?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 20:28
کد خبر : 19483

مسیح

چند بار شلوار جین خود را می شویید؟ این هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید!

چند بار شلوار جین خود را می شویید؟ این هر چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید!

قطعاً نباید شلوار جین خود را زیاد بشویید! این یک معمای دشوار باقی می ماند: چند بار باید شلوار جین خود را بشویید؟ شستن زیاد آنها برای کیفیت جین خوب نیست، اما کثیفی نیز برای آنها خوب نیست.   بنابراین، واقعاً چند بار باید شلوار جین خود را بشویید؟فریزر برخی افراد به طور مرتب شلوار جین

قطعاً نباید شلوار جین خود را زیاد بشویید!

این یک معمای دشوار باقی می ماند: چند بار باید شلوار جین خود را بشویید؟ شستن زیاد آنها برای کیفیت جین خوب نیست، اما کثیفی نیز برای آنها خوب نیست.

 

بنابراین، واقعاً چند بار باید شلوار جین خود را بشویید؟

فریزر

برخی افراد به طور مرتب شلوار جین خود را می شویند، در حالی که برخی دیگر آنها را در فریزر قرار می دهند. اما بهترین راه برای حفظ ظاهر زیبای آنها تا زمانی که ممکن است چیست؟ متأسفانه گذاشتن آنها در فریزر کمکی نمی کند. سرما مانع از تکثیر باکتری ها می شود، اما نمی میرند. یعنی یخ زدن شلوار جین بوی کپک زدگی را از بین نمی برد. اگر تنها کاری که می‌خواهید این است که این بو را از شلوار جین خود خارج کنید، بهتر است آن‌ها را بیرون از یک خط لباس آویزان کنید.

پوشیدن

لباسشویی هرازگاهی یک تجمل غیر ضروری نیست. افرادی که می خواهند به خوبی از شلوار جین خود مراقبت کنند و به همین دلیل آن را زیاد نشویید، فراموش می کنند که کثیفی نیز می تواند طول عمر شلوار جین شما را کاهش دهد. چربی، کثیفی و سلول های مرده پوست همگی در الیاف شلوار جین شما جمع می شوند. درست مانند شستن، این نیز باعث می شود که آنها سریعتر بپوشند.

شستن

بنابراین، هر چند وقت یک بار باید شلوار جین خود را بشویید؟ البته این بستگی به این دارد که چند بار آنها را بپوشید. آیا اغلب شلوار جین خود را نمی پوشید؟ پس بهتر است هر سه ماه یک بار آنها را بشویید. آیا شلوار جین خود را زیاد می پوشید؟ سپس آنها از شستشوی بسیار سریعتر از آن سود خواهند برد. وقتی در مورد اینکه شلوار جین خود را در ماشین لباسشویی بیندازید یا نه شک دارید، احتمالاً زمان شستشو فرا رسیده است.

منبع: tips and tricks 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.