?>
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 2:08
کد خبر : 18765

مسیح

“نان برشته برای روده شما بهتر است”: واقعیت یا افسانه؟ این جواب است!

“نان برشته برای روده شما بهتر است”: واقعیت یا افسانه؟ این جواب است!

آیا نان برشته شده واقعا برای روده شما بهتر است؟ یام، ما عاشق یک تکه نان برشته هستیم! مقداری کره، شاید کمی پنیر: بهشت ​​در بشقاب است. فقط بوی نان تست کافی است تا روز خود را با احساس عالی شروع کنید. به علاوه، ظاهرا نان تست برای روده شما نیز مفید است. حداقل، این چیزی است که بسیاری

آیا نان برشته شده واقعا برای روده شما بهتر است؟

یام، ما عاشق یک تکه نان برشته هستیم! مقداری کره، شاید کمی پنیر: بهشت ​​در بشقاب است. فقط بوی نان تست کافی است تا روز خود را با احساس عالی شروع کنید. به علاوه، ظاهرا نان تست برای روده شما نیز مفید است. حداقل، این چیزی است که بسیاری از مردم می گویند. این ایده که نان برشته برای روده‌های شما مفید است، از قدیم الایام وجود داشته است، اما آیا واقعاً درست است؟

به این ترتیب می توانید زبان سوخته را در عرض ۱۰ ثانیه تسکین دهید!

آسان برای هضم

اول از همه، نان برشته شده راحت تر از یک تکه نان معمولی هضم می شود. معمولاً غذا خوردن نیز راحت تر است، مخصوصاً در صبح. نشاسته ای که در نان است حاوی مولکول های خاصی است و وقتی نان را برشته می کنید، این مولکول ها تغییر می کنند. مولکول های تغییر یافته هضم نان را بسیار آسان تر می کند. بنابراین، نان تست راحت تر از نان برشته شده هضم می شود.

این ۶ سیگنال به شما می گوید که قند زیادی می خورید!

هضم

با این حال، اگرچه این تجارت «آسان هضم» بسیار سالم به نظر می رسد، اما واقعاً برای روده شما چندان بهتر نیست. معده و روده اکثر افراد اگر مجبور باشند کمی بیشتر کار کنند بسیار بهتر عمل می کنند، زیرا این باعث هضم بهتر و حرکات روده می شود. خوردن غذاهایی که به راحتی هضم می شوند نیز باعث می شود که شما دوباره خیلی زودتر احساس گرسنگی کنید، بنابراین برای مدت زمان کوتاه تری سیر کننده است.با این خوراکی روده های شما کار خواهد کرد و برای مدت طولانی تری احساس سیری خواهید کرد. دقت کنید که نان را برای مدت طولانی داغ نکنید. هرچه نان سیاه‌تر باشد، آکریل آمید بیشتری در آن وجود دارد که می‌تواند باعث سرطان شود.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.