?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 15:48
کد خبر : 18951

مسیح

بعد از خواندن این مطلب دیگر هرگز گوش های خود را با یک پنبه پاک نخواهید کرد!

بعد از خواندن این مطلب دیگر هرگز گوش های خود را با یک پنبه پاک نخواهید کرد!

بهتر است گوش های خود را با پنبه تمیز نکنید ما شرط می‌بندیم که این کار را به طور مرتب انجام داده‌اید یا ممکن است هنوز هم این کار را انجام دهید: گوش‌های خود را با یک  پنبه تمیز کنید. این آسان و موثر است، زیرا می توانید به همه چیز برسید و گوش های

بهتر است گوش های خود را با پنبه تمیز نکنید

ما شرط می‌بندیم که این کار را به طور مرتب انجام داده‌اید یا ممکن است هنوز هم این کار را انجام دهید: گوش‌های خود را با یک  پنبه تمیز کنید. این آسان و موثر است، زیرا می توانید به همه چیز برسید و گوش های شما دوباره فوق العاده تمیز خواهد شد. منطقی و بی ضرر به نظر می رسد، اما قطعا اینطور نیست.

آیا می دانستید که یک  پنبه در واقع می تواند آسیب زیادی به گوش شما وارد کند؟

۶ دلیل که چرا سیر واقعا برای شما مفید است!

دور باطل

با استفاده از پنبه‌ای برای تمیز کردن گوش‌ها، در واقع موم گوش را بیشتر به داخل گوش‌هایتان فشار می‌دهید که می‌تواند به گوش‌ها آسیب برساند. به علاوه، شما واقعاً یک دور باطل را به حرکت در می آورید. موم گوش فقط در ابتدای مجرای گوش شما تولید می شود که به این معنی است که واقعاً فقط باید در آنجا جمع شود. از  پنبه‌ استفاده می‌کنید تا آن را بیشتر به داخل مجرای گوش فشار دهید، به این معنی که هیچ مومی در نقطه‌ای که واقعاً باید باشد باقی نمانده است. نتیجه: موم بیشتر گوش.

او یک ماه جز آب چیزی نمی نوشد و این اتفاق می افتد!

از انجام آن دست بردارید

شما به نوبه خود با یک پنبه ای آن را بردارید و پس از آن گوش شما دوباره شروع به ساختن موم بیشتر گوش می کند. به این ترتیب، شما در الگویی گیر می کنید که دیگر نمی توانید از آن خارج شوید، مگر زمانی که استفاده از  پنبه  را متوقف کنید. تنها موم گوش که باید بردارید موم است که در ابتدای مجرای گوش خود می بینید. همین. آیا موم گوش شما واقعا مشکلی برای شما ایجاد می کند؟ سپس می توانید از قطره های گوش استفاده کنید یا می توانید برای تمیز کردن گوش به پزشک مراجعه کنید.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.