?>
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1402 - 17:02
کد خبر : 18737

مسیح

این ۶ سیگنال به شما می گوید که قند زیادی می خورید!

این ۶ سیگنال به شما می گوید که قند زیادی می خورید!

سیگنال ها بسیار واضح هستند بیایید صادق باشیم، غذاهایی که سرشار از شکر هستند به سادگی خوشمزه هستند. به همین دلیل است که حذف کامل شکر از رژیم غذایی ما قطعا برای ما مناسب نیست. اما اگر یکی از این علائم را تجربه می کنید، ممکن است بخواهید مقداری قند مصرفی خود را کاهش دهید. شکر خوشمزه

سیگنال ها بسیار واضح هستند

بیایید صادق باشیم، غذاهایی که سرشار از شکر هستند به سادگی خوشمزه هستند. به همین دلیل است که حذف کامل شکر از رژیم غذایی ما قطعا برای ما مناسب نیست. اما اگر یکی از این علائم را تجربه می کنید، ممکن است بخواهید مقداری قند مصرفی خود را کاهش دهید.

شکر خوشمزه است، اما برای شما خوب نیست.

آیا همیشه کبودی های غیرقابل توضیحی دارید؟ شاید به همین دلیل باشد!

قند

اگرچه شکر برای بدن ما خیلی مفید نیست، اما طعم غذای ما را بسیار بهتر می کند. به همین دلیل است که شکر در بسیاری از محصولات غذایی استفاده می شود، حتی غذاهایی که ممکن است انتظار نداشته باشید مانند سس پاستا، محصولات گوشتی و یک تکه نان. اگر بیش از حد از این نوع محصولات بخورید، می تواند بر بدن شما تأثیر منفی بگذارد. در اینجا شش علامت وجود دارد که ممکن است در بدن خود مشاهده کنید.

۱. مه مغزی

مه مغزی چیزی است که در مغز شما مانند مه احساس می شود (در نامش آمده است). مه می تواند باعث شود که در تمرکز، تمرکز و به خاطر سپردن چیزها دچار مشکل شوید. این به این دلیل است که قند باعث می شود سطح قند خون شما در نوسان باشد که منجر به مه یا سردرگمی مغز می شود.

با این اسموتی ساده می توانید روده بزرگ خود را به راحتی پاک کنید!

۲. سردرد

افزایش سطح قند خون باعث سفت شدن رگ های خونی در مغز می شود. این می تواند باعث ایجاد سردرد در شما شود. خوردن قند کمتر در نهایت می تواند به این معنی باشد که کمتر دچار سردرد می شوید.

۳. مشکلات گوارشی

غذای غنی از قند می‌تواند باعث شود که در روده‌ها با باکتری‌های بد و همچنین مقدار بیش از حد مخمر مواجه شوید. گوارش شما مختل می شود و این می تواند باعث یبوست، گاز گرفتگی، احساس نفخ و علائم IBS شود.

 

۳. مشکلات گوارشی

غذای غنی از قند می‌تواند باعث شود که در روده‌ها با باکتری‌های بد و همچنین مقدار بیش از حد مخمر مواجه شوید. گوارش شما مختل می شود و این می تواند باعث یبوست، گاز گرفتگی، احساس نفخ و علائم IBS شود.

 

۴. نوسانات خلقی

اگر سطح قند خون شما به دلیل مصرف زیاد قند دائماً بالا و پایین می‌رود، تجربه احساس اضطراب یا افسردگی چندان عجیب نیست. در بین قله ها، می توانید به طرز وحشتناکی احساس بدخلقی کنید.

اگر می خواهید وزن کم کنید، هرگز نباید این چیزها را برای صبحانه بخورید!

۵. احساس سستی

سطح قند خون شما با سطح انرژی شما مرتبط است. رژیم غذایی سرشار از قند و کالری خالی به طور خودکار منجر به افزایش سطح انرژی و همچنین کاهش طولانی مدت می شود. با این حال، اگر رژیم غذایی شما سرشار از انواع مواد مغذی باشد، سطح انرژی شما بسیار پایدارتر خواهد بود.

۶. جوش

قند بیش از حد در رژیم غذایی می تواند باعث ایجاد جوش یا سایر بیماری های پوستی شود. شکر می تواند منجر به افزایش تولید سبوم شود که به نوبه خود می تواند منجر به آکنه شود.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.