?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 18:58
کد خبر : 13120

افرادموفق قبل از۸ صبح این کارها را انجام نمی دهند

افرادموفق قبل از۸ صبح این کارها را انجام نمی دهند

همه  دوست دارند در مورد کارهایی که برای رسیدن به موفقیت باید انجام دهیم صحبت کنند. اما در حالی که اغلب نادیده گرفته می‌شویم، کارهایی که انجام نمی‌دهیم گاهی اوقات می‌توانند حتی مهم‌تر باشند. افراد موفق این را می‌دانند و به همین دلیل همه آنها نوعی فهرست «نباید انجام دهید در صبح» دارند.اگر می خواهید

همه  دوست دارند در مورد کارهایی که برای رسیدن به موفقیت باید انجام دهیم صحبت کنند.

اما در حالی که اغلب نادیده گرفته می‌شویم، کارهایی که انجام نمی‌دهیم گاهی اوقات می‌توانند حتی مهم‌تر باشند.

افراد موفق این را می‌دانند و به همین دلیل همه آنها نوعی فهرست «نباید انجام دهید در صبح» دارند.

اگر می خواهید در زندگی موفق تر باشید، هرگز این ۹ کاری را که افراد موفق در صبح انجام نمی دهند انجام ندهید.

۱) به  چرت زدن ادامه نمی دهند و بیش از حد نمی خوابند

با وجود تمام زحمت هایی که افراد موفق انجام می دهند، به خواب خود توجه زیادی می کنند.

 هشت ساعت می خوابند. دلیلش این است که آنها می دانند که کم خوابی به راحتی می تواند آنها را در مه مغزی وحشتناکی بیاندازد که فقط به بهره وری آنها آسیب می رساند.

در عین حال، آنها آگاه هستند که زیاده روی در یک چیز خوب بد است.

خواب بیش از حد نه تنها می تواند برنامه آنها را مختل کند، بلکه باعث می شود آنها بیش از حد خسته نشان دهند .

به همین دلیل است که آنها خود را آموزش می دهند که اولین باری که زنگ ساعت آنها به صدا در می آید، بیدار شوند و خود را با “پنج دقیقه دیگر” وسوسه نکنند – و بله، حتی آخر هفته ها. آن‌ها می‌دانند که ثبات کلیدی است، بنابراین ترجیح می‌دهند هر روز سر ساعت مشخصی از خواب بیدار شوند تا اینکه ساعت بدن خود را اشتباه بگیرند.

 آسان کرده است. بسیاری از آنها به ساعت زنگ دار نیاز ندارند زیرا آنقدر خود را خوب تمرین داده اند که به موقع از خواب بلند می شوند و حرکت می کنند.

۲)زمان زیادی را صرف فضای مجازی و اپ های اجتماعی نمی کنند

حتی موفق‌ترین افراد در میان ما نیز نمی‌توانند صبح‌ها در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌هایمان پیمایش نکنند (و هی، هیچ اشکالی ندارد!).

 کاملاً بی فایده نیست. گاهی اوقات یک شبه برای چیزهای مهم اعلان دریافت می کنیم!

اما چیزی که افراد موفق را از بقیه متمایز می کند این است که زمان زیادی را قبل از صرف صبحانه در اینترنت تلف نمی کنند.

آنها فید، DM و ایمیل خود را حداکثر برای حدود ده دقیقه یا بیشتر بررسی می‌کردند و سپس سراغ چیزهای مهم‌تری می‌رفتند (و بله، این می‌تواند به معنای یوگا و سایر کارهایی باشد که برای سلامتی خود انجام می‌دهند).

آنها نمی خواهند این است که در جریان اطلاعات گرفتار شوند و در نهایت حواسشان پرت شود و نتوانند برای بقیه روز کاری انجام دهند.

۳) نقشه انتقام نمی کشند

افراد موفق به این دلیل موفق هستند که وقت خود را برای چیزهایی تلف نمی کنند که در پنج سال آینده اهمیتی ندارند.

آنها هر گونه مشاجره کوچکی را که ممکن است روز قبل با همکاران و افراد غریبه در اینترنت داشته باشند کنار می گذارند.

آن‌ها نمی‌خواهند وقت و انرژی خود را صرف کینه توزی کنند، در حالی که می‌توانند در عوض آن را صرف چیزهای سازنده‌تر کنند .

