?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 10:25
کد خبر : 11778

ده کاری که مردی که واقعاً عاشق شماست، باید انجام دهد”

ده کاری که مردی که واقعاً عاشق شماست، باید انجام دهد”

نشانه های عشق !عشق یکی از مهمترین و پرفراز و نشیب‌های زندگی است که هر فرد به دنبال آن است. اما پیدا کردن شخصی که واقعاً عاشق شما باشد، همیشه آسان نیست. در اینجا ده کاری را معرفی می‌کنیم که مردی که واقعاً عاشق شماست، باید انجام دهد تا نشان دهد که به شما علاقه‌ی

نشانه های عشق !عشق یکی از مهمترین و پرفراز و نشیب‌های زندگی است که هر فرد به دنبال آن است. اما پیدا کردن شخصی که واقعاً عاشق شما باشد، همیشه آسان نیست. در اینجا ده کاری را معرفی می‌کنیم که مردی که واقعاً عاشق شماست، باید انجام دهد تا نشان دهد که به شما علاقه‌ی واقعی دارد. در این مقاله، با معرفی نشانه‌های مشخص عشق، می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را در زندگی عاطفی خود بگیرید.

سرویس سبک زندگی چمدون ،عشق یکی از مهمترین احساسات انسانی است که می‌تواند رابطه‌ی دو نفر را تحت تأثیر قرار دهد. اگر شما در جستجوی شخصی هستید که برای شما واقعاً عاشق شما باشد، باید به دنبال نشانه‌های مشخصی باشید که نشان دهنده‌ی این احساس است. در زیر ده کاری را معرفی می‌کنیم که یک مرد با انجام دادن آنها می‌تواند نشان دهد که واقعاً عاشق شماست:

۱. توجه به شما: مردی که واقعاً عاشق شماست، به شما توجه می‌کند و به نظرات و دغدغه‌های شما احترام می‌گذارد.

۲. توانایی شنیدن: یکی از نشانه‌های مشخص عشق، توانایی شنیدن مطالب شما و پاسخ به آنها است.

۳. پشتیبانی: مردی که واقعاً عاشق شماست، در هر شرایطی پشتیبان شما خواهد بود.

۴. اعتماد به شما: یکی دیگر از نشانه‌های مشخص عشق، اعتماد به شما و اعتقاد به توانایی‌های شماست.

۵. تلاش برای رفع مشکلات: مردی که واقعاً عاشق شماست، تلاش خواهد کرد تا مشکلات شما را حل کند و به شما کمک کند.

۶. شریک شدن در مسائل: یکی از نشانه‌هایی که مردی که واقعاً عاشق شماست به شما نشان می‌دهد، شریک شدن در مسائل و برنامه‌های شماست.

۷. حضور در زمان‌های دشوار: مردی که واقعاً عاشق شماست، در زمان‌های دشوار همراه شما خواهد بود.

۸. هدیه‌های شخصی: یکی دیگر از نشانه‌های مشخص عشق، هدیه‌های شخصی و منحصر به فرد است.

۹. اهمیت دادن به روابط شما: مردی که واقعاً عاشق شماست، به روابط شما اهمیت می‌دهد و تلاش می‌کند تا آن رابطه را تقویت کند.

۱۰. شادی شما را برای خود ارزیابی می‌کند: مردی که واقعاً عاشق شماست، شادی شما را برای خود ارزیابی می‌کند و تلاش می‌کند تا شما را خوشبخت کند.

در نهایت، باید به این نکته توجه داشت که هر فردی به روش خودش عشق را بیان می‌کند و نشانه‌هایی که برای شما مهم است، ممکن است برای دیگران مهم نباشد. بنابراین مهم است که با شناخت بهتر شخصیت شخصی که در حال رابطه با او هستید، به نشانه‌های مشخصی که واقعاً عاشق شماست توجه کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

داود طنوریان جمعه , ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

خوب این کارها را آقایان انجام بدهند خوب است موفق باشند

ایران شنبه , ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

یه بزرگی می گفت اتفاقا محدود شدن به یه نفرو دل کندن از بقیه هم خیلی راحته هم دلچسب هم برای خود فرد خوبه هم برای جامعه و اطرافیان
فقط مسئله اینجاس اون آدمو پیدا کنی انقد بهت انگیزه بده ! که تمام خودتو صرفش کنی و بیخیال همه شی! !!! بی خیال بقیه بشی !!!

