?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 16:02
کد خبر : 18963

مسیح

با این نوشیدنی سلامت کبد خود را تقویت کنید و در عرض ۷۲ ساعت تا ۴ کیلو وزن کم کنید!

با این نوشیدنی سلامت کبد خود را تقویت کنید و در عرض ۷۲ ساعت تا ۴ کیلو وزن کم کنید!

شما باید این را امتحان کنید! تجمع سموم در کبد می تواند به طور جدی سلامت شما را بدتر کند. به همین دلیل ایده خوبی است که هر از چند گاهی با تقویت کبد به بدن خود کمک کنید. این نوشیدنی سم زدا می تواند از کبد شما حمایت کند. کبد کبد بسیار بزرگتر از آن چیزی

شما باید این را امتحان کنید!

تجمع سموم در کبد می تواند به طور جدی سلامت شما را بدتر کند. به همین دلیل ایده خوبی است که هر از چند گاهی با تقویت کبد به بدن خود کمک کنید. این نوشیدنی سم زدا می تواند از کبد شما حمایت کند.

کبد

کبد بسیار بزرگتر از آن چیزی است که برخی افراد انتظار دارند. این اندام در زیر ریه ها قرار دارد و برخی از وظایف حیاتی را در بدن انسان انجام می دهد. کبد وظیفه تصفیه و تنظیم خون و دفع مواد زائد از خون را بر عهده دارد. سپس دوباره مورد استفاده قرار می گیرد یا تجزیه می شود. کبد وظایف مهم دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، اندام مسئول جذب و ذخیره مواد مغذی از غذا است. همچنین نقش بسیار مهمی در مصرف الکل دارد.

فرآیندهای کبد تضمین می کند که الکل برای بدن ما (بیش از حد) مضر نیست، اما می تواند تجزیه شود. لطفا توجه داشته باشید: کبد به راحتی می تواند این کار را در مقادیر کم انجام دهد، اما مقادیر زیاد می تواند برای همیشه به شما آسیب برساند. بسیاری از مردم نمی دانند که این عضو بدن  نیز یکی از مهم ترین اندام های کاهش وزن است. بنابراین تقویت این عضو بدن می تواند به کاهش وزن اضافی شما کمک کند.

او یک ماه جز آب چیزی نمی نوشد و این اتفاق می افتد!

چگونه

این نوشیدنی را سه بار در روز به مدت سه روز متوالی مصرف کنید. در این سه روز از خوردن وعده های غذایی سنگین خودداری کنید. برای مثال زمانی که رژیم دارید از این نوشیدنی به عنوان یک تقویت کننده اضافی استفاده کنید.

۶ دلیل که چرا سیر واقعا برای شما مفید است!

عناصر:

  • آب از ۳ لیمو
  • ۱ فنجان جعفری، خرد شده
  • ۵ عدد کرفس
  • ۶ لیوان آب

روش:

آب لیمو، جعفری و کرفس را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. سپس آب را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. بعد از هفت تا ده روز می توانید این سم زدایی را تکرار کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.