?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 15:59
کد خبر : 23358

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس /هیچ‌ چیز مشخص نیست

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس /هیچ‌ چیز مشخص نیست

توضیحات پزشک تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت دو مصدوم تیم در بازی شب گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا . در بازی با النصر دو نفر از بازیکنان آسیب جدی‌تری داشتند که برای تصویربرداری و بررسی‌های پاراکلینیکی هماهنگی صورت گرفته است و اعزام می‌شوند. آسیب‌دیدگی مهدی ترابی را همه دیدند. بدشانسی بدی بود. خودش گفت

توضیحات پزشک تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت دو مصدوم تیم در بازی شب گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا .

در بازی با النصر دو نفر از بازیکنان آسیب جدی‌تری داشتند که برای تصویربرداری و بررسی‌های پاراکلینیکی هماهنگی صورت گرفته است و اعزام می‌شوند.
آسیب‌دیدگی مهدی ترابی را همه دیدند. بدشانسی بدی بود. خودش گفت که پایش در یک چاله رفت که پیامد آن پیچیدن مچ پایش بود. ما بلافاصله اقدامات پزشکی اولیه را انجام دادیم ولی برای ارزیابی دقیق‌تر به معاینه و شرح حال بعدی نیاز است و برای بررسی‌های پاراکلینیکی اعزام می‌شود.
آسیب‌دیدگی وحید امیری هم از ناحیه همسترینگ است. در مورد او هم اقدامات پزشکی اولیه صورت گرفت برای تعیین میزان آسیب، هماهنگ شده است و امروز (چهارشنبه) برای ام‌آرآی اعزام خواهد شد.
بعد از بررسی‌ها و تعیین میزان آسیب، برنامه درمانی طراحی می‌شود تا بازیکنان در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

 

 

ورزش۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.