ۵:۰۰ صبح از خواب بیدار می شوید، ریه های شما ممکن است دلیل آن باشند. طبق طب چینی، در آن زمان ریه های شما بیشتر فعال هستند.

بین ساعت ۵ صبح تا ۷ صبح

اگر صبح زود از خواب بیدار می شوید و دیگر نمی توانید بخوابید، ممکن است به خاطر روده بزرگ شما باشد. در این زمان، روده بزرگ شما بیشتر فعال است و بی خوابی در این زمان از شب ممکن است نشان دهنده مشکل در سیستم گوارش شما باشد.

اگر نیمه‌های شب از خواب بیدار می‌شوید، اکنون دلیل آن را بهتر می‌دانید.

منبع: tips and tricks 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.