?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 8:57
کد خبر : 20368

بالاخره پرسپولیسی ها جواب نکونام را دادند / اینطوری که میگی نیست

بالاخره پرسپولیسی ها جواب نکونام را دادند / اینطوری که میگی نیست

مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی‌اند قاعده سقف بودجه توسط آنها در این فصل به طور کامل رعایت شده است. با وجود اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده، همچنان بحث پیرامون قانون سقف بودجه ادامه دارد و استقلالی‌ها نسبت به این قاعده به شدت معترض هستند چون مهدی هاشمی نسب و چند بازیکن این تیم

مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی‌اند قاعده سقف بودجه توسط آنها در این فصل به طور کامل رعایت شده است.

blank

با وجود اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده، همچنان بحث پیرامون قانون سقف بودجه ادامه دارد و استقلالی‌ها نسبت به این قاعده به شدت معترض هستند چون مهدی هاشمی نسب و چند بازیکن این تیم به خاطر همین ماجرای سقف بودجه حالا نمی‌توانند قراردادشان را ثبت کنند و جواد نکونام هم چندی قبل در یک مصاحبه با صراحت گفت به نظر می‌رسد سقف بودجه فقط برای استقلال رعایت می‌شود!

در این میان سرمربی استقلال و مدیران این باشگاه با صراحت نامی از هیچ باشگاه دیگری نبردند و با کنایه صحبت کردند به همین خاطر مسئولان پرسپولیس هم ترجیح دادند با کنایه جواب بدهند! یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به شرط ننوشتن نامش در این رابطه به خبر ورزشی گفت: رعایت قانون برای ما تحت هر شرایطی در اولویت است و هرگز از آن عدول نمی‌کنیم.

 

بر اساس اسناد موجود، باشگاه پرسپولیس برخلاف جوسازی‌هایی که این روزها صورت می‌گیرد، نه تنها سقف بودجه را در فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود به طور کامل رعایت کرده است بلکه رقم بودجه صرف شده ما برای عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان جهت حضور در فصل جاری، حتی اندکی از سقف تعیین شده هم کمتر است.

 

البته به نظر می‌رسد بعضی تیم‌های دیگر با استفاده از راهکارهای مختلف این قانون را دور زده یا سعی در دور زدن آن داشته‌اند ولی پرسپولیس چنین کاری نکرده است و اسناد موجود کاملاً صحت ادعای ما را ثابت می‌کند. 

حبرهای داغ ورزشی در چمدون :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاجی دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

میگن حرف رو بنداز صاحبش خودش بر میداره..حالا شما اگه مشکلی نداشتین که نمیومدین دفاع کنیین.بعد یه حرفی بزنید که خودتون خندتون نگیره.وقتی تو تیم های بزرگ نیمکت نشین ها الان زیر ۱۵ میلیارد نمیگیرن شما چطور انتظار دارین کسی حرفتون رو باور کنه

معین💙💙💙💙 دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کنعانی توتیم الاهلی یک میلیون ودویست هزار دلار میگرفته بعدی ترابی تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد یک میلیون وسیصد هزار بهش داده.بعدیا بیرانوند.پورعلی گنجی.زاهدی .امیری.بازیکن ملی پوش کلا میان قرداد ۳۰۰هزار دلاری باپرسپولیس میبندن فقط دستهای پشت پرده.برید خودتون مسخره کنید

سید دوشنبه , ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

خب این حرف که کاملا خنده دار است وقتی خودتان رسنا اعلام کرده خید هوادادان‌متمول مستقیما به حساب بازیکنان پول می ریزد و شما واقعا خبر ندارید چقدر به حساب کدام بازیکن واریز شده که شما دوباره در قرارداد پرداخت نکنید ؟یعنی شنا متوجه نشدید که منظور نکونام رقم سازی و عدد سازی است و بالاار از سقف را هوادار متمول ،ارز دیجیتال ،سکه ،ناشین و آپارتنان مرداخت میکنید ؟؟؟؟