آنها فقط سعی می کنند همه چیز را کنار بگذارند و به تجارت خود بپردازند، آنچه را که می توانند ببخشند و آنچه را که نمی توانند نادیده بگیرند. انتقام اتلاف وقت است و از دست دادن انرژی و توان .

 صرفاً به این دلیل که آنها اینگونه فکر می کنند به این معنی نیست که آنها عجیب  هستند. آنها به راحتی می توانند گزارش منابع انسانی را ارسال کنند یا از کار با یک همکار بد اخلاق و مصر  خودداری کنند.

۴) برای صبحانه آشغال نمی خورند

blank

آنچه می خوریم تأثیر زیادی بر وضعیت روانی ما دارد. به عنوان مثال، قند زیاد به یکباره انرژی زیادی به ما می‌دهد و بعد از اینکه تمام این انرژی را صرف کردیم، ما را دچار مشکل می‌کند.

به همین دلیل است که افراد موفق برای صبحانه غذای مناسب می خورند. آنها وعده های غذایی متعادلی می خورند ، به جای مواد مغذی خالی که به آنها احساس سیری می دهد اما در واقع مواد مغذی مورد نیاز بدن را به آنها نمی دهد.

به همین دلیل است که زود بیدار می شوند. چون خوب…وقتی زمان کمی دارید، می‌تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد که فقط برای صبحانه یک بار گرانولا بگیرید نه برای یک وعده غذایی کامل.

۵) در مراقبت از خود دقت می کنند

افراد موفق ۱۰ دقیقه قبل از اینکه به سر کار برسند از خواب بیدار نمی شوند. همانطور که قبلاً اشاره کردم، انجام این کار زندگی سالم را سخت (در واقع غیرممکن) می کند.

مجبور شدن به عجله به این معنی است که لذت بردن از وعده های غذایی، کشش، دوش گرفتن و مدیتیشن سخت است.

اما اگر حداقل یک ساعت زودتر از خواب بیدار شوند، به خود این فرصت را می دهند که نفس بکشند و کارها را آهسته پیش ببرند.

آنها می توانند غذای خود را بپزند و مزه دار کنند، خون خود را با ورزش به حرکت درآورند، و حتی با خانواده و حیوانات خانگی خود ارتباط برقرار کنند.

این بدان معناست که وقتی سر کار می‌روند، آرامش بیشتری دارند، بهتر تغذیه می‌شوند و بدنشان در وضعیت کلی بهتری است.

ممکن است فکر کنید “مه، مراقبت از خود بیش از حد ارزش گذاری شده است. شلوغی تنها چیزی است که اهمیت دارد. من فقط می رسم.»

 زندگی آنطور که باید جلو نمی روید. به اندازه کافی به خودت اهمیت نمی دهی

بنابراین، اگر می‌خواهید موفق‌تر باشید، به مراقبت از خود به‌حساب نگاه نکنید که گویی برای آدم‌هاست. همه ما به آن نیاز داریم – به خصوص اگر بلندپرواز باشید.

۶) در فضای مجازی وارد بحث شدید نمی شوند

همه ما انرژی زیادی برای صرفه جویی نداریم و متأسفانه بسیاری از ما آن را با بحث و جدل با مردم آنلاین تلف می کنیم.

و این اتلاف وقت گرانبهاست و سر ما را پر از شلوغی و سر و صدایی می کند که در تمام طول روز با ما همراه خواهد بود و انرژی کمی برای ما باقی می گذارد تا برای همکارانمان در محل کار استفاده  کنیم.

به همین دلیل است که افراد موفق به سادگی از هر درام اینترنتی که ممکن است صبح به آن برخورد کرده باشند، عبور می کنند.

و اگر چیزی واقعاً آنقدر آبدار است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت، فقط آن را نشانه‌گذاری می‌کنند تا بعد از کار به آن بازگردند. حتی در این صورت، آنها همچنان از سرمایه گذاری در آن اجتناب می کنند.

در نهایت چیزی که آنها به غریبه ها آنلاین می گویند هیچ معنایی نخواهد داشت. بنابراین آنها ترجیح می دهند از زمان خود برای چیزهایی استفاده کنند که واقعاً مهم هستند.

۷) در تصمیم گیری های مهم عجله نمی کنند

صبح‌ها زمانی است که مغز ما پس از ساعت‌ها بیکاری همچنان در حال پیچیدن است. بسیاری از ما ساعت‌ها پس از بلند شدن از رختخواب نیمه‌خواب می‌مانیم.

