?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 10:11
کد خبر : 24304

غوغای سمانه پاکدل و سوگل طهماسبی در یک تصویر دو نفره /رقابت زیبایی

غوغای سمانه پاکدل و سوگل طهماسبی در یک تصویر دو نفره /رقابت زیبایی

تصویری زیبا و دو نفره از سمانه پاکدل در کنار سوگل طهماسبی که هر دو بازیگران سینما هستند منتشر شده است. سمانه پاکدل: سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۶ مهرماه ۱۳۶۶ در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده ۵ نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک

تصویری زیبا و دو نفره از سمانه پاکدل در کنار سوگل طهماسبی که هر دو بازیگران سینما هستند منتشر شده است.

سمانه پاکدل:

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۶ مهرماه ۱۳۶۶ در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده ۵ نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده متولد شد و پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و سمانه پاکدل هم در دوران تحصیل جزو دانش آموزان درسخوان بود و تحصیلاتش را در رشته روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد.

این بانوی هنرمند به دلیل شغل پدر و مادرش به کارهای خانه علاقه دارد و به گفته خودش تبحر خاصی در زمینه آشپزی دارد.

blank

سوگل طهماسبی:

سوگل طهماسبی ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۴ در اهواز متولد شد و ۱۶ سال بیشتر نداشت که با انتخاب بازیگری و برای ادامه مسیر زندگی اش در دنیای هنر راهی تهران شد.

این بازیگر جوان بازی در سریال هایی چون برادر ، کیمیا ، بچه مهندس ، گاندو ، سلام آقای مدیر ، دنگ و فنگ روزگار ، روزهای بهتر ، شکوه یک زندگی ، گشت ویژه ، فاصله ها و… را در کارنامه هنری اش دارد.

خانواده

سوگل طهماسبی دو خواهر بنام ساغر و سحر و یک برادر بنام سینا دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و حالا نزدیکی مادرش در تهران زندگی می کند.

بازیگری را از سال ۱۳۷۲ وقتی ۸ ساله بود برای اولین بار در تئاتر تجربه کرد تا اینکه سال ۱۳۸۰ در مقطع اول دبیرستان موفق به دریافت جایزه از جشنواره استان شد. کیانوش عیاری یکی از داوران حاضر در جشنواره از آنجا بازی وی را پسندید و او را برای بازی در سریال روزگار قریب انتخاب کرد.

blank

سمانه پاکدل این خانم بازیگر در سال های اخیر تغییرات چهره ای زیادی داشته و وقتی عکس های قدیمی و جدید سمانه را باهم مقایسه می کنیم متوجه تعداد زیاد عمل های زیبایی این خانم بازیگر می شویم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.