معلوم نیست ملاک و معیارهای ازدواج های امروزی و روابط امروزی چی هستند !!! هرچیز دیگری غیر از خود ازدواج ! هرچیز دیگری غیر از خود رابطه !!! هرچیز دیگری غیر از عشق و علاقه !!!! هرچیز دیگری غیر از زناشویی !!
بیشتر از هرکسی توی هشتاد میلیون ایرانی گلزار همیشه سعی کرده توی زندگی و شغلش به روز باشه مدرن باشه ولی اصلا انتظار نمی رفت طرز فکرش در مورد روابط و ازدواج اینقدر روستایی عقب افتاده دمده پیش پا افتاده و عتیقه و زمان قاجاری باشه !!!!!!!!!
گلزار پرمدعایی که همیشه اینقدررر کلاس میاد پرستیژ میاد استایل میاد تیپ میاد شخصیت میاد آگاهی و سواد میاد ریخته و قیافه میاد فرهنگ و هنر میاد هیکل و تیپ ورزشکاری میاد فشن و مد میاد بعداز این همه سال کلاس و پرستیژ گذاشتن برای عروسی نکردن !!!! بعداز این همه سااال این دهاتی بی سواد بی کلاس بی ریخت و بی شخصیت و بی اخلاق بی استایل بی هیکل بی پرستیژ بی هنر بی مهارت بی شهرت بی امتیاز بی فرهنگ بی عفت و حیا رو که با ده تا زن ارزان دیگه مشکلی نداشته و هیچ عشق و علاقه ای هم بهش نداشته و حتی مدتها عملا از زندگیش حذفش کرده بود و حتی همیشه انکار و مخفی اش می کرد و حتی بهش خیانت کرده بود رو از کدوم دهات زنجان پیدا کرده آورده ؟؟؟ !!!
حتی معمولی معمولی ترین بازیگران دست چندم هزاربار سلیقه شون از گلزار بهتر بوده !!
گلزار پرمدعا این دهاتی بی سواد بی کلاس رو از کدوم دهات زنجان پیدا کرده آورده ؟؟؟ باباش پول می‌داده ؟؟ خوب از اول با پدر دختره ازدواج می کرد و خیال خودش و خیال همه رو راحت می کرد !!
انگار نوه ی گلزار هم هست !!
این همه سال خودش رو سنگ روی یخ کرد خودش رو پیش یک ملت فریبکار و دروغگو کرد بخاطر این خانم ؟؟
این همه سال خودش رو پیش تمام مردم دروغگو و فریبکار کرد به خاطر این خانم ؟؟!!!! متاسفم برای گلزار پرمدعا !
این همه سال تمام ملت رو سرکار گذاشت بخاطر این مارمولک ؟؟!!! متاسفم برای گلزار پرمدعا !
اون بقیه ی پارتنرها و زنان دیگر گلزار پرمدعا چطوری بوده اند چطوری هستند که گل سرسبدشون این خانم بوده و هست !!
دم دستی ترین و ارزان ترین و فاسد ترین و خردترین زنان و دختران ؟؟!!!
فقط سیاهی لشکر می خواست گلزار پرمدعا ؟؟!!!
گلزار پرمدعا حداقل یه ذره برای جایگاهی که به عنوان تک سوپراستار ایران سالها یدک می کشید ارزش قایل می شد !

