?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 20:16
کد خبر : 19476

مسیح

آیا می خواهید از شر دندان های زرد خلاص شوید؟ این ترفند عالی را امتحان کنید تا دندان‌هایتان بسیار سفید شوند!

آیا می خواهید از شر دندان های زرد خلاص شوید؟ این ترفند عالی را امتحان کنید تا دندان‌هایتان بسیار سفید شوند!

با این محلول شگفت انگیز با دندان های زرد خداحافظی کنید داشتن دندان های زیبا چیزی است که تقریباً همه می خواهند. دندان های شما هر روز قابل رویت هستند. وقتی می خندید، وقتی صحبت می کنید – نمی توانید آنها را دور بزنید.   احساس؛ عقیده؛ گمان آنها همان چیزی هستند که همه وقتی به شما

با این محلول شگفت انگیز با دندان های زرد خداحافظی کنید

داشتن دندان های زیبا چیزی است که تقریباً همه می خواهند. دندان های شما هر روز قابل رویت هستند. وقتی می خندید، وقتی صحبت می کنید – نمی توانید آنها را دور بزنید.

 

احساس؛ عقیده؛ گمان

آنها همان چیزی هستند که همه وقتی به شما نگاه می کنند می بینند و احتمالاً تأثیری از خود به جا می گذارند. تقریباً همه می‌خواهند دندان‌های سفیدی داشته باشند، زیرا این بخشی از ایده‌آل زیبایی فرهنگ ما شده است. قبل از اینکه به شما کمک کنیم تا آن دندان‌های سفید را بدست آورید، می‌خواهیم چند لحظه وقت بگذاریم و بگوییم که دندان‌های زرد مشکلی ندارد. در واقع، آنها حاوی مینای بیشتری هستند که آنها را قوی تر از دندان های سفید مرواریدی می کند. البته این بدان معنا نیست که شما فکر می کنید آنها زیبا به نظر می رسند.

طبیعی

خوشبختانه، یک روش ساده و کاملا طبیعی وجود دارد که می توانید از آن برای بازگرداندن دندان های خود به سفیدی استفاده کنید. بله، حتی زمانی که آنها کاملا زرد شده اند. تمام آن روش‌های سفیدکننده مضحک گران‌قیمتی را که افراد مشهور برای آن «لبخند کلگیت» بی‌نقص استفاده می‌کنند را فراموش کنید. راه بسیار ساده تری وجود دارد!

چه چیزی نیاز دارید؟

این ترفند حول محور استفاده از کپسول های زغال فعال می چرخد. تنها چیزی که برای این ترفند نیاز دارید یکی از آن کپسول های زغالی و یک مسواک مجزا از مسواکی است که برای مسواک زدن استفاده می کنید. مسواک را زیر شیر آب خیس کنید و سپس یک کپسول را با دقت بشکنید و محتویات آن را روی مسواک خود قرار دهید. توصیه می کنیم چیزی مانند دستمال کاغذی را زیر مسواک بگذارید تا چیزی با زغال لکه دار نشوید.

 

بعد، زمان شروع مسواک زدن است! دندان های خود را مانند مسواک معمولی مسواک بزنید. توصیه می کنیم از حرکات دایره ای مناسب استفاده کنید و پشت دندان های خود را فراموش نکنید. زغال چوب ممکن است در ابتدا کمی پودر شود، اما اجازه ندهید که شما را متوقف کند. در صورت تمایل، می توانید کمی خمیر دندان نیز به زغال چوب اضافه کنید، اما قطعا زیاد استفاده نکنید.

 

دندان های خود را به این صورت به مدت سه یا چهار دقیقه مسواک بزنید و سپس دهان و دندان های خود را به درستی بشویید. به آینه نگاهی بیندازید: دندان های شما بسیار بهتر به نظر می رسند. ما را باور نمی کنید؟ خودتان آن را امتحان کنید! در ویدیوی زیر می توانید این ترفند را در عمل مشاهده کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.