افراد موفق این را می دانند و به همین دلیل از تصمیم گیری های بزرگ خودداری می کنند تا اینکه حداقل غذا بخورند، قدم بزنند و با همکاران و دوستان قابل اعتماد مشورت کنند.

آن‌ها لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوند به چیزهایی فکر می‌کنند، اما قبل از اینکه تصمیم بگیرند ، به خودشان زمان بیشتری می‌دهند تا درباره تصمیم‌هایشان فکر کنند. به این ترتیب، آنها مطمئن هستند که تصمیمات بهتری خواهند گرفت .

۸) بدون تمیز کردن اتاق خود را ترک نمی کنند blank

افراد موفق می دانند که محیط اطرافشان تا چه اندازه بر اعتماد به نفس و آرامش آنها تأثیر می گذارد و از این رو توانایی آنها در تصمیم گیری صحیح را تحت تأثیر قرار می دهد.

بنابراین حتی زمانی که وقتشان کم است، سعی می کنند قبل از رفتن اتاقشان را مرتب کنند، حتی اگر این فقط به معنای تا زدن پتو بعد از بلند شدن باشد.

 دهید درهم و برهمی وجود داشته باشد و آن را روز به روز روی هم انباشته کنید تا زمانی که غیرقابل کنترل باشد. و آنها این را نمی خواهند!

همه چیز کوچک شروع می شود، و با تمیز کردن منظم اتاق خود به این شکل، از استرس و استرس خود برای بازگشت به خانه فقط برای گذراندن اوقات فراغت خود به نظافت عمیق اجتناب می کنند.

این کار کوچک همچنین  آن‌ها  را صبح زود تقویت می‌کند – مثل اینکه در حال انجام کاری سازنده هستند، حتی اگر این کار فقط ۱ دقیقه طول بکشد.

۹)روز را بدون برنامه ریزی مشخص شروع نمی کنند

موفقیت با برنامه ریزی خوب و مدیریت زمان شروع می شود .

به همین دلیل است که افراد موفق مرتباً با قلم و کاغذ می نشینند و سپس سعی می کنند برنامه ریزی کنند که ۸ تا ۱۲ ساعت آینده خود را چگونه سپری کنند.

آنها امروز به چه کسی ایمیل خواهند زد؟ اهداف آنها چیست؟ چه کاری باید تحویل بدهند؟

و آنها مطمئن خواهند شد که قدم های کوچکی برای رسیدن به رویاهای بزرگ خود اضافه خواهند کرد. آنها ممکن است ۹-۵ در یک کار روزانه کار کنند، و اگر بخواهند رمان نویس شوند، همیشه یک یا دو ساعت را برای نوشتن ۳۰۰ کلمه برای رمانی که روی آن کار می کنند، وارد می کنند.

آنها همه چیز را فهرست می کنند.

و برخلاف تصور رایج، این شامل اوقات فراغت نیز می شود. حتی یک ساعت اوقات فراغت در روز از استرس و فرسودگی بیش از حد آنها جلوگیری می کند.

اگر روز خود را از قبل برنامه ریزی نکنند، به راحتی می توانند روز خود را با انجام کاری جز کار، خوردن و سپس خواب هدر دهند.

با صرف زمان برای برنامه ریزی روزهای خود ، چه در صبح و چه در عصر قبل، آنها می توانند تصویر روشنی از اینکه روزشان چگونه خواهد بود به خود ارائه دهند. همچنین به آنها این فرصت را می دهد که بین کار و لذت تعادل برقرار کنند.

سخن پایانی

در نهایت، همه این چیزهایی که افراد موفق را به سمت بلوغ و انضباط می‌کشند.

مقاومت در برابر اصرار برای ضربه زدن به “چرت زدن”، محدود کردن زمان آنها در رسانه های اجتماعی، و صبور بودن در مراقبت از خود، نیاز به نظم و انضباط دارد. پرهیز از وارد شدن به مشاجره در توییتر و طرح انتقام کوچک، به پختگی نیاز دارد. برای برنامه ریزی روزهای خود از قبل به هر دو نیاز دارید.و این راز بزرگ است.

اگر می‌خواهید مانند آن‌ها موفق باشید، باید با انجام تمام این عادت‌های کوچک که به شما کمک می‌کند تا به جلو بروید، نظم و انضباط را به خود بیاموزید. و البته، با انجام ندادن کاری که نباید انجام می دادید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.