?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 12:03
کد خبر : 17985

مسیح

آیا تا به حال به دستان خود نگاه کرده اید؟ این سیگنال ها را در مورد سلامتی شما می دهند

آیا تا به حال به دستان خود نگاه کرده اید؟ این سیگنال ها را در مورد سلامتی شما می دهند

به دستان خود خوب نگاه کنید، آنها چیزهای زیادی در مورد سلامتی شما می گویند! بدن شما یک دستگاه عالی است که همه چیز را در مورد وضعیت سلامتی به شما می گوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خوب به نظر برسید! به عنوان مثال، دست‌های شما یک شاخص مهم از آنچه در

به دستان خود خوب نگاه کنید، آنها چیزهای زیادی در مورد سلامتی شما می گویند!

بدن شما یک دستگاه عالی است که همه چیز را در مورد وضعیت سلامتی به شما می گوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خوب به نظر برسید! به عنوان مثال، دست‌های شما یک شاخص مهم از آنچه در بدن شما می‌گذرد هستند – آن‌ها انواع سیگنال‌هایی را به شما می‌دهند که هرگز نباید نادیده بگیرید.

به چه چیزی باید توجه کرد؟ در زیر تعدادی از راه‌هایی که دست‌های شما چیزی در مورد سلامتی به شما می‌گویند که معمولاً در نظر نمی‌گیرید، آورده شده است.

سوزن سوزن شدن در دست ها و انگشتان

این ممکن است به این معنی باشد که شما به اندازه کافی ویتامین B1، B6، B12 و/یا ویتامین E دریافت نمی کنید. به رژیم غذایی خود توجه کنید. اگر این حس را در دست یا پاهای خود احساس می کنید، مکمل های غذایی را وارد برنامه روزانه خود کنید. اگر شک دارید، به پزشک مراجعه کنید.

نوک انگشتان آبی

این نشان دهنده گردش خون ضعیف یا سطوح پایین اکسیژن در خون است. اغلب مضر نیست، اما اگر با ذات الریه همراه باشد، می تواند نشانه بیماری ریوی باشد. اگر نگران هستید، همیشه با پزشک تماس بگیرید.

احساس بی حسی در نوک انگشتان 

این نیز ممکن است نشان دهنده مشکلات گردش خون باشد. با این حال، ممکن است نتیجه یک عصب فشرده یا بیماری قلبی عروقی نیز باشد.

 

سفید یا آبی، انگشتان بی حس

این می تواند نشانه ای از بیماری بورگر باشد. این وضعیت منجر به افزایش التهاب در رگ های خونی کوچک و متوسط ​​می شود. اغلب در نتیجه سیگار کشیدن زیاد است.

تخت ناخن رنگ پریده

اگر برای مدتی روی بستر ناخن خود فشار دهید، سفید می شود، اما دوباره صورتی می شود. این طبیعی است. با این حال، اگر بستر ناخن سفید بماند، ممکن است نشانه کمبود آهن باشد.

دست دادن

ابتدا به میزان مصرف کافئین و سطح استرس خود توجه کنید. استرس زیاد و قهوه باعث ایجاد لرزش در دستان شما می شود. آیا این توضیح نمی دهد؟ سپس به پزشک مراجعه کنید. این می تواند نشانه اولیه پارکینسون باشد.

کف دست های قرمز و لکه دار

اگر این مدت طولانی شد، به دکتر مراجعه کنید. این می تواند نشانه اولیه یک بیماری کبدی باشد.

انگشتان متورم

این معمولاً نتیجه نمک زیاد است. سعی کنید کمتر غذا بخورید و ببینید آیا به شما کمک می کند آب کمتری را حفظ کنید.

کف دست های عرق کرده

این ممکن است نتیجه پرکاری غده تیروئید باشد. اگر اغلب از آن رنج می برید، با پزشک خود تماس بگیرید.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.