?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 18:29
کد خبر : 23828

آیا قهرمانی فوتبال در بازی های آسیایی ارزشی دارد؟

آیا قهرمانی فوتبال در بازی های آسیایی ارزشی دارد؟

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران که در بازی‌های آسیایی چین به سر می‌برد پس از پیروزی ۲ بر۰ بر تیم تایلند به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد . تیم عنایتی که تا این لحظه توانسته است دروازه خود را در مقابل حریفان بسته نگه دارد در بازی آینده می‌تواند با کسب پیروزی

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران که در بازی‌های آسیایی چین به سر می‌برد پس از پیروزی ۲ بر۰ بر تیم تایلند به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد .

تیم عنایتی که تا این لحظه توانسته است دروازه خود را در مقابل حریفان بسته نگه دارد در بازی آینده می‌تواند با کسب پیروزی به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کند .

blank

اما همین تیم چند وقت پیش نتوانست به رقابت‌های المپیک صعود کند و تمام امیدهای فوتبال ایران را ناامید کرد .

حال سوال اینجاست آیا قهرمانی تیم المپیک در بازی‌های آسیایی و کسب مدال طلا می‌تواند شکست‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را جبران کند؟

ناکامی‌های فوتبال ایران در رده‌های ملی و باشگاهی در چند سال اخیر که نقطه عطف آن تنها صعود به جام جهانی بوده است این روزها دغدغه بزرگ فوتبال دوستان است.

در حالی که تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا که زمستان در قطر برگزار می‌شود آماده می‌کند اما خوشبین‌ترین هواداران فوتبال ایران نیز نمی‌توانند به قهرمانی این تیم امیدوار باشند.

خصوصاً وقتی که  می‌بینند تیم های مطرح  فوتبال شرق آسیا مانند ژاپن در اوج  آمادگی به سر می‌برد و تیم‌هایی مانند قطر عربستان کره جنوبی و چین نیز توانسته‌اند خود را به سطح خوبی و قابل قبولی از فوتبال برسانند.

اگرچه قهرمانی تیم ملی زیر ۲۳ سال در بازی‌های آسیایی چین می‌تواند تا حدودی مرهمی بر زخم‌های فوتبال ایران باشد اما حقیقت این است که فوتبال ایران تنها زمانی می‌تواند به روزهای اوج خود نزدیک شود که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیایی قطر بتواند به عنوان قهرمان برسد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.