?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 13:11
کد خبر : 18144

درس بزرگی که پرسپولیس به استقلال داد

درس بزرگی که پرسپولیس به استقلال داد

باشگاه پرسپولیس برای فصل پیش‌رو هزینه‌های سنگین‌تری به‌خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا پیش‌رو دارد. باشگاه پرسپولیس به اعضای تیمش این وعده را داده است تا قبل از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ آپشن‌های موجود در قراردادهای فصل پیش آنها که بخش عمده‌ای از آن مربوط به پاداش قهرمانی در دو جام است را پرداخت

باشگاه پرسپولیس برای فصل پیش‌رو هزینه‌های سنگین‌تری به‌خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا پیش‌رو دارد.

blank

باشگاه پرسپولیس به اعضای تیمش این وعده را داده است تا قبل از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ آپشن‌های موجود در قراردادهای فصل پیش آنها که بخش عمده‌ای از آن مربوط به پاداش قهرمانی در دو جام است را پرداخت کند اما از قرار معلوم این اتفاق رخ نخواهد داد.

 

در این ارتباط باخبر شدیم باشگاه پرسپولیس برای فصل پیش‌رو هزینه‌های سنگین‌تری به‌خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا پیش‌رو دارد و از طرفی نزدیک به ۲۰۰ میلیارد هم بدهی بانکی دارد.

 

در همین راستا این باشگاه به دنبال این است تا در انتخاب مالی خود دقت بیشتری کند از این جهت که بخش عمده‌ای از هزینه‌هایش بر عهده اسپانسر خواهد بود.

پیام مهمی که به نکونام رسید؛ قهرمانی بی‌قهرمانی

در این میان در نشست اخیر هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس رضا درویش گزارشی از مذاکرات اخیرش با چند شرکت را به اعضای هیات‌مدیره ارائه داد و حاضران نقطه‌نظرات خود را عنوان کردند.

 

در این میان همچنان قرار است درویش جلساتش را با نمایندگان شرکت‌های اشاره‌شده انجام دهد و هر یک از لحاظ مالی بتواند شرایط بهتری برای باشگاه پرسپولیس در نظر بگیرد به‌عنوان حامی مالی این باشگاه انتخاب می‌شود.

در استقلال حتی تکلیف نکونام هم با خودش مشخص نیست

اگرچه همچنان شانس شرکت ایرانسل برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس بیشتر است. با توجه به ادامه این مذاکرات ممکن است این پروژه چند هفته دیگر هم زمان ببرد و در چنین شرایطی بسیار بعید است که پرسپولیس بتواند قبل از شروع فصل آپشن‌ها و پاداش‌های سرخپوشان را پرداخت کند.

هرچند در این بین برخی از بازیکنان پرسپولیس به‌خاطر اعتراض‌هایی که اخیرا به این موضوع داشتند بخش عمده‌ای از آپشن‌ها و پاداش خود را دریافت کرده‌اند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.