?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 13:52
کد خبر : 23741

این گوشی زیباتر از آیفون ۱۵ است + عکس و مشخصات

این گوشی زیباتر از آیفون ۱۵ است + عکس و مشخصات

در ماه جولای، ریلمی گوشی هوشمند C53 را در هند عرضه کرد. این گوشی هوشمند در دو پیکربندی ذخیره سازی عرضه شد: ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت. اکنون، این برند یک گزینه ذخیره سازی دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافه کرده است.  نسخه رم ۶

در ماه جولای، ریلمی گوشی هوشمند C53 را در هند عرضه کرد.

این گوشی هوشمند در دو پیکربندی ذخیره سازی عرضه شد: ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت.

اکنون، این برند یک گزینه ذخیره سازی دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی اضافه کرده است.

 

Realme C53 (هند)

نسخه رم ۶ گیگابایتی + حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی Realme C53 قرار است با قیمت ۱۱۹۹۹ روپیه وارد بازار هند شود.

 از فردا، در ۲۰ سپتامبر، این گوشی هوشمند از ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر به طور انحصاری برای خرید در Flipkart و Realme Store در دسترس خواهد بود. به عنوان یک پیشنهاد افتتاحیه، Realme تخفیف سخاوتمندانه ای را تا ۱۰۰۰ روپیه برای تراکنش های انجام شده با ICICI، HDFC، و SBI Debit and Credit Cards ارائه می دهد.

برای کسانی که به دنبال پیکربندی های جایگزین هستند، Realme C53 همچنین یک گزینه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۹۹۹۹ روپیه و همچنین نسخه ۶ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۱۰۹۹۹ روپیه ارائه می دهد.

مشخصات Realme C53

۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه سنسور تک رنگ دارد که عکاسی با کیفیت را تضمین می کند. در جلو، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در زیر کاپوت، Realme C53 از چیپست Unisoc T612 استفاده می‌کند که با رم LPDDR4x برای چندوظیفگی کارآمد تکمیل می‌شود. با فناوری eMMC 5.1 فضای ذخیره سازی فراوانی را ارائه می دهد.

گزینه های اتصال شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، ۴G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، اسلات کارت MicroSD برای ذخیره سازی قابل ارتقا، جک ۳.۵ میلی متری هدفون برای صدا و پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای روشن نگه داشتن دستگاه است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید ۱۳ با Realme UI T Edition اجرا می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.