?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 19:08
کد خبر : 18105

خواب یحیی هرگز تعبیر نمی شود/ زوج رؤیایی خط حمله پرسپولیس

خواب یحیی هرگز تعبیر نمی شود/ زوج رؤیایی خط حمله پرسپولیس

این روزها بازار نقل و انتقالاتی تابستان داغ است و تیم های سعی می کنند بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند تا با تیمی قوی تر راهی فصل جدید فوتبال شوند. در همین راستا شایعات و اخبار زیادی حور محور تیم های منتشر می شود.  بسیار معتقدند کیلیان ام باپه ستاره فرانسوی پاریسن

این روزها بازار نقل و انتقالاتی تابستان داغ است و تیم های سعی می کنند بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند تا با تیمی قوی تر راهی فصل جدید فوتبال شوند.

blank

در همین راستا شایعات و اخبار زیادی حور محور تیم های منتشر می شود.

 

بسیار معتقدند کیلیان ام باپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن بالاخره در این تابستان راهی رئال مادرید می شود تا بمب بزرگ فوتبال در اروپا بترکد.

همچنین گفته می شود باشگاه الهلال هم پیشنهاد هنگفت ۴۰۰ میلیون دلاری به ام باپه داده تا این بازیکن را به فوتبال آسیا بکشاند.

رئیس فدراسیون فوتبال من استقلالی هستم

از طرفی دیگر گفته می شود باشگاه النصر عربستان برای تقویت خط حمله خود در کنار رونالدو به دنبال جذب سادیو مانه بازیکن سنگالی تیم بایرن مونیخ است. 

اما در روزهای اخیر اخبار جالب و جذابی از باشگاه پرسپولیس در رسانه های خارجی منتشر شد.

سایت ترانسفر مارکت از علاقه باشگاه پرسپولیس برای جذب سادیو مانه نوشت و همچنین یک سایت هند مدعی شد که پرسپولیس هم به جمع تیم های خواهان ام باپه پیوسته است.

گرچه همه ما می دانیم چنین اتفاقی رخ نمی دهد و بازیکنانی با چنین سطحی هیچ وقت به فوتبال ما نمی آیند آن هم وقتی که ما حتی توان پرداخت قرارداد بازیکنان درجه پنجم اروپایی را هم نداریم.

مهاجم سابق پرسپولیس ؛بمب نقل و انتقالات یعنی جذب این بازیکن خارجی

اما ادعاهای سایتهای خارجی مبنی بر علاقه پرسپولیس به جذب ام باپه و مانه می توان جذابیتی به اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بدهد و تصور این دو بازیکن در خط حمله تیم یحیی گل محمدی جالب به نظر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.