حالا واقعا این خانم ارزشش رو داشته ؟!! پول باباش اینقدر مهمه ؟؟؟
وقتی تمام سالهایی که این خانم زن گلزار بوده مدام چشم و دلش دنبال زنان و دختران دیگه بوده مدام با دیگران بوده تمام مدت و بی وقفه عاشق دیگری بوده و داستان عاشقانه هایش گوش زمین و زمان و فلک را کر کرده وقتی مدام وقتش رو با رفقای مردش می گذرانده و حتی با سگ و گربه زندگی می کرده و اونا رو به همسرش ترجیح می‌داده وقتی جلوی چشم همدیگه به هم خیانت کرده اند !!! وقتی ده بار می خواسته اند طلاق بگیرند آخه اینا چه ازدواجی و عروسی باهم می توانسته اند داشته باشند !!؟؟
پول باباش اینقدر مهم بود ؟؟
خیلی شیک تر از بقیه ی معشوقه ها و زنان دیگر بود !!! از این نظر که هیچ وقت مشکلی با اینکه گلزار با زنان دیگه باشه یا عاشق همه باشه یا همزمان چند همسر داشته باشه نداشته ! تازه خانواده اش تمام هزینه ها رو هم میدادن و تمام مسوولیت هارو قبول می کردن تا گلزار با خیال راحت تری به فسادش ادامه بده ! هیچ وقت مشکلی با خیانت های گلزار نداشته ! از همه بهتر بودن برای گلزار و شیک تر !!! گزینه ی مناسب تری بود !!! با این راحت تر از بقیه می تونسته همیشه به خیانت هاش و فسادش برسه !! کاملا نسبت به بقیه برای گلزار ارجحیت داشته !! چون هیچ وقت مشکلی با کارهای گلزار نداشته تازه خانواده اش پول هم می دادند !!!!
از همه ارزون تر بوده ؟؟ از بقیه ارزون تر بوده ؟؟
اصلا هیشکی نمی تونسته مثل این خانم و خانواده اش که سالها هم زن گلزار بوده گلزار فاسد و هرجایی و زن باره رو تحمل کنه و راه رو برای فساد و زن بارگی گلزار هموارتر کنه !!
هیچ وقت مشکلی با ده تا زن دیگه نداشته !!! از همه گزینه های دیگه مناسب تر بود برای گلزار !!! فقط با وجود چنین همسری می توانست با خیال راحت با تمام زن های دیگه هم باشه !!! خیلی شیک و لاکچری مشکلی با این قضایای گلزار نداشته هنوزم ندارد. !!!! هیچ وقت مشکلی با معشوقه های جدی گلزار نداشته !!! الان هم که همسر علنی شده خیلی پوشش بهتری است برای گلزار !!!! همیشه با پنهان کاری های گلزار کنار اومده. !!! تازه بابای پولدارش برای ورشکستگی های گلزار خوبه !!! وگرنه هیچ امتیاز خاصی یا ویژگی خاصی یا مهارت خاصی یا سواد خاصی یا زیبایی خاصی یا حتی تیپ و حتی هیکل خاصی یا کلاس خاصی یا شهرت خاصی ندارد !! خیلی هم بی کلاس هست !!! درکل این خانم و خانواده اش همیشه راه رو برای پنهان کاری ها و فساد بیشتر گلزار هموارتر کرده اند !!! خسته نباشند !! خیلی خسته نباشند !!! گلزار سالها پیش با این خانم پنهانی ازدواج کرده بود !!! الان که پته ی گلزار روی آب ریخته شده و رو به ورشکستگی است این دختر و باباش گزینه ی خوبی هستند !!!

وگرنه حتی هیچ عاطفه و علاقه ای وجود نداشته حتی گلزار یه مدت طولانی در عمل تقریبا از زندگیش حذفش کرده بود حتی به همدیگه خیانت کرده بودند !! حتی چندسال مخفی و انکارش می کرد !!! ولی خوب به هر ترتیب و در هر صورت سعی کرده نگهش داره بخاطر پول باباش و همچنین بخاطر بارداری اش در اوایل آشنایی !!! حتی باهاش ازدواج کرده !!!!!!!!
خوب یه دفعه از همون اول و مستقیم با بابای دختره ازدواج می کرد و خیال خودش رو راحت می کرد !!! زن و بچه ی قبلیش رو هم به همین خاطر ول کرد !! همین فعلی راهم می خواست بخاطر پول دیگه ای ول کنه !!!
آدم وقتی می بینه حتی یه سوپر استار مجبوره برای موفقیتی یا پولی دست به چنین کارهایی بزنه و اینطوری زندگی کنه و اینطوری ازدواج کنه از زندگی ناامید میشه ! از دنیا ناامید میشه ! از این سرزمین و مردمش ناامید میشه !

بالاخره بعد از سالها که پته اش روی آب ریخته شد مجبور شد ازدواجش رو علنی و رسمی اعلام کنه !
بعد از ۲۵ بار ازدواج و چند فرزند بالاخره ازدواجش رو علنی کرد ؟؟؟
از فرزندانش هم تصویر بذاره ببینیم !
از اون زن های دیگر و فرزندان شون هم تصویر بذاره ببینیم !!

آقای به ظاهر همیشه مجرد تنهای عاشق این و آن که خودش رو همیشه مجرد تنهای عاشق جا می زد !!! که سر همه را کلاه بذاره ! که از همه به اشکال مختلف سواستفاده کنه !!!
دهن همه رو سرویس کرد با پنهان کاری هاش و زیاده خواهی هاش !!!