?>
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 8:25
کد خبر : 14818

هایفو تراپی چیست ؟ آنچه باید در مورد هایفوتراپی بدانید

هایفو تراپی چیست ؟ آنچه باید در مورد هایفوتراپی بدانید

هایفو تراپی چیست ؟ آیا واقعا باعث بهبود سلامت پوست می شود ؟ هزینه های هایفوتراپی چقدر است و آیا ماندگاری دارد؟ هایفو تراپی، یکی از روش‌های جدید و مؤثر در جوانسازی پوست و سفت شدن آن است. با استفاده از هایفو تراپی، پروتئین‌های کلاژن و الاستین در داخل بافت پوست تحریک می‌شوند که باعث

هایفو تراپی چیست ؟ آیا واقعا باعث بهبود سلامت پوست می شود ؟ هزینه های هایفوتراپی چقدر است و آیا ماندگاری دارد؟

هایفو تراپی، یکی از روش‌های جدید و مؤثر در جوانسازی پوست و سفت شدن آن است.

با استفاده از هایفو تراپی، پروتئین‌های کلاژن و الاستین در داخل بافت پوست تحریک می‌شوند که باعث جوانسازی و سفت شدن پوست می‌شوند. هایفو (HIFU) مخفف کلمه «High-intensity focused ultrasound» بوده و به معنای اولتراسوند متمرکز با شدت بالا است.

هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش مؤثر و پرطرفدار در جوانسازی پوست است که با عدم نیاز به جراحی و تاثیر فوری بر روی پوست، برای بسیاری از خانم‌ها و آقایان مناسب است.

اگر شما نیز قصد جوانسازی پوست و هایفو تراپی را دارید، حتما با ما در گفتگو با دکتر سعید عاشوری متخصص پوست و مو و زیبایی همراه باشید.

نحوه کار هایفوتراپی به چه صورت است؟

هایفوتراپی یا به اختصار، هایفو یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی و لیفت بدون جراحی صورت است. هایفو از انرژی اولترا سوند جهت تحریک ناحیه میانی پوست (درم) جهت کلاژن سازی و همچنین منقبض کردن فاسیای عضلات صورت کمک می گیرد. انقباض فاسیای عضلات پوست به لیفت سریع پوست صورت کمک می کند. کلاژن سازی ناشی از اولترا سوند باعث جوانسازی پوست در فاصله ۲ تا ۶ ماه بعد از هایفوتراپی می شود.

مزایا و عوارض احتمالی هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی علاوه بر از بین بردن مشکلات فعلی پوست صورت مانند چین و چروک ها و افتادگی، به افزایش کیفیت ذاتی پوست از نظر میزان تولید کلاژن کمک کرده و باعث جلوگیری از افتادگی پوست در آینده می شود.

برخی از اصلی ترین مزایای این روش عبارتند از: هایفوتراپی حدود ۳۰ دقیقه و سرپایی انجام می شود. هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی کند. بدون جراحی می باشد در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … ندارد. بطور کلی روشی کاملا بی خطر است.

هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی کاندید مناسب برای هایفوتراپی هستند که که سفتی و استحکام پوست آن ها کاهش یافته است و دچار افتادگی پوست شده اند همچنین می توان از این روش برای پیشگیری از افتادگی پوست نیز استفاده نمود.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

این افراد عبارتند از: خانم های باردار- وجود پروتز فلزی در صورت یا ایمپلنت دندانی- افراد مبتلا به بیماری هایی مانند صرع- داشتن زخم یا تبخال فعال در محل درمان – دیابت کنترل نشده.

هایفوتراپی در چه مناطقی از بدن و در هر ناحیه چه کاربردی دارد؟

کاربردهای تخصصی هایفو عبارت اند از: لیفت غبغب- لیفت صورت – رفع شلی پوست- رفع منافذ باز پوست

افتادگی ابرو (لیفت ابرو)، از بین بردن خطوط روی گردن، از بین بردن چین و چروک های پیشانی، کاهش خطوط پنجه کلاغی (خطوط ریز دور چشم)، کاهش خطوط نازولابیال (چین و چروک های دور دهان) از سایر کاربرد های هایفوتراپی می باشد.

هایفوتراپی در چند جلسه انجام می‌شود؟ و چقدر ماندگار است؟

فقط یک جلسه هایفو برای افرادی که شلی وافتادگی خفیف تا متوسط دارند کافی است. ولی اگر فردی تمایل دارد که به دلیل داشتن افتادگی پوست بیشتر هایفوتراپی را تکرار کند، می تواند بعد از ۶ ماه یک جلسه دیگر هایفوتراپی انجام دهد. اما در افرادی که صورت لاغر دارند، توصیه میشود بیش از ۲_۳ بار هایفو انجام ندهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.