?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 12:00
کد خبر : 18916

مسیح

آیا می خواهید سیگار را ترک کنید؟ این ترفند کوچک کار را بسیار آسان تر می کند!

آیا می خواهید سیگار را ترک کنید؟ این ترفند کوچک کار را بسیار آسان تر می کند!

تو بدون سیگار کی هستی؟ ترک سیگار کار آسانی نیست. در ناخوشایندترین لحظه ها هوس یک سیگار خوب قدیمی می کنید . شاید شما تحت فشار همکاران یا دوستان خود قرار بگیرید: “بسیار خوب، فقط یکی.” متأسفانه، معمولاً فقط در یک مورد متوقف نمی شود. یک روانشناس هلندی که در حال تحصیل در مقطع دکترا در زمینه ترک سیگار است، نظریه

تو بدون سیگار کی هستی؟

ترک سیگار کار آسانی نیست. در ناخوشایندترین لحظه ها هوس یک سیگار خوب قدیمی می کنید . شاید شما تحت فشار همکاران یا دوستان خود قرار بگیرید: “بسیار خوب، فقط یکی.” متأسفانه، معمولاً فقط در یک مورد متوقف نمی شود. یک روانشناس هلندی که در حال تحصیل در مقطع دکترا در زمینه ترک سیگار است، نظریه خاصی را ارائه کرده است که ممکن است به شما کمک کند!

سعی کنید خود را فردی غیر سیگاری ببینید.

شما کی هستید؟

روانشناس Eline Meijer به افراد اجازه می دهد پرسشنامه ها و تمرین های نوشتن را در مورد اینکه چگونه و چرا خود را غیرسیگاری می بینند تکمیل کنند. مایجر در مورد تحقیقات خود گفت: «افرادی که می‌توانستند خود را غیرسیگاری تصور کنند، به احتمال زیاد در ترک سیگار موفق می‌شوند. برعکس، افرادی که سیگار را ترک کرده بودند اما نمی‌توانستند خود را غیرسیگاری ببینند، بیشتر احتمال دارد عود کنند.

زبان عشق چیست ؟آیا تا به حال چیزی راجع‌ به ۵ زبان عشق شنیده‌اید؟

رفتار بر اساس هویت هویت

جدید “غیر سیگاری” بسیار مهم است، زیرا ما تمایل داریم به گونه ای رفتار کنیم که خودمان را می بینیم. برای مثال، کسی که خود را یک ورزشکار نمی‌بیند، نسبت به کسی که جاه‌طلبی دوی ماراتن را دارد، کمتر برای دویدن بیرون می‌رود. هویت می تواند تأثیر انگیزشی داشته باشد. این هدف روشنی را برای ما فراهم می کند که در حال تلاش برای رسیدن به آن هستیم.» کهنه سرباز واقعی کمی بیشتر از پرسشنامه و تمرینات نوشتن نیاز دارد. به همین دلیل است که Meijer به این افراد توصیه می کند که تحت درمان اضافی و استفاده از چسب های نیکوتین قرار گیرند. در نظر گرفتن هویت خود و شیوه ای که دوست دارید خودتان را ببینید، قطعاً می تواند به شما در روند ترک سیگار کمک کند. از خود بپرسید: من بدون این مواد آسیب زا کی هستم؟

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.